Po co mi wypalarka do oczu :D

Data: 2013-01-08 19:37:52
Autor: arturb
Po co mi wypalarka do oczu :D

Wczoraj.
Rondo w mieście a na nim tylko ja z Aurora właczoną na 100% (poza
zabudowanym postrzegane jako światła długie)

jade ja tym rondem z 25km/h a do podporzadkowanego dojerzdza matiz a w
nim baba ok 50lat, i zamiast chamowac jedzie we mnie.

Wychamowałem , przejechała.

Dojezrzam do swiatel i kaze jej otworzyc okno, po czym sie pytam:
czy wie że miala znak ustap peirwszenstwa taki trojkatny A-7.

Ona: Tak tak wiem i sie glupio usmiecha

:-/

Najpierw miałem opchote jej przypierdolić ale potem sobie pomyślałem że
jest idiotką i nie kontroluje juz moczu a co dopiero matiza.

A.

Data: 2013-01-08 19:53:34
Autor: Coaster
Po co mi wypalarka do oczu :D
arturb wrote:
[...]

No dobrze, mocz moze kontrolujesz ale... kontroluj tez troche bardziej w pismie jezyk ojczysty. Bo jak tak 'chamujesz', to Twoj przekaz traci znacznie na jakosci i mocy... A moze to z nerwow? ;-)

--
PoZdR
"As a rule," said Holmes, "the more bizarre a thing is

Data: 2013-01-08 11:27:31
Autor: rmikke
Po co mi wypalarka do oczu :D
W dniu wtorek, 8 stycznia 2013 19:53:34 UTC+1 użytkownik Coaster napisał:
arturb wrote:
> [...]

No dobrze, mocz moze kontrolujesz ale... kontroluj tez troche bardziej w pismie jezyk ojczysty. Bo jak tak 'chamujesz', to Twoj przekaz traci znacznie na jakosci i mocy... A moze to z nerwow? ;-)

Może kulturalnie w niego jechała, zamiast chamować.

Oraz, wydaje mi się, że Artur kiedyś wspominał coś o dysleksji, czy czymś takim.

Data: 2013-01-08 21:27:52
Autor: arturb
Po co mi wypalarka do oczu :D
On 2013-01-08 20:27, rmikke wrote:
W dniu wtorek, 8 stycznia 2013 19:53:34 UTC+1 użytkownik Coaster napisał:

No dobrze, mocz moze kontrolujesz ale... kontroluj tez troche bardziej w pismie jezyk ojczysty. Bo jak tak 'chamujesz', to Twoj przekaz traci

Twój język oczjczysty może nie być moim, im mam wiecej lat tym mniej sie
z tym spoleczenstwem utozsamiam _niestety_ bo kraj sam w sobie piekny.
A tak ogolnie wisi mi to dopuki jestem rozumiany, bo regóły/reguły nie
są intuicyjne i jest całe mnóstwo osób (dyslektyków) które ma z tym
problem tylko dlatego że poloniści się uparli pielęgnować ten idiotyczy
w piśmie jezyk ktory zasadniczo inaczej sie pisze niz wymawia i nie chca
nic zmienic ot taka ortodoksja.

Może kulturalnie w niego jechała, zamiast chamować.

Pomrocznośc jasna to był ten przypadek w którym ktoś coś robi i nei wie
dlaczego/lub ew spieszyła się by stanąć na sygnalizacji 50m dalej jako
pierwsza mając 4 pasy ruchu puste, może się obawiała że zajme je
wszystkie i będę pierwszy ...

Oraz, wydaje mi się, że Artur kiedyś wspominał coś o dysleksji, czy czymś takim.

tak, niestety/stety.

Po co mi wypalarka do oczu :D