Po co grip ?

Data: 2010-08-05 20:43:07
Autor: JA
Po co grip ?
On 2010-08-05 09:01:13 +0200, " 666" <j666.WYTNIJ@gazeta.pl> said:

Może czegoś nie wiem ?
Że dałeś się nabrać, tego nie wiesz.

"Co Ty wiesz o gripach" ??
Służą do wyciągania kolejnej setki dolców z frajera.
Przepraszam nie bierz tego do siebie.

PS. Pomijam kwestię baterii, bo to oczywista oczywistość, chodzi mi o
ergonomię.

Ja mam takiego do EOSa-3 i jest tylko zasobnikiem na baterie.
--
200 ISO ma same zalety. Ziarno jak 400 czułość jak 100.
Nie odpowiadam na treści nad cytatem.

Data: 2010-08-07 07:17:15
Autor: Marcin Debowski
Po co grip ?
On 2010-08-05 09:01:13 +0200, " 666" <j666.WYTNIJ@gazeta.pl> said:
Może czegoś nie wiem ?
Że dałeś się nabrać, tego nie wiesz.

Uprasza się o nieuogólnianie.

[...]

Używam gripa ale wyłącznie z Bronicą jeśli robię z pryzmatem. Z gripem jest nieporównywalnie wygodniej, przynajmnie w moim odczuci. Wygodniej robi się zdjęcia i łazi z aparatem. Przy czym wizualnie nie lubię tego gripa i co robi z aparatem, więc raczej autosugestii nie uleam. Jak robię z kominkiem to robię bez gripa. Wybór z pobudek czysto egonomicznych. Podejrzewam, że dla wielu MF grip ma ergonomiczne uzasadnienie.

Mam też gripa do 40D i używam go od czasu do czasu jako, że ma wzbudowany tajmer :)

--
Marcin

Data: 2010-08-07 08:38:07
Autor: JA
Po co grip ?

On 2010-08-05 09:01:13 +0200, " 666" <j666.WYTNIJ@gazeta.pl> said:
Może czegoś nie wiem ?
Że dałeś się nabrać, tego nie wiesz.

Uprasza się o nieuogólnianie.
Napisałem to w liczbie pojedynczej, bezpośrednio do pytającego, więc o uogólnianiu mowy być nie może.

[...]

Ale pytający i my tu czynimy założenie, że mamy do czynienia z SLR/dSLR-ami. Więc takie MF to nie ta liga.

Mam też gripa do 40D i używam go od czasu do czasu jako, że ma
wzbudowany tajmer :)
Nie liczysz się. Masz go używać zawsze bo tak jest wygodniej.