Po co mi wypalarka do oczu :D

Data: 2013-01-04 12:14:45
Autor: Grzegorz
Po co mi wypalarka do oczu :D
Hello rmikke !:
Dobrze jest mieć jebutne swiatełko :D

Airzound też się przydaje ;-) !!! Miałem kilka takich przypadków, w słoneczny dzień także !

Pzdrw.
--
Grzegorz

maila znajdziesz tu : http://www.cerbermail.com/?3qm2wmAjMM

Data: 2013-01-04 06:54:39
Autor: rmikke
Po co mi wypalarka do oczu :D
W dniu piątek, 4 stycznia 2013 12:14:45 UTC+1 użytkownik Grzegorz napisał:
Hello rmikke !:
> Dobrze jest mieć jebutne swiatełko :D

Airzound też się przydaje ;-) !!! Miałem kilka takich przypadków, w słoneczny dzień także !

W tej sytuacji niekoniecznie.

To znaczy, moment na trąbienie byłby wtedy, kiedy kierowca
nacisnąłby na gaz. Z tym, że ja wtedy raczej bym hamował,
niż trąbił. Niby to ja miałem prawo jechać, a nie on,
ale jakoś życie mi milsze.

Po co mi wypalarka do oczu :D