Po co nam autostrady?

Data: 2012-05-07 23:31:16
Autor: Plumpi
Po co nam autostrady?
Użytkownik "anacron" <anacron@anacron.pl> napisał w wiadomości news:jo9eqr$9k5$2mx1.internetia.pl...

Taka myśl na szybko, po co nam autostrady, szczególnie takie z bramkami
na środku, skoro wystarczyły by dwujezdniowe drogi ekspresowe, które są
chyba 3, czy 4 razy tańsze od autostrad? :)

Ale przy budowie tańszych dróg nie ma się czym dzielić i trudniej ukryć inne wydatki :)

Data: 2012-05-07 23:32:51
Autor: anacron
Po co nam autostrady?
W dniu 2012-05-07 23:31, Plumpi pisze:
[...]

To też jest jakiś argument. :)

Data: 2012-05-08 00:32:55
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Po co nam autostrady?
Powitanko,

Ale przy budowie tańszych dróg nie ma się czym dzielić i trudniej ukryć
inne wydatki :)

To też jest jakiś argument. :)

Nie tez i nie jakis, tylko podstawowy i jedyny argument;-)
Ponadto drogi alternatywne do autostrad zmniejszalyby zysk obdarowanych autostradami, takie Emile Wasacze o to zadbaly i dbac beda.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2012-05-07 19:04:08
Autor: tadek
Po co nam autostrady?
Powitanko,

--
"-Tato, po czym poznaæ ma³± szkodliwo¶æ spo³eczn±?
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mro¿ek)
******* >>> !!! UWAGA:  ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE ->:

za umowê ze Stalexportem na koncesjê autostradow± to powinien autor
tej umowy wyl±dowaæ na d³ugie lata w pierdlu

Data: 2012-05-08 09:09:10
Autor: Arek
Po co nam autostrady?
W dniu 2012-05-08 04:04, tadek pisze:
> [...]

za umowê ze Stalexportem na koncesjê autostradow± to powinien autor
tej umowy wyl±dowaæ na d³ugie lata w pierdlu

Czy on nie jest teraz pracownikiem Stalexportu?

A.

Data: 2012-05-08 09:14:33
Autor: Marcin Luty
Po co nam autostrady?

U¿ytkownik "Arek" <abc@abc.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:joagqm$gpd$5node2.news.atman.pl...
> [...]

tej umowy wyl±dowaæ na d³ugie lata w pierdlu

Czy on nie jest teraz pracownikiem Stalexportu?

I to ZTCP wysoko postawionym. Powaznie.

--
ml

Data: 2012-05-08 19:50:59
Autor: Trzeci
Po co nam autostrady?
Dnia Mon, 7 May 2012 19:04:08 -0700 (PDT), tadek napisa³(a):

za umowê ze Stalexportem na koncesjê autostradow± to powinien autor
tej umowy wyl±dowaæ na d³ugie lata w pierdlu

Miro i Zdzicho mieli racjê :-( Polska to "dziki kraj"
--
To m±dry cz³owiek ? pomy¶la³ Iwan. ? Trzeba przyznaæ, ¿e w¶ród inteligentów
tak¿e trafiaj± siê wyj±tkowo m±drzy ludzie, nie da siê temu zaprzeczyæ.

Po co nam autostrady?