Po co kopie się 2-3m rowy?

Data: 2010-10-28 10:19:26
Autor: Andrzej Lawa
Po co kopie się 2-3m rowy?
W dniu 28.10.2010 09:32, Krzbal pisze:
Nie mogę się dowiedzieć o co chodzi. Wszyscy widzimy, że wzdłuż
remontowanych dróg kopane są głębokie rowy tuż przy krawędzi jezdni i
bez żadnego zabezpieczenia, np. z Warszawy w kierunku Terespola. Nawet w
małych miejscowościach i wsiach kopie się takie rowy między ulicą, a
chodnikiem. Przecież to jest realne zagrożenie dla naszego
bezpieczeństwa! Kto to wymyślił i po jaką cholerę? Ja nie mogę tego
wygłówkować.

Służą one do bezpiecznej (dla otoczenia) eliminacji debili, którzy nie
potrafią dostosować prędkości do warunków drogowych, konstrukcji pojazdu
i swoich umiejętności.

Oraz do eliminacji pijaków.

Jesteś jednym z takich debili lub pijaków, że ci te rowy przeszkadzają?

Data: 2010-10-28 10:29:18
Autor: LEPEK
Po co kopie się 2-3m rowy?
W dniu 2010-10-28 10:19, Andrzej Lawa pisze:

Jesteś jednym z takich debili lub pijaków, że ci te rowy przeszkadzają?

Mi przeszkadzają, chociaż za debila się nie uważam, a co do pijaków, to powiedzmy, że nie wiadomo, gdzie jest granica ;] To znaczy przeszkadzają mi nie tyle same rowy, co porobione co jakiś czas wjazdy poprowadzone na posesje, pola itp. z powierzchnią zrównaną z jezdnią i przepustem pod spodem. Wiadomo - każdego może zaskoczyć jakaś niespodzianka, a jak sobie wyobrażę, że zaskakuje mnie takie coś zaraz przed takim przepustem, to mnie ciarki przechodzą...

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2010-10-28 11:05:49
Autor: J_K_K
Po co kopie się 2-3m rowy?
Użytkownik "LEPEK" <gdzies@wsi.pl> napisał w wiadomości news:iabcca$2uhv$1news.mm.pl...
[...]

Jak wykopali TAAKI rów, to niestety i do wjazdu musi być TAAKI przepust,
do wjazdu na działkę / posesję.
Przykładowo u mnie (zgodnie z wymogiem Zarządu Dróg)
jest w środku 5 zbrojonych rur fi 500 + tłuczeń + murki oporowe + kostka betonowa.
Wysoki (od dna rowu) na jakieś 150 cm.

Całkiem niedawno, o mało nie znalazłem się w podobnym rowie,
ponieważ pani jadąca od dłuższego czasu za ciężarówką
postanowiła ją nagle i bez kierunkowskazu wyprzedzić,
gdy byliśmy już koło w koło / bok w bok ...

Wczoraj widziałem ciekawostkę - wykopali tak głęboki rów,
że już istniejące rury przepustów znalazły się ~50 cm ponad dnem rowu ;-)
(dolna krawędź powinna być 10 cm poniżej).

Pzdr

JKK

Data: 2010-10-28 10:32:02
Autor: BaX
Po co kopie się 2-3m rowy?

[...]

Piszesz o tych debilach co wyprzedzają na czołówke albo trzeciego? Czym zawinił sobie ten który nie ma gdzie uciekać jak do takiego rowu często poprzecianego wszelkiej maści mostkami i przepustami w które jak przypierdolisz to nie ma co zbierac?

Data: 2010-10-28 12:28:48
Autor: glang
Po co kopie się 2-3m rowy?
[...]

no to się nam popisałeś. teraz proponuję jechać zgodnie z przepisami i niech Ci strzeli opona albo nie daj BOże wybiegnie dzieciak na drogę. ciekawe co wtedy powiesz o takich rowach
mimo to pzdr
GL

Data: 2010-10-28 22:16:47
Autor: Mario
Po co kopie się 2-3m rowy?
W dniu 2010-10-28 12:28, glang pisze:
[...]

No jak to co? Przyzna się że jest DEBILEM :-)

pozdrawiam
mario

Data: 2010-10-28 22:13:44
Autor: Mario
Po co kopie się 2-3m rowy?
[...]

Kiedyś miałem wypadek (jako pasażer) reno5. Na czołowe wyskoczył na gość w jakimś audi, mój kolega, kierowca reno, odbił w prawo ale za późno, za mało. Zahaczyliśmy się mniej więcej o jakieś 5-10cm. Efekt był taki, że nasze autko zaczęło się szybko obracać wokół własnej osi i spadliśmy z asfaltu, przelatując przez rów, ocierając się ledwo o drzewo (były ślady na korze) i wylądowaliśmy w polu. Kierowca wylądował w szpitalu ale wszyscy zgodnie (świadkowie, policja) stwierdzili że mieliśmy niesamowitego farta bo gdybyśmy przyłożyli jeszcze w drzewo... I tak się zastanawiam gdzie tu mój debilizm? Bo wg twojego durnego tłumaczenia, drzewo służy do ich eliminacji a tutaj ja o mało co, zostałbym "terminated".
Więc nie pieprz głupot, bo nie zawsze jest tak, że tylko ci wpadają na drzewo co są sami sobie winni.

mario

Data: 2010-10-29 18:13:34
Autor: jerzu
Po co kopie się 2-3m rowy?
On Thu, 28 Oct 2010 10:19:26 +0200, Andrzej Lawa
<alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> wrote:

Służą one do bezpiecznej (dla otoczenia) eliminacji debili, którzy nie
potrafią dostosować prędkości do warunków drogowych, konstrukcji pojazdu
i swoich umiejętności.

Inaczej będziesz gadał, jak będziesz musiał spierdalać przed jadącym
na czołówkę, a do wyboru będziesz miał tylko 3 metrowy rów z betonowym
przepustem. Powodzenia.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-11-02 21:24:55
Autor: Adam Płaszczyca
Po co kopie się 2-3m rowy?
Dnia Fri, 29 Oct 2010 18:13:34 +0200, jerzu napisał(a):

Inaczej będziesz gadał, jak będziesz musiał spierdalać przed jadącym
na czołówkę, a do wyboru będziesz miał tylko 3 metrowy rów z betonowym
przepustem. Powodzenia.

Zdecydowanie lepsza sytuacja od małego rowka z małym przepustem. --

Po co kopie się 2-3m rowy?