Data: 2009-08-07 12:42:15 | |
Autor: Kizior | |
Po co kilka gaznikow w motocyklach ? | |
Ogolnie nie wchodzac w szczegoly daje to lepsze osiagi. Co do samochodow to w BMW M3 E36 widzialem 6 garkow i 6 gaznikow synchronizowane jak w moto.
-- Kizior |
|
Data: 2009-08-07 12:43:21 | |
Autor: Kizior | |
Po co kilka gaznikow w motocyklach ? | |
Byla to co prawda wersje po tuningu Shnitzera
|
|
Data: 2009-08-07 20:53:15 | |
Autor: Robert Rędziak | |
Po co kilka gaznikow w motocyklach ? | |
On Fri, 7 Aug 2009 12:42:15 +0200, Kizior <teliss@poczta.fm>
wrote: Co do samochodow to w BMW M3 E36 widzialem 6 garkow i 6 gaznikow synchronizowane jak w moto. Które M3 miało sześć gaźników? r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2009-08-11 19:19:29 | |
Autor: Sqeeb | |
Po co kilka gaznikow w motocyklach ? | |
On Fri, 7 Aug 2009 20:53:15 +0000 (UTC)
Robert Rędziak wrote: > Co do samochodow to > w BMW M3 E36 widzialem 6 garkow i 6 gaznikow synchronizowane jak w moto. http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_S14 Co prawda nie wiem co to jest ten 'throttle body' ale na pewno nie jest to gaźnik, a chyba o to chodziło Kiziorowi... -- Pozdrawiam, Sqeeb |
|
Data: 2009-08-11 19:12:16 | |
Autor: Robert Rędziak | |
Po co kilka gaznikow w motocyklach ? | |
On Tue, 11 Aug 2009 19:19:29 +0200, Sqeeb
<sqeeb@internet.community> wrote: Które M3 miało sześć gaźników? Sześć gaźników w czterocylindrowcu? ;))) E36 miało S50B30 (lub 32), ale tam też nie było gaźników. Co prawda nie wiem co to jest ten 'throttle body' ale na pewno nie ITB (Indywidual Throttle Bodies) to nie gaźniki, to po prostu osobne przepustnice, po jednej na cylinder. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2009-08-11 21:55:46 | |
Autor: Sqeeb | |
Po co kilka gaznikow w motocyklach ? | |
On Tue, 11 Aug 2009 19:12:16 +0000 (UTC)
Robert Rędziak wrote: Sześć gaźników w czterocylindrowcu? ;))) E36 miało S50B30 (lub No co Ty czytać nie umiesz? Pisze jasno przeca "It has four separate throttle bodies". Czyli jeden TB na cylinder. Akurat przy R6 nie znalazłem nic co by pasowało do poszlaki. > Co prawda nie wiem co to jest ten 'throttle body' ale na pewno nie Indywidual? ;) -- Pozdrawiam, Sqeeb |
|
Data: 2009-08-11 20:42:18 | |
Autor: Robert Rędziak | |
Po co kilka gaznikow w motocyklach ? | |
On Tue, 11 Aug 2009 21:55:46 +0200, Sqeeb
<sqeeb@internet.community> wrote: Sześć gaźników w czterocylindrowcu? ;))) E36 miało S50B30 (lub -- 8<-- On Fri, 7 Aug 2009 12:42:15 +0200, Kizior <teliss@poczta.fm> wrote: Co do samochodow to-- 8<-- S14 był w E30, nie w E36. Akurat przy R6 nie znalazłem nic co by pasowało do poszlaki. W żadnej M nie było gaźników. ITB (Indywidual Throttle Bodies) to nie gaźniki, to po prostu Individual. Lepiej? :) r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2009-08-12 17:27:19 | |
Autor: Sqeeb | |
Po co kilka gaznikow w motocyklach ? | |
On Tue, 11 Aug 2009 20:42:18 +0000 (UTC)
Robert Rędziak wrote: -- 8<-- Sorry Winetou! ;-) >> ITB (Indywidual Throttle Bodies) to nie gaźniki, to po prostu Może być ;] -- Pozdrawiam, Sqeeb |
|
Data: 2009-08-11 20:40:16 | |
Autor: Kuczu | |
Po co kilka gaznikow w motocyklach ? | |
Sqeeb pisze:
Co prawda nie wiem co to jest ten 'throttle body' ale na pewno nie Nie, to osobne przepustnice dla kazdego cylindra. Podobny system jak w nowoczesnych motocyklach z wtryskiem. Silniki samochodowe, nawet te z wielopunktowym wtryskiem maja wspolna przepustnice i osobne wtryskiwacze. Ten silnik BMW ma osobno dla kazdego cylindra komplet wtryskiwacz + przepustnica. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |