Po co jest Sakrament Pokuty

Data: 2015-06-04 14:05:02
Autor: abc
Po co jest Sakrament Pokuty
Komunia św. umacnia łaskę uświęcającą. Wcześniej jednak trzeba się nawrócić i wyspowiadać. Łaskę uświęcającą możemy uzyskać przez Sakrament Pokuty, a Komunia św. ma tę łaskę umocnić.

Gdy nie mamy łaski uświęcającej, to przyjmowanie Komunii św. mającej tę
łaskę umocnić na nic się nie zda, jest świętokradztwem i jest zabronione.

SOBÓR TRYDENCKI Sesja XIII (1551) Dekret o Najświętszym Sakramencie).

Kan. 11. Jeśli ktoś twierdzi, że dostatecznym przygotowaniem do przyjęcia Najświętszego Sakramentu Eucharystii jest sama wiara - niech będzie wyklęty.

I aby tak wielkiego Sakramentu nie przyjmować niegodnie - a więc ku śmierci i potępieniu - ten sam święty Sobór postanawia i oświadcza, że ci, którzy świadomi są ciężkiego grzechu, jakkolwiek sądziliby, że za niego żałują, o ile mogą mieć spowiednika, powinni najpierw odbyć sakramentalną spowiedź. JEŚLIBY ZAŚ KTOŚ ODWAŻYŁ SIĘ INACZEJ UCZYĆ, głosić albo uparcie twierdzić, lub też bronić w publicznej dyskusji, tym samym - niech będzie wyklęty.

--
Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny

Data: 2015-06-04 14:52:57
Autor: aja
Po co jest Sakrament Pokuty
W dniu 2015-06-04 o 14:05, abc pisze:

/.../ JEŚLIBY ZAŚ KTOŚ ODWAŻYŁ SIĘ INACZEJ UCZYĆ,
głosić albo uparcie twierdzić, lub też bronić w publicznej dyskusji, tym
samym - niech będzie wyklęty.

Nie strasz, nie strasz...bo się zesrasz.

Cyt.:
"Wszystkie zwyczaje religijne noszą na sobie
piętno głupoty i barbarzyństwa." /ks.Jan Meslier/

Data: 2015-06-04 06:48:18
Autor: kogutek444
Po co jest Sakrament Pokuty
W dniu czwartek, 4 czerwca 2015 14:52:54 UTC+2 uytkownik aja napisa:
W dniu 2015-06-04 o 14:05, abc pisze:

> /.../ JELIBY ZA KTO ODWAY SI INACZEJ UCZY,
> gosi albo uparcie twierdzi, lub te broni w publicznej dyskusji, tym
> samym - niech bdzie wyklty.

Nie strasz, nie strasz...bo si zesrasz.

Cyt.:
"Wszystkie zwyczaje religijne nosz na sobie
pitno gupoty i barbarzystwa." /ks.Jan Meslier/

Dziaalno kadej organizacji majcej charakter mafijny oparta jest na strachu.

Data: 2015-06-04 22:02:53
Autor: spoku
Po co jest komunia ?

Użytkownik "abc" <ab-cwp@wp.pl> napisał w wiadomości

Komunia św. umacnia łaskę uświęcającą. Wcześniej jednak trzeba się
nawrócić i wyspowiadać. Łaskę uświęcającą możemy uzyskać przez Sakrament
Pokuty, a Komunia św. ma tę łaskę umocnić.

Nieprawda, nie trzeba wcześniej się nawrócić i wyspowiadać.
Ile razy łykam komunię to łaska mi się tak umacnia, że hohohooooo...
Pierwszym razem to byłem zaskoczony, ale następnym razem to już ubrałem
czarną sukienkę, bo ona najlepiej maskuje umocnioną łaskę.
Co ciekawe, nie chodziłem do partyjniaka zwierzać mu sie przez kratkę.
Brzydziło mnie całowanie stuły wilgotnej od spermy.

Gdy nie mamy łaski uświęcającej, to przyjmowanie Komunii św. mającej tę
łaskę umocnić na nic się nie zda, jest świętokradztwem i jest zabronione.

Oj działało, działało. Miałem łaskę bardzo umocnioną.
Że zabronione, że świętokradztwo - śmiechu warte.
Funkcjonariusze Franciszka nie takie rzeczy robią,
ale im to ujdzie bezkarnie,
bo oni siedzą na Panu Bogu i trzymają za lejce.

Po co jest Sakrament Pokuty