Po co ludzie zapisuj± się do PO i PiS?

Data: 2011-07-13 15:45:21
Autor: boukun
Po co ludzie zapisuj± się do PO i PiS?
Po co ludzie działaj± w tych totalitarnych ugrupowaniach, skoro i tak do koryta dopuszcaj± od 21 lat jednych i tych samych, vide dwóch ostatnich posłów PJN wcze¶niej w barwach PiS, he, he, he.
Ale ci wyborcy POPiSu do tępaki...
Przecież tamtym chodzi tylko o koryto!!! A wy niewolnicy musicie na nich tyrać i jeste¶cie pozostawieni w samopas...

boukun

Data: 2011-07-13 14:22:20
Autor: obserwator
Po co ludzie zapisuj± się do PO i PiS?
Ale ci wyborcy POPiSu do tępaki...

celowo jednak sprowadzasz wyborcow PiS do poziomu PO. Tepak i to ewidentny jestes ty, bo nie trafiaja do ciebie zadne argumenty.

Data: 2011-07-13 16:34:37
Autor: boukun
Po co ludzie zapisuj± się do PO i PiS?

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ivk9ms$jgv$1inews.gazeta.pl...

Ale ci wyborcy POPiSu do tępaki...

celowo jednak sprowadzasz wyborcow PiS do poziomu PO.

Tepak i to ewidentny jestes ty, bo nie trafiaja do ciebie zadne argumenty.

A co to takiego chguju jest ten cały PiS? Z kosmosu się wzięli czy może jednak Kiszczak to ugruntował?

Kto ci kurwa w tym kraju zrobi dobrze? Oni chamy już wszyscy od 21 lat byli, s± i będ± i my¶l± tylko o korycie, a my jeste¶my dla nich niewolnikami i mięsem armatnim. Przestań się bucu jeden z drugim tu nakręcać i produkować. Z tego chleba i tak nie będzie. No, chyba, że jeden i drugi tutaj agituj±cy Nas POPiS to działacz, RADNY, POSEŁ CZY INNY GADZINA...

BOUKUN

boukun

Data: 2011-07-13 14:39:48
Autor: obserwator
> [...]

 i będ± i my¶l± tylko o korycie, a my jeste¶my dla nich niewolnikami i mięsem armatnim. Przestań się bucu jeden z drugim tu nakręcać i produkować. Z tego chleba i tak nie będzie. No, chyba, że jeden i drugi tutaj agituj±cy Nas POPiS to działacz, RADNY, POSEŁ CZY INNY GADZINA...

o korycie to myslisz ewidentnie ale ty, gadzino perfidna i zaklamana.

Data: 2011-07-13 16:47:24
Autor: boukun
Po co ludzie zapisuj± się do PO i PiS?

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ivkank$mao$1inews.gazeta.pl...

> [...]

to działacz, RADNY, POSEŁ CZY INNY GADZINA...

o korycie to myslisz ewidentnie ale ty, gadzino perfidna i zaklamana.

A niby jak? A gdyby nawet tak było, to należy władzę systematycznie zmieniać, bo darmozjady my¶l± tylko o sobie! Dlaczego te bydlaki partyjne nie ogłos± konkursów na listy partyjne przy wyborach, tylko wierchuszka stale obsadza swoich dożywotnich pasożydów i nieudaczników?

boukun

Data: 2011-07-13 14:52:11
Autor: obserwator
[...]

o sobie darmozjadzie myslisz bez przerwy ty. Kombinujesz jak by tu sie do
koryta dostac, tak jak ten twoj lepper.

Data: 2011-07-13 17:04:27
Autor: boukun
Po co ludzie zapisuj± się do PO i PiS?

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ivkbeq$oll$1inews.gazeta.pl...

[...]

Jeszcze raz pytam, do jakiego niby koryta i jak? Wskoczyć na pierwsze miejsce na listach PiSu lub PO? A bo to ja jaki¶ Richard Czarnecki, he, he, he...

