Po co jest komunia ?

Data: 2015-06-04 22:02:53
Autor: spoku
Po co jest komunia ?

Użytkownik "abc" <ab-cwp@wp.pl> napisał w wiadomości

Komunia św. umacnia łaskę uświęcającą. Wcześniej jednak trzeba się
nawrócić i wyspowiadać. Łaskę uświęcającą możemy uzyskać przez Sakrament
Pokuty, a Komunia św. ma tę łaskę umocnić.

Nieprawda, nie trzeba wcześniej się nawrócić i wyspowiadać.
Ile razy łykam komunię to łaska mi się tak umacnia, że hohohooooo...
Pierwszym razem to byłem zaskoczony, ale następnym razem to już ubrałem
czarną sukienkę, bo ona najlepiej maskuje umocnioną łaskę.
Co ciekawe, nie chodziłem do partyjniaka zwierzać mu sie przez kratkę.
Brzydziło mnie całowanie stuły wilgotnej od spermy.

Gdy nie mamy łaski uświęcającej, to przyjmowanie Komunii św. mającej tę
łaskę umocnić na nic się nie zda, jest świętokradztwem i jest zabronione.

Oj działało, działało. Miałem łaskę bardzo umocnioną.
Że zabronione, że świętokradztwo - śmiechu warte.
Funkcjonariusze Franciszka nie takie rzeczy robią,
ale im to ujdzie bezkarnie,
bo oni siedzą na Panu Bogu i trzymają za lejce.

Po co jest komunia ?