Po co istnieje BIOTON

Data: 2011-03-09 20:41:40
Autor: root
Po co istnieje BIOTON
Poruszamy ostatnio poważne tematy więc postanowiłem zadać głupie pytanie
jak w tytule? Obserwując od roku transakcje na tym "walorze" zastanawiam
się czy nie zabawić się market makera? Czy ktoś może próbował?

Data: 2011-03-09 20:49:49
Autor: skippy
Po co istnieje BIOTON
Użytkownik "root" <root@vp.pl> napisał w wiadomości news:cg5xi5rkatzd$.1q8itseyf5ih6.dlg40tude.net...
Poruszamy ostatnio poważne tematy więc postanowiłem zadać głupie pytanie
jak w tytule? Obserwując od roku transakcje na tym "walorze" zastanawiam
się czy nie zabawić się market makera? Czy ktoś może próbował?

jak nie jesteś geesem to możesz ze 3 lata dostać za takie saperskie zabawy:)

Po co istnieje BIOTON