Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Po co angielska policja przyjechała do poznańskiej prokuratury w dniach 3-5 lutego 2009r.? Ciąg dalszy matact w w sprawie Jakuba Tomczaka???

Data: 2009-03-03 10:04:48
Autor: Antenka
Po co angielska policja przyjechała do poznańskiej prokuratury w dniach 3-5 lutego 2009r.? Ciąg dalszy matact w w sprawie Jakuba Tomczaka???
Nie wierzę w winnę Jakuba Tomczaka, oskarżonego o brutalny gwałt i
pobicie 48-letniej Angielki :

http://www.dlaczegojakun.com/?p=170

Jeżeli działania angielskiej policji w powyższej sprawie są podobne
jak  "rzetelne" wyjaśnienie katastrofy i śmierci gen. Władysława
Sikorskiego w okresie II wojny światowej,  to nie mamy o czym mówić.
Całe to śledztwo było jedną wielką  farsą i na pewno nie chodziło w
nim o poznanie prawdy i ujęcie prawdziwego przestępcy.

Antenka

P.s. Za wiele w tej sprawie matactwa, niezgodności, nierzetelności,
uchybień, zaniechań - to spostrzeżenia laika, nie związanego w żaden
sposób z rodziną J.T.

Data: 2009-03-03 19:43:09
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

W sprawie Gen Sikorskiego mogli mataczyć (i najprawdopodobniej mataczyli), ale w sprawie J.T. poco by mieli mataczyć? Tym bardziej że w grę wchodził poważny wyrok..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego systemu...   Również ja

Data: 2009-03-03 11:32:40
Autor: Antenka
On 3 Mar, 19:43, jadrys <il...@wp.pl> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu...   Również ja- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Podobno była to dla nich prestiżowa sprawa, ponieważ matka pobitej i
zgwałconej Angielki pracuje w tamtejszej policji. Każdy kto nie jest
ślepy a oglądał film zarejestrowany kamerą przemysłową  zauważy,  że
to dwie zupełnie różne osoby - inna sylwetka, chód, domniemany
gwałciciel nie ma na nosie okularów (Jakub bez okularów niczego nie
widzi, bo jest krótkowidzem), w innym ubraniu. Karygodne, że nie
przesłuchano w charakterze świadków owych koleżanek i siostry. Więcej
informacji możną znaleźć na stronie "dlaczegojakub".

Data: 2009-03-03 20:44:49
Autor: Polok_prawdziwy
Antenka wrote:

[...]

AMTENKO, ty jak moja Maryna - "a podobno..., a słysałam..., a godali...,
a..., a..., a..."

Wysil siem troseckem i pokombinuj - zamordowano ponosik 48 lot miała, to jej
matka musiałaby conojmnij 66 lot mieć...

Niebyłem tego świadom, ze w Anlyji babcie tes w policji pracujom...

Data: 2009-03-03 20:51:13
Autor: jadrys
Antenka pisze:

[...]

Wg. tej witryny to facet jest kozłem ofiarnym.. Szkoda że nie ma opisu drugiej strony (oponentów)..

P.S  a może wiesz gdzie znaleźć stronę netową  z opisem tego wszystkiego i uzasadnieniem wyroku??

Data: 2009-03-04 08:41:11
Autor: jadrys
Po co angielska policja przyjechała do poznańskiej prokuratury w dniach 3-5 lutego 2009r.? Ciąg dalszy matactw w sprawie J akuba Tomczaka???
cirrus pisze:

Uhm i ten sąd angielski taki głupi i skazuje na dożywocie bez niezbitych dowodów.

Może i nie głupi, ale na pewno dyspozycyjny.. Przypominam wyroki angielskich sądów na członków organizacji mau mau.. Imperialiści Stefan pozostaną imperialistami na zawsze..Tak że w wydaniu wyroku na tego Polskiego "biedaka"  mogły grać rolę jakieś inne względy..

Data: 2009-03-04 11:05:37
Autor: jadrys
cirrus pisze:
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:golbbb$fru$1news.onet.pl...
cirrus pisze:
[...]

Nie będe się wypowiadał o kretyństwach bo nie chce cię obrazić.

Ależ proszę bardzo.. Grupa dyskusyjna to nie wersal..

Data: 2009-03-04 09:56:52
Autor: Vic
Antenka wrote:
Podobno była to dla nich prestiżowa sprawa, ponieważ matka pobitej i
zgwałconej Angielki pracuje w tamtejszej policji.

