Po co mojemu pokoleniu święte księgi....

Data: 2009-09-24 11:55:11
Autor: Tzva Adonai
Po co mojemu pokoleniu święte księgi....
.... skoro nasze dusze zawierają się w kilku słowach zaczerpniętych z
piosenek i filmów?...

"If I hit bottom and everything's gone, in the Great Mississippi,
please drown me and run"...

Link: http://w218.wrzuta.pl/audio/2KHdVxNdLVK/pantera-the_great_southern_trendkill

Jeśli sięgnę dna i wszystko przepadnie, proszę cię, utop mnie w
powodzi tysiąclecia, a potem weź nogi za pas...

"Great Missisipi" to gra słowna stanowiąca aluzję do powodzi w USA z
1927r. gdy druga co do wielkości amerykańska rzeka Missisipi zalała 10
stanów...

Data: 2009-09-24 21:25:00
Autor: awe
Po co mojemu pokoleniu święte księgi....
O co ci chodzi cwel, nie sadzisz chyba ze ktos bedzie czytal te brednie ..Pisz krotko i zwiezle, a jak masz problem to do psychoanalityka
awe

Data: 2009-09-24 21:20:43
Autor: Tzva Adonai
Po co mojemu pokoleniu święteksięgi....
.Pisz krotko i zwiezle, a jak masz problem to do psychoanalityka

Takim prymitywom jak ty Hannibal Lecter zjadał mózgi...

Data: 2009-09-24 22:12:19
Autor: awe

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@amorki.pl> napisał w wiadomości news:506a.00000158.4abbc68bnewsgate.onet.pl...
.Pisz krotko i zwiezle, a jak masz problem to do psychoanalityka

Takim prymitywom jak ty Hannibal Lecter zjadał mózgi...
-- -- -- -- -- -- --
przynajmniej by sie najdal, a w twoim przypadku zdechly z glodu
awe

Data: 2009-09-24 22:38:54
Autor: raff
Po co mojemu pokoleniu święteksięgi.. ..
.Pisz krotko i zwiezle, a jak masz problem to do psychoanalityka
Takim prymitywom jak ty Hannibal Lecter zjadał mózgi...

A z takich jak ty niemiecki kanibal robil kotlety.

R.

Po co mojemu pokoleniu święte księgi....