Koryta, koryta, koryta, chcemy koryta!!!

boukun

Data: 2011-07-13 15:21:59
Autor: obserwator
[...]

przedstaw w PO, SLD lub PSL ...te twoje wypociny ktore zamieszczasz na grupach
dyskusyjnych - przyjma cie z otwartymi rekami do ich koryta.

Data: 2011-07-13 17:30:28
Autor: boukun
Po co ludzie zapisuj± się do PO i PiS?

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ivkd6n$45$1inews.gazeta.pl...

[...]

Nie czaruj, nie czaruj, tu nie telewizja. Mamy koalicję POPiSSLDPSL i r±czka r±czkę myje...

boukun

Data: 2011-07-14 08:26:53
Autor: Leprechaun
[...]

http://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI&playnext=1&list=PLDDA6BB7B6F6EFA9E ?

JESTE¦ SPALONY MÓWIĘ CI, JESTE¦ SPALONY I http://13k.pl/-/sugestia.php

BomBel

Data: 2011-07-13 16:55:19
Autor: Marek Czaplicki
Po co ludzie zapisuj± się do PO i PiS?
boukun pisze w wiadomo¶ci ivk7j0$gvl$1@mx1.internetia.pl na pl.soc.polityka w dniu ¶roda 13 lipiec 2011 15:45:
A wy niewolnicy musicie na nich
tyrać i jeste¶cie pozostawieni w samopas...

Tyrać i pozostawieni samopas? To się wyklucza, albo-albo. :)

Data: 2011-07-13 17:07:31
Autor: boukun
Po co ludzie zapisuj± się do PO i PiS?

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ivkbko$oqu$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nic się nie wyklucza

..Mamy kurewskie bezkrólewie. władza żyje tylko dla siebie, naród musi na nich tyrać, płacić daniny i nie ma prawa do niczego, ani zabezpieczenia socjalnego, ani prawa do godziwej pracy, tę sobie musi sam jak±kolwiek znaleĽć, ani do opieki zdrowotnej, ani do godziwej emerytury. Jeste¶my pozostawieni w samopas, ale władzę musimy za wszelk± cenę utrzymywać. Na chuj nam w takim razie ta cała władza, kiedy rynek sam się rz±dzi ...

boukun

Data: 2011-07-13 17:15:40
Autor: Marek Czaplicki
Po co ludzie zapisuj± się do PO i PiS?
boukun pisze w wiadomo¶ci ivkcd3$csg$1@mx1.internetia.pl na pl.soc.polityka w dniu ¶roda 13 lipiec 2011 17:07:

[...]

Mi tam się podoba. Im mniej władzy pod dachem tym lepiej. Nie po to pracuję i płacę podatki, żeby mi jeden z drugim do garnków zagl±dał. :)

Data: 2011-07-13 17:20:33
Autor: boukun
Po co ludzie zapisuj± się do PO i PiS?

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ivkcqt$rs1$1inews.gazeta.pl...
[...]

A je¶li o to chodzi, to oni wiedz± nawet kiedy srać chodzisz... Swoich aniołów stróży też musisz utrzymywać... A to jest rzesza, to jest coraz to większy aparat...

boukun

Data: 2011-07-13 17:26:07
Autor: Marek Czaplicki
Po co ludzie zapisuj± się do PO i PiS?
boukun pisze w wiadomo¶ci ivkd5h$h0g$1@mx1.internetia.pl na pl.soc.polityka w dniu ¶roda 13 lipiec 2011 17:20:

[...]

Czujesz się obserwowany? Od jak długo?

Data: 2011-07-14 03:01:55
Autor: cirrus
Po co ludzie zapisuj± się do PO i PiS?
Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ivkdef$stf$1inews.gazeta.pl...
[...]

Był taki film (tytułu sobie nie przypominam), że ukrywaj±cy się w Tworkach przed poborem do wojska, był zaczepiany stale przez jednego z pacjentow, który twierdził, że ci±gle go obserwuj±.

