Po co kupuje się Pirusy?

Data: 2016-06-20 21:46:01
Autor: ToMasz
Po co kupuje się Pirusy?
Pirus ma zasięg 25 słownie dwadzieścia pięć km.
A gdzieś wyczytałem że komputer pokazuje 18 km.
Wiec w zimie pewnie jest 12 km.

To auto nie ma sensu?
A może się myle.
Może mnie ktoś oświecić?
jaki procent polaków, używających auta codziennie (w dni powszednie), do pracy, do zajęć rutynowych, robi więcej niż 25km?

ToMasz

Data: 2016-06-20 23:36:14
Autor: Bolko
Po co kupuje się Pirusy?
W dniu poniedziałek, 20 czerwca 2016 21:46:02 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
> [...]
jaki procent polaków, używających auta codziennie (w dni powszednie), do pracy, do zajęć rutynowych, robi więcej niż 25km?

Jeżdże od baku do baku.
W niedziele tankowałem auto zrobiło mi na jednym tankowaniu 650 km.
W zimie mój rekord to było coś koło 420 km.
Dołóż że to reklama i że z czasem akumlatory tracą pojemność.
I okazuje się że na aku mam zasięg 18 km.
Brakuje mi 2 km do domu. Jest zima wiec spalanie ma 30l/100km.
Auto super na lazurowe wybrzeże

Data: 2016-06-22 11:08:48
Autor: J.F.
Po co kupuje się Pirusy?
[...]