Po co komu¶ opony z kolcami...

Data: 2011-01-14 10:33:02
Autor: bans
Po co komu¶ opony z kolcami...
....za kupę szmalu:

http://demotywatory.pl/2555054/Improwizacja

--
bans

Data: 2011-01-14 10:49:26
Autor: Fabian
Po co komu¶ opony z kolcami...
W dniu 14.01.2011 10:33, bans pisze:
...za kupę szmalu:

http://demotywatory.pl/2555054/Improwizacja

to nie działa

Fabian.

Data: 2011-01-14 10:56:50
Autor: bans
Po co komu¶ opony z kolcami...
W dniu 2011-01-14 10:49, Fabian pisze:

to nie działa

Próbowałe¶?! Mi by do głowy nie przyszło nawet :)))

--
bans

Data: 2011-01-14 11:03:01
Autor: Fabian
Po co komu¶ opony z kolcami...
W dniu 14.01.2011 10:56, bans pisze:
W dniu 2011-01-14 10:49, Fabian pisze:

to nie działa

Próbowałe¶?! Mi by do głowy nie przyszło nawet :)))

Nie, kto¶ z forumszosowe.org. próbował. Działały troche do momentu jak
się nie pozrywały, nie wytrzymały nawet 5km. Może jak by zastosować
metalowe? ;)

Fabian.

Data: 2011-01-14 11:15:48
Autor: piecia aka dracorp
Po co komu¶ opony z kolcami...
Może działa żeby przy¶pieszyć lub zwolnić/zahamować ale co je¶li koło ucieka na bok.

--
piecia aka dracorp

Data: 2011-01-17 09:29:30
Autor: Piotr
Po co komu¶ opony z kolcami...
W dniu 2011-01-14 10:56, bans pisze:
W dniu 2011-01-14 10:49, Fabian pisze:

to nie działa

Próbowałe¶?! Mi by do głowy nie przyszło nawet :)))

Mi przyszło. Po wjechaniu na co¶ twardszego(asfalt, szutr a nawet lód) szybko się przeciera. Najgorsze jest to, że straszenie ¶liska się na boki, w końcu to gładki plastik.

Data: 2011-01-17 10:02:29
Autor: kml
Po co komu¶ opony z kolcami...

Użytkownik "Piotr" <q@q.com> napisał w wiadomo¶ci news:ih0ul3$4nr$1inews.gazeta.pl...

Mi przyszło. Po wjechaniu na co¶ twardszego(asfalt, szutr a nawet lód) szybko się przeciera. Najgorsze jest to, że straszenie ¶liska się na boki, w końcu to gładki plastik.

Było zapi±ć z±bkami na zewn±trz :)

kml
4/10/2010 test Samsung Solid B2100

Data: 2011-01-17 10:34:29
Autor: bans
Po co komu¶ opony z kolcami...
W dniu 2011-01-17 10:02, kml pisze:

boki, w końcu to gładki plastik.

Było zapi±ć z±bkami na zewn±trz :)

Jak widzisz nie wszyscy załapali, na czym polegał dowcip :)

--
bans

Data: 2011-01-14 19:06:48
Autor: Paweł Suwiński
Po co komu¶ opony z kolcami...
Dnia pi±, 14 sty 2011 tako rzecze Fabian:

i niezbyt ekologiczne

Paweł Suwiński

Data: 2011-01-14 11:42:58
Autor: kml
Po co komu¶ opony z kolcami...

Użytkownik "bans" <goc@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:igp5k9$5qq$1mx1.internetia.pl...
...za kupę szmalu:

http://demotywatory.pl/2555054/Improwizacja

Put&go - oryginał z samochodów. Działa :)

Data: 2011-01-14 13:13:38
Autor: Raist
Po co komu¶ opony z kolcami...
Użytkownik "bans" <goc@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:igp5k9$5qq$1mx1.internetia.pl...
...za kupę szmalu:

http://demotywatory.pl/2555054/Improwizacja

i złap teraz laczka... :)

Raist

Data: 2011-01-14 13:23:05
Autor: Wojtek Sobociński
Po co komu¶ opony z kolcami...
W dniu 2011-01-14 10:33, bans pisze:
...za kupę szmalu:

http://demotywatory.pl/2555054/Improwizacja

Super kolor :) Sam bym takie kupił do garażu :)

--
Wojtek Sobociński
Full szosa 2 sztywniaki

Data: 2011-01-14 13:36:34
Autor: kml
Po co komu¶ opony z kolcami...

Użytkownik "Wojtek Sobociński" <sobos6@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:igpf73$6mk$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2011-01-14 10:33, bans pisze:
...za kupę szmalu:

http://demotywatory.pl/2555054/Improwizacja

Super kolor :) Sam bym takie kupił do garażu :)

Kolorowe trytyki s± znacznie bardziej słabe od klasycznych (białych) Nie wiem czy to kwestia dodatków od koloru, ale różnica jest :)

Data: 2011-01-14 14:04:30
Autor: Alfer_z_pracy
Po co komu¶ opony z kolcami...
kml napisał:
Kolorowe trytyki s± znacznie bardziej słabe od klasycznych (białych) Nie wiem czy to kwestia dodatków od koloru, ale różnica jest :)

Klasycznych białych? Heretyku, klasyka to czarne! Pół roweru mam skręcone na czarne. Tylko czerń, biel na szlaku brudzi się niemiłosiernie.

A.

Data: 2011-01-14 14:47:32
Autor: __Maciek
Po co komu¶ opony z kolcami...
Fri, 14 Jan 2011 14:04:30 +0100 "Alfer_z_pracy" <alferwywalto@mp.pl>
napisał:

Klasycznych białych? Heretyku, klasyka to czarne! Pół roweru mam skręcone na czarne.

BTW słyszałem że opaski nylonowe białe lub przezroczyste s± mniej
odporne na działanie UV niż czarne (a UV, jak każdy wie, degraduje
nylon). Dzięki zabarwieniu na czarno, UV nie penetruje w gł±b
materiału opaski, dlatego do zastsowań gdzie opaska  będzie długo
narażona na ¶wiatło słońca (np. instalacja atenowa i inne rzeczy na
zewn±trz budynków), wskazane jest stosowanie opasek czarnych.

Tylko czerń, biel na szlaku brudzi się niemiłosiernie.

No chyba że kto¶ ma biały rower i nie chce kontrastowych elementów :-)
Przył±czam się do czarnoopaskowców ;-) też mam takimi opaskami
poprzypinane linki i bagażnik.

Data: 2011-01-14 06:59:12
Autor: Michał Kie¶
Po co komu¶ opony z kolcami...
On 14 Sty, 14:47, __Maciek <i80c...@cyberspace.org> wrote:
Fri, 14 Jan 2011 14:04:30 +0100 "Alfer_z_pracy" <alferwywa...@mp.pl>
napisa :

>Klasycznych bia ych? Heretyku, klasyka to czarne! P roweru mam skr cone na
>czarne.

BTW s ysza em e opaski nylonowe bia e lub przezroczyste s mniej
odporne na dzia anie UV ni czarne (a UV, jak ka dy wie, degraduje
nylon). Dzi ki zabarwieniu na czarno, UV nie penetruje w g b
materia u opaski, dlatego do zastsowa gdzie opaska  b dzie d ugo
nara ona na wiat o s o ca (np. instalacja atenowa i inne rzeczy na
zewn trz budynk w), wskazane jest stosowanie opasek czarnych.

Tak nie jest, materiały o jasnych barwach maj± wysokie albedo, a co za
tym idzie- odbijaj± ¶wiatło/ promienie UV, a co za tym idzie- mniej
się też nagrzewaj±. To raczej sprzyja trwało¶ci.
mk

Data: 2011-01-14 15:44:23
Autor: Fabian
Po co komu¶ opony z kolcami...
W dniu 14.01.2011 14:47, __Maciek pisze:
[...]

Tak, białe po roku patrzenia na nie pękaj±, a czarne maj± się dobrze ;)

Fabian.

Data: 2011-01-14 14:52:33
Autor: piecia aka dracorp
Po co komu¶ opony z kolcami...
Dnia Fri, 14 Jan 2011 15:44:23 +0100, Fabian napisał(a):

Tak, białe po roku patrzenia na nie pękaj±, a czarne maj± się dobrze ;)

Fabian.
Masz UV w oczach? :)

--
piecia aka dracorp

Data: 2011-01-14 19:53:24
Autor: Fabian
Po co komu¶ opony z kolcami...
W dniu 14.01.2011 15:52, piecia aka dracorp pisze:
Dnia Fri, 14 Jan 2011 15:44:23 +0100, Fabian napisał(a):

Tak, białe po roku patrzenia na nie pękaj±, a czarne maj± się dobrze ;)

Fabian.
Masz UV w oczach? :)

Nie, ale w ciemno¶ci nie da się ich ogl±dać.

Fabian.

Data: 2011-01-14 16:50:59
Autor: kml
Po co komu¶ opony z kolcami...

Użytkownik "Alfer_z_pracy" <alferwywalto@mp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4d3049e4$0$2437$65785112news.neostrada.pl...
kml napisał:
[...]

Ja lubię rat look :D a rower myje jak jest tak brudny, że już nawet mi to przeszkadza :)

Data: 2011-01-14 19:34:17
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Po co komu¶ opony z kolcami...
bans, Fri, 14 Jan 2011 10:33:02 +0100, pl.rec.rowery:
...za kupę szmalu:

http://demotywatory.pl/2555054/Improwizacja

LuĽna sugestia, żeby¶ sprawdził do¶wiadczalnie wytrzymało¶ć jednego i
drugiego rozwi±zania. Stawiam tezę, że użyteczno¶ć opon z kolcami jest
"nieco" większa.

--
Pozdrowienia,
Marek 'marcus075' Karweta                | Dwa kieliszki wystarcz±.

Data: 2011-01-14 20:44:39
Autor: Saurus
Po co komu¶ opony z kolcami...
LuĽna sugestia, żeby¶ sprawdził do¶wiadczalnie wytrzymało¶ć jednego i
drugiego rozwi±zania. Stawiam tezę, że użyteczno¶ć opon z kolcami jest
"nieco" większa.

Oj tam, oj tam. Klasyczny przypadek jak z powiedzenia "m±dry Polak po demotywatorach" ;-)

Data: 2011-01-17 08:00:25
Autor: bans
Po co komu¶ opony z kolcami...

LuĽna sugestia, żeby¶ sprawdził do¶wiadczalnie wytrzymało¶ć jednego i
drugiego rozwi±zania. Stawiam tezę, że użyteczno¶ć opon z kolcami jest
"nieco" większa.

I to pisze go¶ć, który w co drugim swoim po¶cie próbuje być ironiczny/sarkastyczny. Jak widać - szewc bez butów chodzi.

--
bans

Data: 2011-01-15 15:54:23
Autor: Zygmunt M. Zarzecki