--
stevep

Data: 2011-07-13 18:49:28
Autor: jadrys
Po co ludzie zapisujÄ… siÄ™ do PO i PiS?
W dniu 2011-07-13 15:45, boukun pisze:
Po co ludzie działają w tych totalitarnych ugrupowaniach, skoro i tak do koryta dopuszcają od 21 lat jednych i tych samych, vide dwóch ostatnich posłów PJN wcześniej w barwach PiS, he, he, he.
Ale ci wyborcy POPiSu do tępaki...
Przecież tamtym chodzi tylko o koryto!!! A wy niewolnicy musicie na nich tyrać i jesteście pozostawieni w samopas...

boukun

Bo spora część ludzi to tumany. OgĹ‚upione propaganda tumany. No i jest teĹĽ jakiĹ› odsetek karierowiczĂłw, -  ktĂłrzy wierzÄ… ĹĽe i kiedyĹ› oni sami siÄ™ dopchajÄ… do koryta. Jak dla mnie jest to groteskowe i obrzydliwe.

Data: 2011-07-13 17:05:29
Autor: obserwator
Po co ludzie zapisuj± się do PO i PiS?
jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a): o takich jak ty i boukun tumanach zwolennikach partii promoskiewskiej w
Polsce, mowi wlasnie p. Jadwiga Chmielowska.

Dalej bedziesz udawal Greka, zaklamany, tepy komuchuszku?

ttp://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=LFeI3UUxSCo

Data: 2011-07-14 03:04:06
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ivki9i$qsc$1news.onet.pl...
[...]

Czego jesteś najbardziej żywym przykładem, a najbardziej kurozalne jest to, że propagandą sprzed jakichś 40- 50 lat lekko licząc.

--
stevep

Data: 2011-07-14 08:23:06
Autor: jadrys
W dniu 2011-07-14 03:04, cirrus pisze:
[...]

Mylisz sie, juz nie wspomnę o zapisaniu sie, ale sama myśl o głosowaniu na kogoś z "wielkiej czwórki okrągłostołowej" napawa mnie wielkim niesmakiem i odrazą. A więc nie mów do mnie per - "tuman".

Data: 2011-07-14 11:25:00
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ivm29t$fun$2news.onet.pl...
[...]

Mogę w myśl propagandy, którą przesiąkłeś tytułować cie "towarzyszu durniu".

--
stevep

Data: 2011-07-14 20:46:38
Autor: jadrys
W dniu 2011-07-14 11:25, cirrus pisze:

[...]
we.

Mogę w myśl propagandy, którą przesiąkłeś tytułować cie "towarzyszu durniu".

Towarzystwo durni to nie moje sfery, ja siÄ™ w takich nie obracam.

Data: 2011-07-14 18:18:57
Autor: [he®sk]
Po co ludzie zapisuj± się do PO i PiS?
On Wed, 13 Jul 2011 18:49:28 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

Bo spora czę¶ć ludzi to tumany. Ogłupione propaganda tumany. No i jest też jaki¶ odsetek karierowiczów, -  którzy wierz± że i kiedy¶ oni sami się dopchaj± do koryta. Jak dla mnie jest to groteskowe i obrzydliwe.

 mozesz podac podzial procentowy tych tumanow/karierowiczow.
 do ktorej grupy zaliczylbys siebie?

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-07-14 20:46:32
Autor: jadrys
W dniu 2011-07-14 18:18, "[he®sk]" pisze:
On Wed, 13 Jul 2011 18:49:28 +0200, jadrys<Che@yahoo.com>  wrote:

Bo spora część ludzi to tumany. Ogłupione propaganda tumany. No i jest
siÄ™ dopchajÄ… do koryta. Jak dla mnie jest to groteskowe i obrzydliwe.
  mozesz podac podzial procentowy tych tumanow/karierowiczow.
  do ktorej grupy zaliczylbys siebie?

Do żadnej. Całe moje życie to niezależność.

Po co ludzie zapisuj± się do PO i PiS?