Po co ludzie zapisują się do PO i PiS?

Data: 2011-07-13 16:55:19
Autor: Marek Czaplicki
Po co ludzie zapisują się do PO i PiS?
boukun pisze w wiadomości ivk7j0$gvl$1@mx1.internetia.pl na pl.soc.polityka w dniu środa 13 lipiec 2011 15:45:
A wy niewolnicy musicie na nich
tyrać i jesteście pozostawieni w samopas...

Tyrać i pozostawieni samopas? To się wyklucza, albo-albo. :)

Data: 2011-07-13 17:07:31
Autor: boukun

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ivkbko$oqu$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nic się nie wyklucza

..Mamy kurewskie bezkrólewie. władza żyje tylko dla siebie, naród musi na nich tyrać, płacić daniny i nie ma prawa do niczego, ani zabezpieczenia socjalnego, ani prawa do godziwej pracy, tę sobie musi sam jakąkolwiek znaleźć, ani do opieki zdrowotnej, ani do godziwej emerytury. Jesteśmy pozostawieni w samopas, ale władzę musimy za wszelką cenę utrzymywać. Na chuj nam w takim razie ta cała władza, kiedy rynek sam się rządzi ...

boukun

Data: 2011-07-13 17:15:40
Autor: Marek Czaplicki
Po co ludzie zapisują się do PO i PiS?
boukun pisze w wiadomości ivkcd3$csg$1@mx1.internetia.pl na pl.soc.polityka w dniu środa 13 lipiec 2011 17:07:

[...]

Mi tam się podoba. Im mniej władzy pod dachem tym lepiej. Nie po to pracuję i płacę podatki, żeby mi jeden z drugim do garnków zaglądał. :)

Data: 2011-07-13 17:20:33
Autor: boukun

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ivkcqt$rs1$1inews.gazeta.pl...
[...]

A jeśli o to chodzi, to oni wiedzą nawet kiedy srać chodzisz... Swoich aniołów stróży też musisz utrzymywać... A to jest rzesza, to jest coraz to większy aparat...

boukun

Data: 2011-07-13 17:26:07
Autor: Marek Czaplicki
Po co ludzie zapisują się do PO i PiS?
boukun pisze w wiadomości ivkd5h$h0g$1@mx1.internetia.pl na pl.soc.polityka w dniu środa 13 lipiec 2011 17:20:

[...]

Czujesz się obserwowany? Od jak długo?

Data: 2011-07-14 03:01:55
Autor: cirrus
Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ivkdef$stf$1inews.gazeta.pl...
[...]

Był taki film (tytułu sobie nie przypominam), że ukrywający się w Tworkach przed poborem do wojska, był zaczepiany stale przez jednego z pacjentow, który twierdził, że ciągle go obserwują.

--
stevep

Po co ludzie zapisują się do PO i PiS?