Po co komu jeszcze fotografia analogowa?

Data: 2009-04-25 07:56:58
Autor: Łukasz Bąk
Po co komu jeszcze fotografia analogowa?

Użytkownik "Polon" <Polon@op.pl> napisał w wiadomości news:gssdb9$h9e$1news.onet.pl...
Wiele lat temu mialem zenitha.

<ciach>

O cholera, komentarze z onetu przesyłają na grupy dyskusyjne
czy jak?

Łukasz Bąk

Data: 2009-04-25 09:37:51
Autor: Janko Muzykant
Łukasz Bąk pisze:
[...]

Wkrótce powiedzenie ''wiele lat temu miałem zenita'' będzie jak należenie do zbowidu. Natomiast zamiana ''zenita'' na ''zenitha'' obnaży, iż autor nigdy analoga nie dotykał tylko się chwali, żeby sobie dodać powagi :)

--
pozdrawia Adam
różne takie tam: www.smialek.prv.pl

Data: 2009-04-25 09:46:18
Autor: Marek Wyszomirski
Po co komu jeszcze fotografia analogowa?
"Janko Muzykant" <jankomuzykant@wp.pl> napisał:

[...]
[...]

Nie koniecznie. Ja miałem 3 Zenity - 'E', 122 (bardzo krótko - kilka dni) i
Zenit Automat (z bagnetem K) oraz pewną ilość Zenithów. Tych ostatnich - nie
jestem w stanie powiedzieć ile - długopisy i wieczne pióra zmieniałem dość
często...

--
Pozdrawiam!
Marek Wyszomirski (wyszomir@toya.net.pl)

Data: 2009-04-25 14:11:27
Autor: JA
On 2009-04-25 09:46:18 +0200, "Marek Wyszomirski" <wyszomir@toya.net.pl> said:

[...]

:D

A poważniej.
Była tu dyskusja nt "Zenitha" Sam się zżymałem na tę nazwą. Ale jasno z niej wynikało, poparte przykładami fotograficznymi, że były "Zenithy" fotoaparaty.

BTW, też wiele lat temu miałem Zenita. Ale też miałem i Prakticę i Moskwę i Flexareta. Nawet Mentora.
Należy mi się jakaś ulga, zniżka na kolejne megapiksele, albo co?

--
200 ISO ma same zalety. Ziarno jak 400 czułość jak 100.
Nie odpowiadam na treści nad cytatem.

Data: 2009-04-25 18:21:43
Autor: nb

On 2009-04-25 09:46:18 +0200, "Marek Wyszomirski"
<wyszomir@toya.net.pl> said:

Wkrótce powiedzenie ''wiele lat temu miałem zenita'' będzie jak
naleĹźenie do zbowidu. Natomiast zamiana ''zenita'' na ''zenitha''
[...]

A powaĹźniej.
Była tu dyskusja nt "Zenitha" Sam się zżymałem na tę nazwą. Ale jasno
z niej wynikało, poparte przykładami fotograficznymi, że były
"Zenithy" fotoaparaty.

Były nalepki, a to nie to samo (ja miałem na czeskim rowerze  "Porsche", a na gitarze z Lubina "Fęder Stratokaster" :-)

BTW, też wiele lat temu miałem Zenita. Ale też miałem i Prakticę i
Moskwę i Flexareta. Nawet Mentora.
Należy mi się jakaś ulga, zniżka na kolejne megapiksele, albo co?

Związek Sybiraków? Miałem sporo zza wschodniej granicy - Vilia, Smiena, FED, Zorkij,
Lubitiel, Zenit, Kijew. Żadnego z nich nie kupowałem i chyba bym
nie kupił - wolałem to, co pokupowali moi bezdzietni koledzy,
czyli takie z końcówką -ica (Le- Prakt- Yash- Kon- może jeszcze coś)

--
nb

Data: 2009-04-25 20:28:07
Autor: Marek Wyszomirski
"JA" <marb67[beztego]@bb.home.pl> napisał:

> [...]

Była tu dyskusja nt "Zenitha" Sam się zżymałem na tę nazwą. Ale jasno z
niej wynikało, poparte przykładami fotograficznymi, że były "Zenithy"

Sam w tej dyskusji brałem udział i nawet chyba puściłem link do zdjęcia
aparatu z napisem 'Zenith' z oficjalnej strony zakładów w Krasnogorsku.
Aparaty fotograficzne 'Zenith' (zarówno te małoobrazkowe z Krasnogorska jak
i te średnioformatowe produkowane chyba w USA albo Anglii) były jednak na
tyle rzadkie, ze wątpię, aby ktoś czytający naszą gryupę takiego posiadał.
Długopisy 'Zenith' były natomiast tak ze 35 lat temu dostępne w każdym
kiosku.

Data: 2009-04-26 18:01:57
Autor: Janko Muzykant
Marek Wyszomirski pisze:
[...]

Otóż właśnie mi chodzi. Sam widziałem jedno zdjęcie takiego aparatu, gdzie na sieci ktoś pokazywał.
Taki biały kruk.

Długopisy 'Zenith' były natomiast tak ze 35 lat temu dostępne w każdym
kiosku.

I ślicznie barwiły mankiety na niebiesko :)

Data: 2009-04-27 18:27:39
Autor: JA
On 2009-04-26 18:01:57 +0200, Janko Muzykant <jankomuzykant@wp.pl> said:

[...]

Chodzi Ci o wszelkie Zenith-y? Czy tylko małoobrazkowe?

<http://www.allegro.pl/item621802399_zenith_80.html>

Data: 2009-04-30 03:33:25
Autor: Krzychu

Użytkownik "Janko Muzykant" <jankomuzykant@wp.pl> napisał w wiadomości news:gsueko$sg5$1news.wp.pl...
[...]