Po co głosować na PiS?

Data: 2014-05-20 02:57:18
Autor: jendrysz
Po co głosować na PiS?
W dniu 20.05.2014 00:45, Jacek Biały pisze:
Parlament Europejski to ciało fasadowe o kompetencjach doradczych,
miejsce idealne dla politycznych indolentów.

Parlament Europejski to nie ciało fasadowe, tylko to zasłona dymna Dyktatu Europejskiego, a ten cyrk wyborczy ma imitować Demokrację.

  Jeżeli ktoś zgadza się z
powyższym, to mam pytanie: Po co głosować na PiS w eurowyborach?

Bo trzeba oddać swój głos jakimś partyjnym oszustom.
I nieważne na kogo się zagłosuje, w obecnym systemie i tak wygra oszust.
A wyborca nawet nie ma prawa do sprzeciwu.

Tymczasem przekroczenie wyborczego progu przez SP
może uratować przed politycznym niebytem wielu wartościowych ludzi.
Pozdrawiam
jb

W polityce są jacyś wartościowi ludzie? To ci specjalisci od obiecanek?

Data: 2014-05-28 00:12:37
Autor: Jacek Biały
Po co głosować na PiS?

Użytkownik "jendrysz" <jendrysz@spam.nie.pl> napisał w wiadomości news:lle99l$4ad$1node2.news.atman.pl...
[...]

Ziobro spełnił wszystkie obietnice podczas swojego urzędowania.

Data: 2014-05-28 02:30:20
Autor: stevep
Po co głosować na PiS?
W dniu .05.2014 o 00:12 "Jacek Biały  <"jacekbialy.0[WYTNIJ]"@o2.pl> pisze:

[...]

W zatrzymywaniu przeciwników politycznych o 6 rano i w konferencjach  prasowych.  ;)

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-28 11:33:02
Autor: Jacek Biały
Po co głosować na PiS?

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości
[...]

-- -- --

O której godzinie miał ścigać złodziei, którzy okradali budżet mojego kraju? Przed obiadem, czy tuż po kolacji?

 i w konferencjach
prasowych.  ;)

Konferencji prasowych nie obiecywał, ale i one mi się podobały :)

Data: 2014-05-28 14:42:22
Autor: Fritz
Po co głosować na PiS?
"Jacek Biały" <jacekbialy.0[WYTNIJ]@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag
[...]

Hmm, największe złodzieje wrabiali innych w drobne złodzejstwa... Ot, całe
PiS za fircyka Ziobro...

Data: 2014-05-29 02:56:27
Autor: stevep
Po co głosować na PiS?
W dniu .05.2014 o 11:33 "Jacek Biały  <"jacekbialy.0[WYTNIJ]"@o2.pl> pisze:

[...]

I nic dziwnego bo oszołom zawsze poprze oszołoma.  ;)

--
stevep
-- -- -

Po co głosować na PiS?