Data: 2011-02-28 02:19:10 | |
Autor: Mateusz | |
Po co oponie bieznik | |
On 28 Lut, 10:56, "Polon" <Po...@op.pl> wrote:
Tak sie wlasnie zastanawiam. Nie wiem jak jest w autach, ale w rowerze to bieżnik odpowiada za przyczepność, zaletą takich slicków, semi slicków jest natomiast to, że mają na pewno mniejsze opory toczenia. ponadto: pewnie znasz zjawisko hydroplaningu - gładka opona ma dużo większe predyspozycje do czegoś takiego - po prostu gorzej odprowadza wodę. odnieś sobie teraz to do warunków na torze. Jak się wygłupiłem to sorry - takie doświadczenia mam głównie z jazdy rowerowej, ale myślę, że w temacie samochodu powinno być bardzo podobnie. |
|
Data: 2011-02-28 09:40:51 | |
Autor: tadek | |
Po co oponie bieznik | |
On 28 Lut, 11:19, Mateusz <mateusz.chmurzyn...@gmail.com> wrote:
On 28 Lut, 10:56, "Polon" <Po...@op.pl> wrote: |
|
Data: 2011-02-28 11:59:48 | |
Autor: szufla | |
Po co oponie bieznik | |
Nie wiem jak jest w autach, ale w rowerze to bieżnik odpowiada za A dlaczego ? sz. |