Po co ZUS 46 tys. pracowników?

Data: 2015-04-19 19:36:23
Autor: z
Po co ZUS 46 tys. pracowników?
W dniu 2015-04-17 o 21:02, the_foe pisze:
Nie prosciej przerzucić cał± skł±dkę do podatku dochodowego i niech US
sie tym zajmuje?

Każdy m±dry ekonomista przecież już sugeruje likwidację podatku dochodowego i zostawienie VATu.
A składkę na ZUS zmniejszyć do poziomu KRUS i zagwarantować tylko minimalne ¶wiadczenia państwowe. Kawa na ławę. Tylko tyle można zagwarantować. Musimy oszczędzać i zmniejszać redystrybucję.
Mrzonki?
Zobaczycie jak się wszystko zawali to będziecie żałować że nikt nie ruszył palcem. Trwanie socjalistycznego państwa w obecnej formie prowadzi do nędzy.
Tak wiem... Tego się nie da od razu zrobić ale trzeba mieć jaja żeby zacz±ć, zrobić pierwszy krok...

PS. Z dzisiaj:
http://independenttrader.pl/342,austria_wycofuje_gwarancje_dla_depozytow_bankowych.html

Data: 2015-04-19 19:39:54
Autor: platformowe głupki
Po co ZUS 46 tys. pracowników?
http://independenttrader.pl/342,austria_wycofuje_gwarancje_dla_depozytow_bankowych.html

nie czytałem, bo i tak monopol na rozumienie ma europa...

ciekawe, jak pieni±dz był stabilny to gwarancje, jak nie to się wycofuj±...

kpina w oczach każdego my¶l±cego obywatela...

to po co w ogóle takie gwarancje...

ale to bardzo dobrze, bo to może oznaczać, że w końcu system europejskich kumpli się wali i może handel w końcu zostanie uwolniony...

P.S.
jebać euro! ;o)

Data: 2015-04-20 09:23:17
Autor: Stokrotka
Po co ZUS 46 tys. pracowników?
Każdy m±dry ekonomista przecież już sugeruje likwidację podatku dochodowego i zostawienie VATu.

Bzdury piszesz, to ekonomi¶ci pierwsi zauważylu, że VAT mimo że ma być w jakim¶ sensie podatkiem sprawiedliwym, jest podatkiem bardzo złym.
Ma wady: jego naliczanie jest zbyt skomplikowane i tym sposobem podatek ten generuje koszty.
Jest pszyczyn± wielu afer.

Podatek dohodowy ma sens: nie jest w interesie społęczeństwa by jeden pracował dużo a drugi mało. Bo pierwszy umże z pszepracowania, a drugi z głodu.
A celem ż±dzenia (ustalania podatku) powinno być długie i szczę¶liwe życie każdej jednostki.
Podział ma być ruwny, także pracy i nieliniowypodatek dohodowy powoduje , że nadmierna praca pszestaje być opłacalna i ma tak być.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
nażucaj± bezmy¶lnie następnym pokoleniom. http://ortografia.3-2-1.pl/

Data: 2015-04-20 04:24:41
Autor: kogutek444
Po co ZUS 46 tys. pracowników?
Dla dyslektyczki napisanie adresu na kopercie będzie bardzo trudne. Trudno¶ć w rozliczaniu polega na wypełnieniu druku w którym najwięcej miejsca zajmuj± rubryki identyfikuj±ce podatnika. Poza tym chyba nie znam nikogo, ł±cznie z o firmami jednoosobowymi, kto sam wypełnia druki różne. Wszystkim których znam biurokrację prowadz± wynajęte firmy.To że jeste¶ głupia zostało już dawno ustalone. Teraz trwa ustalanie jak bardzo jeste¶ głupia. Pojawia się problem bo skali zaczyna brakować.

Data: 2015-04-20 14:38:34
Autor: platformowe głupki
[OT] Po co ZUS 46 tys. pracowników?
o zaleciało europ±...

Data: 2015-04-20 18:23:25
Autor: Stokrotka
Po co ZUS 46 tys. pracowników?

