Po co nam Polakom waluta EURO?...

Data: 2010-02-14 07:23:06
Autor: Woland
Po co nam Polakom waluta EURO?...
Tylko po to, żeby nauczycielom akademickim żyło się lepiej?... Moim
zdaniem lepsza jest nasza własna, narodowa waluta z narodowymi
symbolami i narodową tradycją...

Data: 2010-02-14 07:53:28
Autor: Mariusz Merta
panie tzva, a od kiedy to pan polak jesteś ?? jaki ś rok temu podważałeś pan wszystko co polskie, np. polsk ość śp. Jana Zumbacha
a czy wkwestii budowy auchswitz coś się zmieniło ?
czy nadal Polacy chętnie budowali tę fabrykę śmierci ?
a w ogóle to jestem pod wrażeniem...jeszcze trochę to będzie z pana
taki polak że Piłusudski
przy panu to buty będzie mógł umyć...
jeśli chodzi o mnie osobiście to ja bym pana oddał turkom na
janczara...
Mariusz Merta

Data: 2010-02-14 17:10:50
Autor: Prawusek

"Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> wrote in message
[...]

    Przecież to janczar, tylko parchy nazywają takich po swojemu
"szabesgoj", a po polsku "pożyteczny idiota". Określenie "filosemita" jest
nie na miejscu, ponieważ parchy nie są Semitami a Turkami Chazarskimi.

Po co nam Polakom waluta EURO?...