Po co komu jeszcze fotografia analogowa?

Data: 2009-04-24 15:04:45
Autor: dagon0@vp.pl
Po co komu jeszcze fotografia analogowa?
On 24 Kwi, 15:00, "Polon" <Po...@op.pl> wrote:
Wiele lat temu mialem zenitha.
Potem eosa300.
Wywolalem jakies 500 fotek w ciemni, fajna zabawa ale bez przesady :-)

Przez te wszystkie lata marzylem o tym aby moc zrobione fotki zobaczyc od
razu a nie po kilku godzinach.
Dzieki temu mialem nadzieje robic znacznie lepsze fotki.
Chcialem eksperymentowac ze swiatlem, chcialem robic setki fotek ot tak, dla
samej frajdy robienia fotek.
Chcialem, aby moje fotki byly wolne od zabrudzen powstalych w labie.

I oto nadeszla era fotografi cyfrowej!
Moje marzenia sie spelnily...

Ludzie!
Porzuccie analogi i dajcie uniesc sie wolnosci i kreatywnosci jaka daje nowa
era, era fotografii cyfrowej!

Polon :-)

Głupiś.
Wszelkie "wady" analoga wyssałeś z palca- albo wysnułeś z własnej
nieumiejętności fotografowania.
Wszelkie "zalety" cyfrówki poza możliwością sprawdzenia czy ktoś ci
nie wszedł w kadr to albo wady albo marketoidalne bzdury.
PS Tak , nadal pracuję ( i zarabiam) aparatem wielkoformatowym.
Pozdrawiam Marcin

Data: 2009-04-25 00:34:54
Autor: syriusz
dagon0@vp.pl wrote:
PS Tak , nadal pracuję ( i zarabiam) aparatem wielkoformatowym.

No to pytanie... z czystej ciekawości...
Jakiego rodzaju zlecenia dostajesz dziś od klientów na aparat LF?
Na jakich materiałach pracujesz?

Pozdrawiam,
syriusz

Data: 2009-04-24 15:48:40
Autor: dagon0@vp.pl
On 25 Kwi, 00:34, syriusz <ra...@siliconet.pl> wrote:
dag...@vp.pl wrote:
> [...]

No to pytanie... z czystej ciekawości...
Jakiego rodzaju zlecenia dostajesz dziś od klientów na aparat LF?

Ad 1 portrety(szeroko pojęte), architektura , kombinacje z
perspektywą. Wynikowo powiększenia na barycie , czasem na nietypowych
podłożach.
Ad 2 Ilford choć wszystko zmierza do Adoxa Art- jestem w trakcie prób.
Do średniego Pan F , FP4 , HP5 , być może zaponiedługo TX 320

Data: 2009-04-25 09:45:34
Autor: Marcin Debowski
Dnia 24.04.2009 dagon0@vp.pl <dagon0@vp.pl> napisał/a:
Ad 2 Ilford choć wszystko zmierza do Adoxa Art- jestem w trakcie prób.
Do średniego Pan F , FP4 , HP5 , być może zaponiedługo TX 320

Mam przy okazji tej bezsensownej "dyskusji" pasujące tu kalibrem pytanie: czy Wam się też tak kleją do aparatów białe drobinki lakieru powstałe po rozerwaniu aluminowej saszetki z filmem Ilforda (120tki)?

--
Marcin

Data: 2009-04-30 03:27:12
Autor: Krzychu

Użytkownik <dagon0@vp.pl> napisał w wiadomości news:545cbe88-9f16-4eef-8d00-7bc3f88ffceac9g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Powiedzcie mi jak wsadzić kliszę do  mojej komórki a od razu się przestawiam na analoga ;-)

Pzdr.
Krzychu

Po co komu jeszcze fotografia analogowa?