Po co komu jeszcze fotografia analogowa?

Data: 2009-04-24 18:20:01
Autor: ridgeley
Po co komu jeszcze fotografia analogowa?
Kolego Polon, zupełnie nie wiem o co ci chodzi i co chcesz udowodnić. Jeśli cyfra ci pasuje, to OK, ktoś inny woli sobie posiedzieć w ciemni, czy obejrzeć slajdy, tak ciężko to zrozumieć? Sam mam Hasselblada 503CW, rocznik 2007, pachnie jeszcze farbą i smarami, do tego sprzęt w małym obrazku wart wielokrotność twojej pensji, więc jak widać stać mnie na lustrzankę z najwyższej półki. Wolę jednak analoga, a jeśli nie jesteś w stanie tego pojąć w swym ciasnym i ograniczonym umyśle, to nie jesteś partnerem do dyskusji, co zresztą udowodniłeś powyżej. Bez odbioru. Żegnam

--

Po co komu jeszcze fotografia analogowa?