Po co ludzie zapisują się do PO i PiS?

Data: 2011-07-13 14:22:20
Autor: obserwator
Po co ludzie zapisują się do PO i PiS?
boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):
Ale ci wyborcy POPiSu do tępaki...

celowo jednak sprowadzasz wyborcow PiS do poziomu PO. Tepak i to ewidentny jestes ty, bo nie trafiaja do ciebie zadne argumenty.

Data: 2011-07-13 16:34:37
Autor: boukun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ivk9ms$jgv$1inews.gazeta.pl...
boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

Ale ci wyborcy POPiSu do tępaki...

celowo jednak sprowadzasz wyborcow PiS do poziomu PO.

Tepak i to ewidentny jestes ty, bo nie trafiaja do ciebie zadne argumenty.

A co to takiego chguju jest ten cały PiS? Z kosmosu się wzięli czy może jednak Kiszczak to ugruntował?

Kto ci kurwa w tym kraju zrobi dobrze? Oni chamy już wszyscy od 21 lat byli, są i będą i myślą tylko o korycie, a my jesteśmy dla nich niewolnikami i mięsem armatnim. Przestań się bucu jeden z drugim tu nakręcać i produkować. Z tego chleba i tak nie będzie. No, chyba, że jeden i drugi tutaj agitujący Nas POPiS to działacz, RADNY, POSEŁ CZY INNY GADZINA...

BOUKUN

boukun

Data: 2011-07-13 14:39:48
Autor: obserwator
> [...]

 i będą i myślą tylko o korycie, a my jesteśmy dla nich niewolnikami i mięsem armatnim. Przestań się bucu jeden z drugim tu nakręcać i produkować. Z tego chleba i tak nie będzie. No, chyba, że jeden i drugi tutaj agitujący Nas POPiS to działacz, RADNY, POSEŁ CZY INNY GADZINA...

o korycie to myslisz ewidentnie ale ty, gadzino perfidna i zaklamana.

Data: 2011-07-13 16:47:24
Autor: boukun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ivkank$mao$1inews.gazeta.pl...
> [...]

to działacz, RADNY, POSEŁ CZY INNY GADZINA...

o korycie to myslisz ewidentnie ale ty, gadzino perfidna i zaklamana.

A niby jak? A gdyby nawet tak było, to należy władzę systematycznie zmieniać, bo darmozjady myślą tylko o sobie! Dlaczego te bydlaki partyjne nie ogłosą konkursów na listy partyjne przy wyborach, tylko wierchuszka stale obsadza swoich dożywotnich pasożydów i nieudaczników?

boukun

Data: 2011-07-13 14:52:11
Autor: obserwator
[...]

o sobie darmozjadzie myslisz bez przerwy ty. Kombinujesz jak by tu sie do
koryta dostac, tak jak ten twoj lepper.

Data: 2011-07-13 17:04:27
Autor: boukun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ivkbeq$oll$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jeszcze raz pytam, do jakiego niby koryta i jak? Wskoczyć na pierwsze miejsce na listach PiSu lub PO? A bo to ja jakiś Richard Czarnecki, he, he, he...

Koryta, koryta, koryta, chcemy koryta!!!

boukun

Data: 2011-07-13 15:21:59
Autor: obserwator
[...]

przedstaw w PO, SLD lub PSL ...te twoje wypociny ktore zamieszczasz na grupach
dyskusyjnych - przyjma cie z otwartymi rekami do ich koryta.

Data: 2011-07-13 17:30:28
Autor: boukun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ivkd6n$45$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie czaruj, nie czaruj, tu nie telewizja. Mamy koalicję POPiSSLDPSL i rączka rączkę myje...

boukun

Data: 2011-07-14 08:26:53
Autor: Leprechaun
[...]

http://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI&playnext=1&list=PLDDA6BB7B6F6EFA9E ?