Po co jej przeprosiny platfonskiego durnia?

Data: 2010-12-16 08:47:42
Autor: Wasz Dobrodziej
Po co jej przeprosiny platfonskiego durnia?

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:a947ae8b-f6ca-491d-9ac7-21cbadbb5d95s4g2000yql.googlegroups.com...
"Nazywam się Joanna Wojciechowicz, jestem architektem i dziennikarzem,
na rencie inwalidzkiej od dwudziestu lat, do której dorabiam ciągle
pracując w Stanach Zjednoczonych.
 Zwracam się z uprzejmą prośbą do Pana Prezydenta o publiczne
przeprosiny [...]
W programie TVN 24 usłyszałam fragment Pana wypowiedzi, dotyczącej tej
grupy społecznej, która nie zgadza się i protestuje przeciwko polityce
Pana i Pańskiego Rządu [...]

Prezydent nie stoi na czele rządu. Coś kobiecinie się pomerdało.

d.

Data: 2010-12-16 09:10:43
Autor: Wasz Dobrodziej

Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał w wiadomości news:iecgrm$124p$1news.ett.com.ua...

[...]

Nie masz żadnych argumentów pajacu?

d.

Data: 2010-12-16 21:05:58
Autor: Kaczysta
[...]

Oczywiście, że nie stoi na czele rządu, ale jest człowiekiem Tuska, premiera rządu. I zachowuje się jak członek tego rządu - przyklepuje każdy idotyzm tego rządu.
AZ

Data: 2010-12-16 21:38:21
Autor: cytryna
Po co jej przeprosiny platfonskiego durnia?

U&iquest;ytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisa&sup3; w wiadomo&para;ci news:a947ae8b-f6ca-491d-9ac7-21cbadbb5d95s4g2000yql.googlegroups.com...
"Nazywam si&ecirc; Joanna Wojciechowicz, jestem architektem i dziennikarzem,
na rencie inwalidzkiej od dwudziestu lat, do której dorabiam ci&plusmn;gle
pracuj&plusmn;c w Stanach Zjednoczonych.
 Zwracam si&ecirc; z uprzejm&plusmn; pro&para;b&plusmn; do Pana Prezydenta o publiczne
przeprosiny [...]
W programie TVN 24 us&sup3;ysza&sup3;am fragment Pana wypowiedzi, dotycz&plusmn;cej tej
grupy spo&sup3;ecznej, która nie zgadza si&ecirc; i protestuje przeciwko polityce
Pana i Pa&ntilde;skiego Rz&plusmn;du [...]

Prezydent nie stoi na czele rz&plusmn;du. Co&para; kobiecinie si&ecirc; pomerda&sup3;o.

d.

To fakt, Dupa z Wąsami to chłopiec na posyłki naczalstwa WSI, podobnie jak drugi kaczor z czarnym dziobem robiący za ordynansa w UB. Dziadzia i dziadek
z Wehrmachtu dobrze ulokowali zięcia i wnuka, tylko czyich oni interesów pilnują? Pozdrawiamy, Wołodia i Aniela.

--

Po co jej przeprosiny platfonskiego durnia?