Po co jest Msza Święta

Data: 2009-12-06 12:43:23
Autor: sofu
Po co jest Msza Święta

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości
Msza Święta jest Ofiarą składaną Bogu w następujących celach:

1. Żeby Bogu oddać należną cześć i dlatego jest to ofiara latreutyczna,
czyli pochwalna;

2. Żeby Bogu składać dzięki za Jego wielką chwałę i za wyświadczone nam
dobrodziejstwa, i dlatego jest to ofiara eucharystyczna, czyli
dziękczynna;

3. Żeby sobie uprosić łaski i dobrodziejstwa, a dlatego jest to ofiara
błagalna;

4. Żeby od Boga uzyskać pojednanie, to jest przebłagać Go za grzechy,
popełniane przez żyjących, i uprosić darowanie kar, na jakie oni
zasłużyli,
oraz wyprosić zmiłowanie duszom w czyśćcu cierpiącym, i dlatego jest ona
ofiarą przebłagalną.

--

5. Zeby zebrac forse od "owieczek"

sofu

Data: 2009-12-06 13:15:54
Autor: Konstanty Wycirowski
Po co jest Msza Święta

"sofu" <manhunter1@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hfg55b$46n$1node2.news.atman.pl...

[...]

Nie, mylisz sie bracie sofu -msza świeta jest żeby:

Po pierwsze, po drugie, po trzecie, po czwarte i po piąte zebrać forsę od owieczek.

Data: 2009-12-06 13:45:17
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Spirytusem "bracia", spirytusem

> [...]

Nie, mylisz sie bracie sofu -msza świeta jest żeby:

Po pierwsze, po drugie, po trzecie, po czwarte i po piąte zebrać forsę od owieczek.
Nie wtrącajcie się "bracia" do Mszy Świętej.
Jeśki wam się nie podoba, to odprawiajcie swoje własne
Np. tak:
   "Księdza do mnie nie wołajcie,
    niech nie robi zbędnych szop.
    Tylko ty mi, przyjacielu,
    spirytusem głowę skrop, sktop, skrop" I zbierajcie forsę od waszych "wiernych" na... wiecie już na co.

Data: 2009-12-06 15:00:11
Autor: Konstanty Wycirowski
Spirytusem "bracia", spirytusem

<kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl>

[...]

My się do niczego nie wtrącamy, to abc się wpierdala gdzie go nie proszą. Ja nie chodzę na mszę i wrzeszczę na ambonie - kocham Lenina, Stalina i ploretariat.  Tak, że coś ci się popierdoliło, obrońco abc-adła.

Data: 2009-12-06 15:15:13
Autor: Konstanty Wycirowski

Data: 2009-12-06 15:40:36
Autor: pluton
Po co jest Msza Święta
> Msza Święta jest Ofiarą składaną Bogu w następujących celach:

5. Zeby zebrac forse od "owieczek"

I dlatego powinna byc obowiazkowo odprawiana w kazdym kiblu w hipermarkecie.

Nullification

Data: 2009-12-06 16:46:04
Autor: Piotr
Po co jest Msza Święta
Dnia Sun, 6 Dec 2009 15:40:36 +0100, pluton napisał(a):

I dlatego powinna byc obowiazkowo odprawiana w kazdym kiblu w hipermarkecie.

Chcielibyście też psłuchać, pluto?
Piotr

Data: 2009-12-06 16:56:20
Autor: pluton
Po co jest Msza Święta

> I dlatego powinna byc obowiazkowo odprawiana w kazdym kiblu w
hipermarkecie.

Chcielibyście też psłuchać, pluto?
Piotr

Zawsze to jakies urozmaicenie przy szczaniu.
To co, skladamy wniosek ?

Nullification

Data: 2009-12-06 17:03:21
Autor: Piotr
Po co jest Msza Święta
Dnia Sun, 6 Dec 2009 16:56:20 +0100, pluton napisał(a):

Zawsze to jakies urozmaicenie przy szczaniu.
To co, skladamy wniosek ?

Co za "składamy"? Sam sobie składaj, ja tam nie pracuję.
Piotr

Data: 2009-12-06 19:24:24
Autor: pluton
Po co jest Msza Święta

> Zawsze to jakies urozmaicenie przy szczaniu.
> To co, skladamy wniosek ?

Co za "składamy"? Sam sobie składaj, ja tam nie pracuję.
Piotr

No myslalem, ze twoim psim obowiazkiem jako katola jest
wytatuowac sobie krzyzyk na czole i pisac wnioski,
zeby msza byla 5xdziennie odprawiana w kazdym hipermarkecie.
Najlepiej, jakby wstep do hipermarketu byl tylko za okazaniem
zaswiadczenia od ksiedza, ze dales na tace.

Nullification

Data: 2009-12-06 19:52:02
Autor: raff
Po co jest Msza Święta
pluton pisze:
[...]

Dobra, moze da sie zrobic.

Lewactwo grupowe bedzie biegac jeszcze bardziej posrane.

R.

Data: 2009-12-06 17:07:24
Autor: sofu
Po co jest Msza Święta

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Chcielibyście też psłuchać, pluto?
> Piotr

Zawsze to jakies urozmaicenie przy szczaniu.
To co, skladamy wniosek ?

--

Najpierw trzeba sprawdzic czy krzyz tam wisi i czy ktos aby nie usunął?!

sofu

Data: 2009-12-06 17:05:17
Autor: bolek
Po co jest Msza Święta

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:11h8n68hs654t$.qnev665hrzt0.dlg40tude.net...
Dnia Sun, 6 Dec 2009 15:40:36 +0100, pluton napisał(a):

I dlatego powinna byc obowiazkowo odprawiana w kazdym kiblu w hipermarkecie.

Chcielibyście też psłuchać, pluto?
Piotr

To zależy, czy mu się akurat chce do kibla,
Ja jestem przeciw.
Nie lubię jak mi ktoś przeszkadza w sraniu.

bolek

Data: 2009-12-06 19:25:26
Autor: pluton
Po co jest Msza Święta
Ja jestem przeciw.
Nie lubię jak mi ktoś przeszkadza w sraniu.

Ale to wlasnie tak ma dzialac: jako niekatol
masz sie zesrac ze zlosci.

Nullification

Po co jest Msza Święta