Po co nam autostrady?

Data: 2011-03-30 10:06:44
Autor: Hoop
Po co nam autostrady?
Data: 2011-03-30 10:29:42
Autor: ePolityk
Po co nam autostrady?

"Hoop" <ho@wtkm.pl> wrote in message news:4d92e497$0$2488$65785112news.neostrada.pl...
Skoro kase można zbijać na drogach wybudowanych za Gierka?

http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/drogi;ekspresowe;beda;platne,213,0,270805.html

Kolejna metoda na ratowanie budzetu - oczywiscie zwiazana z naszymi portfelami.

Data: 2011-03-30 10:41:03
Autor: ePolityk
Komentarze internautow - koniec PO blizszy niz sie moze wydawac
Witam, pierwszy i ostatni raz głosowałem na PO, byłem głupcem, powolutku zabierają
wszystkie przywileje najbiedniejszym nic, ale to nic nie oferując w zamian, a nawet
zmuszają do płacenia wielokroć za to samo, najpierw pogrzebowe, vat, teraz ekspresówki,
które często budowane są na dawnych krajowych, to znaczy, że dla nas biedniejszego,
durnego ludu lepiej by było gdyby ekspresówki nie powstały, bo teraz jeżdżąc tą samą
trasą-zgoda w lepszych warunkach- trzeba będzie płacić. JA mając do wyboru starą
wojewódzką 3 i płatną S3 chcę starej 3-ki... uff. Niestety za dwa, choć z niechęcią -
pewnych pomysłów i ludzi też się boję lata trzeba będzie oddać głos na PiS...

wprowadzić również opłaty za wszystkie drogi gruntowe, jak szaleć to szaleć oszołomy, w
tym smutnym kraju nigdy nie będzie dobrze

a czemu tylko expresowe, wojewódzkie też zróbcie płatne, [0]
a powiatom dajcie prawo do zbierania opłat za jazdę drogami powiatowymi, tylko k... za
czyje pieniądze budujemy te drogi, za czyje je naprawiamy? czy ja za nie k... już raz nie
zapłaciłem podaczas budowy, a ile razy za nie zapłaciłem z tytułu remontów?

a gzie znikają inne opłat już pobierane na drogi - kiedyś podatek drogowy, potem wliczony
do ceny paliwa. Sprzedawanie tego samego kilkukrotnie to przestępstwo. Może niech rząd
zmieni siedzibę - w pruszkowie albo w wołominie są pewnie jakieś wolne lokale do
wynjęcia

Nic tylko glosowac na PiS.

mam nadzieje że to bardzo głośno mówią w telewizji, czyżby polaczek uciekał z tonącego
statku i dołożył balastu?

bardzo dobrze,niech wszystko bedzie platne,nawet drogi osiedlowe,chodniki,powietrze i co
tam jeszcze mozna...dobic polakow..glosujcie na PO

Po co nam autostrady?