Po co brać kredyt jak się ma środki....?

Data: 2016-01-13 16:32:06
Autor: Piotr Gałka
Po co brać kredyt jak się ma środki....?

Użytkownik "Marek" <fake@fakeemail.com> napisał w wiadomości news:almarsoft.2385869230940941473news.neostrada.pl...
Tak nawiÄ…zujÄ…c do tego:
http://tvn24bis.pl/z-kraju,74/oswiadczenie-majatkowe-mateusza-morawieckiego,609822.html

Ma 3mln a bierze jeszcze kredyt na 1mln.
Wielokrotnie się nad tym zastanawiałem, jakie są przekonujące korzyści kredytowania się gdy ma się wystarczające nie pracujące w obrocie środki? Argumenty banków w tej kwesti mnie nie przekonują.
Przecież to prosta matematyka - finansując przez kredyt zawsze wyjdzie drożej.

Mam kredyt hipoteczny ale jakbym miał teraz nagle tyle samo gotówki to nie sądzę abym go spłacał przed terminem.
Kredyt mam na 0,99% + WIBOR - niedawno odsetki mi podskoczyły z 2,71% na 2,72%.
P.G.

Data: 2016-01-13 18:43:42
Autor: J.F.
Po co brać kredyt jak się ma środki....?
Użytkownik "Piotr GaÅ‚ka"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:n75qlk$rhf$1$PiotrGalka@news.chmurka.net...
Mam kredyt hipoteczny ale jakbym miał teraz nagle tyle samo gotówki to nie sądzę abym go spłacał przed terminem.
Kredyt mam na 0,99% + WIBOR - niedawno odsetki mi podskoczyły z 2,71% na 2,72%.

Mowisz, ze lepiej wplacic te srodki na lokate, np na 3% ?

Owszem ... ale przyznasz, ze to troche nienormalna sytuacja :-)

J.

Data: 2016-01-13 20:01:34
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:56968cd2$0$22838$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jakby nie belka to nawet czysto rachunkowo byłoby lepiej na 3%, ale nie jest.
Ale jak się uwzględni inne czynniki:
 - dostÄ™pność gotówki gdyby nagle byÅ‚a potrzebna,
 - jakbym spÅ‚aciÅ‚ to nie bÄ™dÄ™ mógÅ‚ odsetek odliczać od przychodów z najmu,
to lepiej/nie lepiej już jakby mniej jednoznaczne.

Owszem ... ale przyznasz, ze to troche nienormalna sytuacja :-)

Trochę nienormalna, bo kredyt akurat z momentu, gdy marże były najniższe, ale nie wykluczone, że kredyt o który jest pytanie akurat podobny.
P.G.

Data: 2016-01-13 18:56:21
Autor: Marek
On Wed, 13 Jan 2016 16:32:06 +0100, Piotr Gałka<piotr.galka@cutthismicromade.pl> wrote:
[...]

Nie szkoda tej kasy, którą dołożysz przez te wszystkie lata?

--
Marek

Data: 2016-01-13 20:07:17
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik "Marek" <fake@fakeemail.com> napisał w wiadomości news:almarsoft.5717858528360172417news.neostrada.pl...
[...]

Rozważamy sytuację, gdy za ten kredyt płacę odsetki, ale mam też tę samą kwotę w gotówce i coś z nią robię.
Rok temu uważałem, że jakbym miał tak to zamiast spłacać bym kupił dolary i chyba by nie było szkoda. Ale teraz to gdzieś czytałem, że przez parę miesięcy to może złotówka się trochę umocnić a dopiero potem (zależnie od tego jak to będzie z budżetem) spadnie. Ale na nieszczęście :) nie mam tego problemu decyzyjnego.
P.G.

Data: 2016-01-20 05:26:35
Autor: rekonkwista24
Po co braæ kredyt jak siê ma ¶rodki....?
W dniu ¶roda, 13 stycznia 2016 16:32:08 UTC+1 u¿ytkownik Piotr Ga³ka napisa³:
Mam kredyt hipoteczny ale jakbym mia³ teraz nagle tyle samo gotówki to nie s±dzê abym go sp³aca³ przed terminem.
Kredyt mam na 0,99% + WIBOR - niedawno odsetki mi podskoczy³y z 2,71% na 2,72%.
P.G.

a jak bêdzie wariant cypryjski?

Data: 2016-01-20 16:22:46
Autor: Piotr Ga³ka
Po co braæ kredyt jak siê ma ¶rodki....?

U¿ytkownik <rekonkwista24@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:ee731b94-7cc9-4a4f-93df-d5f27c9023degooglegroups.com...
[...]

Tam chyba by³ jaki¶ dolny limit wolny od przejêcia. Ja piszê o kwotach poni¿ej.
P.G.

Data: 2016-01-21 04:55:14
Autor: rekonkwista24
Po co braæ kredyt jak siê ma ¶rodki....?
W dniu ¶roda, 20 stycznia 2016 16:22:46 UTC+1 u¿ytkownik Piotr Ga³ka napisa³:

> a jak bêdzie wariant cypryjski?

Tam chyba by³ jaki¶ dolny limit wolny od przejêcia. Ja piszê o kwotach poni¿ej.
P.G.

A jak bêdzie wariant cypryjski bez dolnego limitu?

Data: 2016-01-22 09:04:45
Autor: Piotr Ga³ka
Po co braæ kredyt jak siê ma ¶rodki....?

U¿ytkownik <rekonkwista24@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:32041f5b-3443-4353-a43e-d3403e844b97googlegroups.com...

A jak bêdzie wariant cypryjski bez dolnego limitu?

Za komuny by³ taki kawa³, ¿e kto¶ kogo¶ namawia aby wp³aci³ 50z³ do banku a ten siê boi a co bêdzie jak bank zbankrutuje.
W sumie dochodz± do tego, ¿e bank jest gwarantowany przez NBP, a ten przez skarb pañstwa, a jak Polska zbankrutuje to ZSRR zap³aci.
A jak ZSRR zbankrutuje?
To dla takiego celu ¿al Ci 50z³?
P.G.

Data: 2016-01-21 07:17:36
Autor: Michal Tyrala
On Wed, 20 Jan 2016 05:26:35 -0800 (PST), rekonkwista24@gmail.com wrote:
> [...]
> Kredyt mam na 0,99% + WIBOR - niedawno odsetki mi podskoczy³y z 2,71% na > 2,72%.

Bêdzie p³acz o ratowanie z³otówkowych hipoteczniaków (na grupie ta sama
ekipa siê tym zajmie :-)).

--
Micha³

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Po co brać kredyt jak się ma środki....?