Po co mi wypalarka do oczu :D

Data: 2013-01-03 06:30:55
Autor: piotr.tarasiuk
Po co mi wypalarka do oczu :D
W dniu poniedziałek, 31 grudnia 2012 14:36:58 UTC+1 użytkownik rmikke napisał:
http://rmikke.bikestats.pl/859805,a-patrzyl-w-moja-strone-bikespotting-1-1.html

Dobrze jest mieć jebutne swiatełko :D

...a to jebutne światełko mrugało czy świeciło światłem ciągłym ?

....że tak retorycznie się zapytam :-)

pozdro
Piotr

Data: 2013-01-03 07:12:10
Autor: rmikke
Po co mi wypalarka do oczu :D
W dniu czwartek, 3 stycznia 2013 15:30:55 UTC+1 użytkownik piotr.t...@gmail.com napisał:
> [...]

> Dobrze jest mieć jebutne swiatełko :D

..a to jebutne światełko mrugało czy świeciło światłem ciągłym ?

Akurat Cyo migać nie umie. Mam silne podejrzenie, że lampkę górala (mocniejsza i migająca)
zauważyłby wcześniej. Podejrzenie to opieram na obserwacji,
że jak się góralem przebijam przez korek, to mnie widzą
w lusterkach i czasami robią miejsce, a z zimówką
jeszcze mi się to nie przytrafiło.

Data: 2013-01-03 12:16:37
Autor: Zbrochaty
Po co mi wypalarka do oczu :D
[...]

No i juz masz odpowiedz na swoje pytanie...

pzdr, Zbrochaty

Data: 2013-01-03 14:22:13
Autor: rmikke
Po co mi wypalarka do oczu :D
W dniu czwartek, 3 stycznia 2013 21:16:37 UTC+1 użytkownik Zbrochaty napisał:
> [...]
> w lusterkach i czasami robią miejsce, a z zimówką
> jeszcze mi się to nie przytrafiło.

No i juz masz odpowiedz na swoje pytanie...

Hmmm, a o co ja pytałem?

Po co mi wypalarka do oczu :D