... Trudno¶ć w rozliczaniu polega na wypełnieniu druku
w którym najwięcej miejsca zajmuj± rubryki identyfikuj±ce podatnika.
Rozmawiamy o VATcie. Nie masz pojęcia o tym jak się ten VAT rozlicza.
To nie PITowski druk. To konta, podkonta, to podatek zależny od tego co i jak rozliczysz z dostawcami i z odbiorcami.
Dlatego VAT jest trudny. Nawet dla takiego geniusza jak ty nie odrużniaj±cego podatku dohodowego od VAT.

Poza tym chyba nie znam nikogo, ł±cznie z o firmami jednoosobowymi, kto sam >wypełnia druki różne.
Jestem pszerażona twoim poziomem.

Wszystkim których znam biurokrację prowadz± wynajęte firmy.
Wszyscy tak gadaj± geniuszu z psiej wulki, by niekt nawet nie szukał błędu w rozliczeniu, tak jest bezpieczniej.

To że jeste¶ głupia zostało już dawno ustalone. Teraz trwa ustalanie jak bardzo >jeste¶ głupia. Pojawia się problem bo skali zaczyna brakować.
Wła¶nie dopisuję cię do listy "nadawcy zablokowani".

Data: 2015-04-20 11:47:39
Autor: kogutek444
Po co ZUS 46 tys. pracowników?
W dniu poniedziałek, 20 kwietnia 2015 18:23:34 UTC+2 użytkownik Stokrotka napisał:
> [...]

Wła¶nie dopisuję cię do listy "nadawcy zablokowani".

Jeste¶ debilk±. Dopisuj. Jak po burej suce będę mógł po tobie jeĽdzić bez żadnych odpowiedzi. Pasuje mi taki bonus.

Data: 2015-04-20 21:14:10
Autor: Wiesiaczek
Po co ZUS 46 tys. pracownikĂłw?
W dniu 20.04.2015 o 20:47, kogutek444@gmail.com pisze:
W dniu poniedziałek, 20 kwietnia 2015 18:23:34 UTC+2 użytkownik Stokrotka napisał:
... Trudność w rozliczaniu polega na wypełnieniu druku
w którym najwięcej miejsca zajmują rubryki identyfikujące podatnika.
Rozmawiamy o VATcie. Nie masz pojęcia o tym jak się ten VAT rozlicza.
To nie PITowski druk. To konta, podkonta, to podatek zaleĹĽny od tego co i
jak rozliczysz z dostawcami i z odbiorcami.
Dlatego VAT jest trudny. Nawet dla takiego geniusza jak ty nie
odruĹĽniajÄ…cego podatku dohodowego od VAT.

Poza tym chyba nie znam nikogo, Ĺ‚Ä…cznie z o firmami jednoosobowymi, kto sam
wypełnia druki różne.
Jestem pszeraĹĽona twoim poziomem.

Wszystkim których znam biurokrację prowadzą wynajęte firmy.
Wszyscy tak gadają geniuszu z psiej wulki, by niekt nawet nie szukał błędu w
rozliczeniu, tak jest bezpieczniej.

To że jesteś głupia zostało już dawno ustalone. Teraz trwa ustalanie jak
bardzo >jesteś głupia. Pojawia się problem bo skali zaczyna brakować.
Właśnie dopisuję cię do listy "nadawcy zablokowani".

--
(tekst bez: Ăł, ch, rz i -ii)

Jesteś debilką. Dopisuj. Jak po burej suce będę mógł po tobie jeździć bez żadnych odpowiedzi. Pasuje mi taki bonus.

To Ty jesteĹ› debilem.
Na plonka się nie odpowiada z oczywistych względów.
A odgraĹĽanie siÄ™, tak jak to robisz jest szczeniackie, tak jak pokazywanie faka komuĹ› odwrĂłconemu plecami.

--
Wiesiaczek (dziĹ› z DC)

"Ja pijÄ™ tylko przy dwĂłch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®