Po co jest Msza ¦wiêta

Data: 2009-12-06 11:05:29
Autor: abc
Po co jest Msza ¦wiêta
Msza ¦wiêta jest Ofiar± sk³adan± Bogu w nastêpuj±cych celach:

1. ¯eby Bogu oddaæ nale¿n± cze¶æ i dlatego jest to ofiara latreutyczna,
czyli pochwalna;

2. ¯eby Bogu sk³adaæ dziêki za Jego wielk± chwa³ê i za wy¶wiadczone nam
dobrodziejstwa, i dlatego jest to ofiara eucharystyczna, czyli dziêkczynna;

3. ¯eby sobie uprosiæ ³aski i dobrodziejstwa, a dlatego jest to ofiara
b³agalna;

4. ¯eby od Boga uzyskaæ pojednanie, to jest przeb³agaæ Go za grzechy,
pope³niane przez ¿yj±cych, i uprosiæ darowanie kar, na jakie oni zas³u¿yli,
oraz wyprosiæ zmi³owanie duszom w czy¶æcu cierpi±cym, i dlatego jest ona
ofiar± przeb³agaln±.

--
Extra Ecclesian nulla salus - Poza Ko¶cio³em nie ma zbawienia

Data: 2009-12-06 05:47:27
Autor: J-23
Po co jest Msza ¦wiêta
On 6 Gru, 11:05, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
[...]

takie czary-mary, i na tace, i na tace

J-23 itede...

Data: 2009-12-06 12:43:23
Autor: sofu
Po co jest Msza ¦wiêta

U¿ytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
[...]

5. Zeby zebrac forse od "owieczek"

sofu

Data: 2009-12-06 13:15:54
Autor: Konstanty Wycirowski
Po co jest Msza ¦wiêta

"sofu" <manhunter1@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hfg55b$46n$1node2.news.atman.pl...

[...]

Nie, mylisz sie bracie sofu -msza ¶wieta jest ¿eby:

Po pierwsze, po drugie, po trzecie, po czwarte i po pi±te zebraæ forsê od owieczek.

Data: 2009-12-06 13:45:17
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Spirytusem "bracia", spirytusem

> [...]

Nie, mylisz sie bracie sofu -msza ¶wieta jest ¿eby:

Po pierwsze, po drugie, po trzecie, po czwarte i po pi±te zebraæ forsê od owieczek.
Nie wtr±cajcie siê "bracia" do Mszy ¦wiêtej.
Je¶ki wam siê nie podoba, to odprawiajcie swoje w³asne
Np. tak:
   "Ksiêdza do mnie nie wo³ajcie,
    niech nie robi zbêdnych szop.
    Tylko ty mi, przyjacielu,
    spirytusem g³owê skrop, sktop, skrop" I zbierajcie forsê od waszych "wiernych" na... wiecie ju¿ na co.

Data: 2009-12-06 15:00:11
Autor: Konstanty Wycirowski
Spirytusem "bracia", spirytusem

<kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl>

[...]

My siê do niczego nie wtr±camy, to abc siê wpierdala gdzie go nie prosz±. Ja nie chodzê na mszê i wrzeszczê na ambonie - kocham Lenina, Stalina i ploretariat.  Tak, ¿e co¶ ci siê popierdoli³o, obroñco abc-ad³a.

Data: 2009-12-06 15:15:13
Autor: Konstanty Wycirowski

Data: 2009-12-06 15:40:36
Autor: pluton
Po co jest Msza ¦wiêta
> Msza ¦wiêta jest Ofiar± sk³adan± Bogu w nastêpuj±cych celach:

5. Zeby zebrac forse od "owieczek"

I dlatego powinna byc obowiazkowo odprawiana w kazdym kiblu w hipermarkecie.

Nullification

Data: 2009-12-06 16:46:04
Autor: Piotr
Po co jest Msza ¦wiêta
Dnia Sun, 6 Dec 2009 15:40:36 +0100, pluton napisa³(a):

I dlatego powinna byc obowiazkowo odprawiana w kazdym kiblu w hipermarkecie.

Chcieliby¶cie te¿ ps³uchaæ, pluto?
Piotr

Data: 2009-12-06 16:56:20
Autor: pluton
Po co jest Msza ¦wiêta

> I dlatego powinna byc obowiazkowo odprawiana w kazdym kiblu w
hipermarkecie.

Chcieliby¶cie te¿ ps³uchaæ, pluto?
Piotr

Zawsze to jakies urozmaicenie przy szczaniu.
To co, skladamy wniosek ?

Nullification

Data: 2009-12-06 17:03:21
Autor: Piotr
Po co jest Msza ¦wiêta
Dnia Sun, 6 Dec 2009 16:56:20 +0100, pluton napisa³(a):

Zawsze to jakies urozmaicenie przy szczaniu.
To co, skladamy wniosek ?

Co za "sk³adamy"? Sam sobie sk³adaj, ja tam nie pracujê.
Piotr

Data: 2009-12-06 19:24:24
Autor: pluton
Po co jest Msza ¦wiêta

> Zawsze to jakies urozmaicenie przy szczaniu.
> To co, skladamy wniosek ?

Co za "sk³adamy"? Sam sobie sk³adaj, ja tam nie pracujê.
Piotr

No myslalem, ze twoim psim obowiazkiem jako katola jest
wytatuowac sobie krzyzyk na czole i pisac wnioski,
zeby msza byla 5xdziennie odprawiana w kazdym hipermarkecie.
Najlepiej, jakby wstep do hipermarketu byl tylko za okazaniem
zaswiadczenia od ksiedza, ze dales na tace.

Nullification

Data: 2009-12-06 19:52:02
Autor: raff
Po co jest Msza ¦wiêta
pluton pisze:
[...]

Dobra, moze da sie zrobic.

Lewactwo grupowe bedzie biegac jeszcze bardziej posrane.

R.

Data: 2009-12-06 17:07:24
Autor: sofu
Po co jest Msza ¦wiêta

U¿ytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

> Chcieliby¶cie te¿ ps³uchaæ, pluto?
> Piotr

Zawsze to jakies urozmaicenie przy szczaniu.
To co, skladamy wniosek ?

--

Najpierw trzeba sprawdzic czy krzyz tam wisi i czy ktos aby nie usun±³?!

sofu

Data: 2009-12-06 17:05:17
Autor: bolek
Po co jest Msza ¦wiêta

U¿ytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:11h8n68hs654t$.qnev665hrzt0.dlg40tude.net...
Dnia Sun, 6 Dec 2009 15:40:36 +0100, pluton napisa³(a):

I dlatego powinna byc obowiazkowo odprawiana w kazdym kiblu w hipermarkecie.

Chcieliby¶cie te¿ ps³uchaæ, pluto?
Piotr

To zale¿y, czy mu siê akurat chce do kibla,
Ja jestem przeciw.
Nie lubiê jak mi kto¶ przeszkadza w sraniu.

bolek

Data: 2009-12-06 19:25:26
Autor: pluton
Po co jest Msza ¦wiêta
Ja jestem przeciw.
Nie lubiê jak mi kto¶ przeszkadza w sraniu.

Ale to wlasnie tak ma dzialac: jako niekatol
masz sie zesrac ze zlosci.

Nullification

Po co jest Msza ¦wiêta