Po co min. Kopacz?

Data: 2011-04-08 10:06:49
Autor: boukun
Po co min. Kopacz?
Rano jadąc samochodem słyszałem w radio, że służba zdrowia leży, praktycznie jest wykończona. Większość jest prywatna i tak trzeba czekać miesiącami na zabiegi rehabilitacyjne czy jakiekolwiek inne. Po co w takim razie minister zdrowia? Za co ona teraz bierze pieniądze, kiedy państwo przestało troszczyć się o obywatela?

boukun

Data: 2011-04-08 10:41:51
Autor: jacek
Po co min. Kopacz?
Jakis dyr ze szpitala w Poznaniu mowil ze na pediatrów specjalistów typu urolog czy okulista sie czeka pół roku na wizyte.
Po prostu nie ma lekrzy.
Menda Kopacz ma za zadanie chyba zgosic siwatło jako ostatnia.

Data: 2011-04-08 10:48:04
Autor: boukun
Po co min. Kopacz?

Użytkownik "jacek" <polska@polska.pl> napisał w wiadomości news:inmhoe$m0b$1speranza.aioe.org...
[...]

O take Polske walczyliście... Lekarze podmywają dupy starcom na zachodzie, wiem co mówię...

boukun

Data: 2011-04-08 12:44:50
Autor: El condor
Po co min. Kopacz?

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:inmijt$ngf$1mx1.internetia.pl...

[...]

Bekon ale to do kogo masz pretensje? Powinienes głownie do komuchow, a dalszej kolejnosci do PO. Zgodzisz sie ze mna?

Data: 2011-04-09 00:56:13
Autor: boukun
Po co min. Kopacz?

Użytkownik "El condor" <popierdolka75@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:inmov7$dn5$1inews.gazeta.pl...

[...]

Nie jestem idiotą jak większość Polaków, nie bawię się w ich zabawę pt. "Wybory". Polska była wolna tylko od sierpnia 1980 do 13 grudnia 1981 roku, potem już nigdy więcej, a POPiSSLD to rezimowy twór okrągłego żłobu, kradną na zmianę...

boukun

Data: 2011-04-08 10:50:37
Autor: mi
Po co min. Kopacz?
On 08.04.2011 10:06, boukun wrote:
państwo przestało troszczyć się o obywatela?

Przedawkowałeś socjalne slogany.

Oddaj się jako niewolnik, to właściciel będzie się troszczył o swoją własność.

Data: 2011-04-08 10:56:47
Autor: boukun
Po co min. Kopacz?

Użytkownik "mi" <mariano.italianoUSUN@op.pl> napisał w wiadomości news:inmi8p$2nd$1news.onet.pl...
On 08.04.2011 10:06, boukun wrote:
państwo przestało troszczyć się o obywatela?

Przedawkowałeś socjalne slogany.

Oddaj się jako niewolnik, to właściciel będzie się troszczył o swoją własność.

Kiedyś,były takie czasy, że dyrektor zakładu pracy troszczył się ozakład i załogę, i zakład istniał...
Potem postanowili okraść załogę i w 1989 roku zasiedli do targowicy, postanowili z dyrektorów zrobić się niezależnymi od załogi zarządami i właścicielami tych zakładów... I wtedy okazało się, że bez załogi i jej kontroli, bez wymiany dyrekcji zakładu t6aki były uwłaszczony dyrektor nie był w stanie utrzymać, po prostu wszyscy okazali sie nieudacznikami i zakłady pracy poszły na przemiał, zrojn=owali je byli dyrektorzy juz jako ich właściciele, i zaorali. Nie ma już zakładów pracy w Polsce. A kiedyś były, były i funkcjonowały i załoga miała zadowolenie i rano prze d pracą w szatni=ach opowiadała sobie kawały, a nawet w czasie pracy na taśmie było wesoło...

Prysk, skończyły się dobre czasy... Bo kilku kolesi postanowiło się porządzić na swoim, kosztem zniewolonego narodu...

Data: 2011-04-08 10:59:07
Autor: mi
Po co min. Kopacz?
On 08.04.2011 10:56, boukun wrote:
Kiedyś,były takie czasy, że dyrektor zakładu pracy troszczył się ozakład
i załogę, i zakład istniał...

Oddaj się jako niewolnik, jeśli sam o siebie się nie zatroszczysz.

Data: 2011-04-09 00:57:30
Autor: boukun
Po co min. Kopacz?

Użytkownik "mi" <mariano.italianoUSUN@op.pl> napisał w wiadomości news:inmioo$4us$1news.onet.pl...
On 08.04.2011 10:56, boukun wrote:
Kiedyś,były takie czasy, że dyrektor zakładu pracy troszczył się ozakład
i załogę, i zakład istniał...

Oddaj się jako niewolnik, jeśli sam o siebie się nie zatroszczysz.

Najlepiej z pistoletem na bank...

boukun

Data: 2011-04-08 12:46:17
Autor: El condor
Po co min. Kopacz?

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:inmj61$q8q$1mx1.internetia.pl...

[...]

Bekon, ja rozumiem, ze sa kolejki ale w twoim stanie to juz powinienes sie szarpnac na wizyte prywatna u dobrego psychiatry :)

Po co min. Kopacz?