Policzmy, zgwałcona i pobita Angielka ma 48 lat, jej matka będzie więc miała ok. 68 lat (zakładając że zgwałcona była jej pierwszym dzieckiem), choć biorąc pod uwagę średni wiek w jakim angielskie kobiety rodzą pierwsze dziecko to pani matka będzie zapewne po 70-tce.

70-letnie kobiety pracują w angielskiej policji? Słuszną linię ma ich władza :)))))))

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-04 02:21:54
Autor: Antenka
On 4 Mar, 09:56, Vic <bjor...@o2.pl> wrote:
Antenka wrote:
> [...]

pierwsze dziecko to pani matka będzie zapewne po 70-tce.

70-letnie kobiety pracują w angielskiej policji? Słuszną linię ma ich

Jako sprzątaczka :)))

Data: 2009-03-04 12:55:19
Autor: Vic
Po co angielska policja przyjechała do poznańskiej prokuratury w dniach 3-5 lutego 2009r.? Ciąg dalszy matactw w sprawie J akuba Tomczaka???
Antenka wrote:
Jako sprzątaczka :)))

Chodziło o to "podobno". To polska specjalność: nie podoba ci się wyrok sądu - to znaczy, że stoi za tym jakiś układ, sitwa, względnie powiązania rodzinne.

Matka w policji :) i tylko jeden drobiazg - matka ma 70 na karku albo więcej. No to może komendant komisariatu pija whisky z wujem zgwałconej w knajpie należącej do jej syna? Albo może komendant jest synem zgwałconej? To się powinno nazywać WAPNPM (Wnikliwa Analiza Powiązań Na Polską Modłę).

A ja myślę, że jeśli facet jest rzeczywiście niewinny to nie siedzi przez sitwy i układy, tylko dlatego że policja chciała mieć sprawę z głowy jak najszybciej, dochodzenie prawdy niespecjalnie ich interesowało, natomiast poprawa statystyk wykrywalności sprawców interesowała ich jak najbardziej.

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-04 13:31:31
Autor: Polok_prawdziwy
Vic wrote:

Antenka wrote:
[...]

Juzem to wceśnij AMTENCE tłumacył, ze GUPOTY BEZ ZASTANOWINIA POWTOZO, ale
takto jus jest, jak siem samemu zaleniwym jest, by pomyśleć troseckem...

Data: 2009-03-04 11:23:31
Autor: matusm

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:golg8t$auv$1mx1.internetia.pl...
Antenka wrote:
[...]

Malo,,,,, ta 70 latka pewnie bierze czynny udzial  w pacyfikowaniu wystapien kibicow na kazdym meczu

Jakos nie  chce sie  wierzyc w  niewinnosc,dziwne  ze nikt nie  przyjrzal sie rodzinie gwalciciela i kto robi taka  zadyme nad tendencyjnioscia angielskich Sadow i  Policji  wiec  znow  wychodzi na to  ze to tylko owoc,,,,,,,,,,,,,
--
Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-03-03 22:35:36
Autor: ColgatesBilly

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:3e97e91f-24fb-4eee-b9b0-33256a62471441g2000yqf.googlegroups.com...
[...]

*******************************
Kobiety zawsze bronily i mialy slabosc do brutali, ogruw i gwaltownikow  ;)

P-Kol

Data: 2009-03-04 10:03:13
Autor: Vic
Antenka wrote:
Nie wierzę w winnę Jakuba Tomczaka, oskarżonego o brutalny gwałt i
pobicie 48-letniej Angielki :

Mnie też się nie chce wierzyć, że dwudziestoparoletni chłopak, nawet po pijaku - mógł chcieć zgwałcić 48-letnią paskudną starą babę.

Jeśliby faktycznie tak było to powinien dostać nagrodę za uszczęśliwianie starych pierników. No albo trzecie dożywocie za gerontofilię ;)

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-04 14:11:09
Autor: stevep
Vic pisze:
Antenka wrote:
[...]

A za ciężkie pobicie?

--
Stefan Pietrzykowski

Data: 2009-03-04 14:31:11
Autor: Vic
Po co angielska policja przyjechała do poznańskiej prokuratury w dniach 3-5 lutego 2009r.? Ciąg dalszy matactw w sprawie J akuba Tomczaka???
stevep wrote:
A za ciężkie pobicie?

Wypowiedziałem się w żartobliwym tonie, ale nie ukrywam, że znam sprawę jedynie powierzchownie, dlatego nie zajmuję stanowiska.

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec