Po co kopie się 2-3m rowy?

Data: 2010-10-28 10:14:06
Autor: Maciek
Po co kopie się 2-3m rowy?
Kto to wymy¶lił i po jak± cholerę? Ja nie mogę tego wygłówkować.

.... a kto wymyslil sadzenie drzew wzdluz drog na pustej przestrzeni? ;-)

Maciek

Data: 2010-10-28 08:17:52
Autor: to
Po co kopie się 2-3m rowy?
begin Maciek
Kto to wymyślił i po jaką cholerę? Ja nie mogę tego wygłówkować.

... a kto wymyslil sadzenie drzew wzdluz drog na pustej przestrzeni? ;-)

Ja.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-10-28 11:01:51
Autor: Maciek
Po co kopie siÄ™ 2-3m rowy?
Ja.

...a pewnie za raz sie dowiemy, ze masz szwagra od sadzonek, ktory potrzebowal zarobic ;-)

Data: 2010-10-28 15:01:51
Autor: to
Po co kopie się 2-3m rowy?
begin Maciek
Ja.

..a pewnie za raz sie dowiemy, ze masz szwagra od sadzonek, ktory
potrzebowal zarobic ;-)

Więcej -- ja te sadzonki wytwarzam siłą woli.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-10-28 11:27:50
Autor: Yogi\(n\)
Po co kopie się 2-3m rowy?
Użytkownik "Maciek" <konto_forum@XXXXgazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:iabbcg$qlp$1inews.gazeta.pl...
Kto to wymy¶lił i po jak± cholerę? Ja nie mogę tego wygłówkować.

... a kto wymyslil sadzenie drzew wzdluz drog na pustej przestrzeni? ;-)

Służ± one, podobnie jak rowy, do wyłapywania pojazdów, które mogłyby bezpardonowo niszczyć uprawy na polach.

--
Yogi(n)

Po co kopie się 2-3m rowy?