Po co jej przeprosiny platfonskiego durnia?

Data: 2010-12-15 23:37:21
Autor: Hans Kloss
Po co jej przeprosiny platfonskiego durnia?
"Nazywam się Joanna Wojciechowicz, jestem architektem i dziennikarzem,
na rencie inwalidzkiej od dwudziestu lat, do której dorabiam ciągle
pracując w Stanach Zjednoczonych.
 Zwracam się z uprzejmą prośbą do Pana Prezydenta o publiczne
przeprosiny [...]
W programie TVN 24 usłyszałam fragment Pana wypowiedzi, dotyczącej tej
grupy społecznej, która nie zgadza się i protestuje przeciwko polityce
Pana i Pańskiego Rządu [...]
 Użył Pan w tym tekście słów , które obraziły głęboko mnie , a także
setki moich przyjaciół i tysiące Polaków. Powiedział Pan o nas: "to są
ci, którzy uciekli w stanie wojennym za granicę, albo ci, którzy przez
cały okres lat osiemdziesiątych trzymali nogi w wannie".
 To kłamstwo i hańba w ten sposób wyrażać się o tych, którzy dla
Polski oddali najwięcej[...]
Na dwa lata przed Okrągłym Stołem założyłam GAI (Gdańską Agencję
Informacyjną "Solidarności"), przekazującą informacje z podziemia do
wszystkich polskojęzycznych (i nie tylko) międzynarodowych mediów.
Jak Pan widzi, nie siedziałam i nie trzymałam nóg w wannie przez te
wszystkie lata. Nie uciekłam za granicę, choć azyl polityczny do USA
otrzymałam już w 1982 roku. Wyjechałam, kiedy "wygraliśmy", tj, w
końcu czerwca 1989 roku i nigdy nie wykorzystałam prawa do owego
azylu. Dalej tu przebywam, bo nie mam za co żyć i mieszkać w Polsce,
poza tym przeraża mnie beztroska i działalność Pańskiego Rządu,
przeraża mnie fakt, że zeszłej zimy zamarzło w Polsce 100 osób,
przeraża mnie to,że widziałam Pana w TVN 24 mówiącego: "polski lotnik
to jest taki, który na drzwiach od stodoły poleci", po czym na takich
właśnie drzwiach wysłaliście na pewną  śmierć najszlachetniejszych
ludzi polskiej elity politycznej. Przeraża mnie pogardliwe traktowanie
ludzi. Przeraża mnie Wasze nieustanne manipulowanie faktami i
fałszowanie historii. Przeraża mnie Wasz stosunek do smoleńskiego
śledztwa i nie kończące się oszustwa oraz manipulacje. Przeraża mnie
Pan jako prezydent mojego kraju, który zhańbił się, zapraszając
generała Jaruzelskiego na posiedzenie Rady Bezpieczeństwa Narodowego.
[...] I Pan jeszcze śmie obrażać publicznie nas, tych właśnie, którzy
nigdy idei "Solidarności" nie zdradzili?  W swoim i ich imieniu
domagam się Pańskich publicznych przeprosin,
Joanna Wojciechowicz
działaczka "Solidarności", uczestniczka strajku w 1980 roku"

Całość na: http://bukojer.salon24.pl/259941,niech-prezydent-komorowski-przeprosi
J-23

Data: 2010-12-16 08:47:42
Autor: Wasz Dobrodziej

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:a947ae8b-f6ca-491d-9ac7-21cbadbb5d95s4g2000yql.googlegroups.com...
[...]

Prezydent nie stoi na czele rządu. Coś kobiecinie się pomerdało.

d.

Data: 2010-12-16 09:10:43
Autor: Wasz Dobrodziej

Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał w wiadomości news:iecgrm$124p$1news.ett.com.ua...

[...]

Nie masz żadnych argumentów pajacu?

d.

Data: 2010-12-16 21:05:58
Autor: Kaczysta
[...]

Oczywiście, że nie stoi na czele rządu, ale jest człowiekiem Tuska, premiera rządu. I zachowuje się jak członek tego rządu - przyklepuje każdy idotyzm tego rządu.
AZ

Data: 2010-12-16 21:38:21
Autor: cytryna
Po co jej przeprosiny platfonskiego durnia?

U&iquest;ytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisa&sup3; w wiadomo&para;ci news:a947ae8b-f6ca-491d-9ac7-21cbadbb5d95s4g2000yql.googlegroups.com...
"Nazywam si&ecirc; Joanna Wojciechowicz, jestem architektem i dziennikarzem,
na rencie inwalidzkiej od dwudziestu lat, do której dorabiam ci&plusmn;gle
pracuj&plusmn;c w Stanach Zjednoczonych.
 Zwracam si&ecirc; z uprzejm&plusmn; pro&para;b&plusmn; do Pana Prezydenta o publiczne
przeprosiny [...]
W programie TVN 24 us&sup3;ysza&sup3;am fragment Pana wypowiedzi, dotycz&plusmn;cej tej
grupy spo&sup3;ecznej, która nie zgadza si&ecirc; i protestuje przeciwko polityce
Pana i Pa&ntilde;skiego Rz&plusmn;du [...]

Prezydent nie stoi na czele rz&plusmn;du. Co&para; kobiecinie si&ecirc; pomerda&sup3;o.

d.

To fakt, Dupa z Wąsami to chłopiec na posyłki naczalstwa WSI, podobnie jak drugi kaczor z czarnym dziobem robiący za ordynansa w UB. Dziadzia i dziadek
z Wehrmachtu dobrze ulokowali zięcia i wnuka, tylko czyich oni interesów pilnują? Pozdrawiamy, Wołodia i Aniela.

Data: 2010-12-16 08:58:36
Autor: D. J. MC Donald Musk
[...]

zeszmacony bydlak...

Po co jej przeprosiny platfonskiego durnia?