Po co opony zimowe

Data: 2009-11-28 13:13:19
Autor: Marek
Po co opony zimowe
nie ma sensu chyba ze podjezdzasz pod gorki
wowczas mimo posiadanych umiejetnosci praw fizyki nie przeskoczysz

w garazu mam zimowki i za kazdym razem tez mam ten dylemat
jestem z tej daty gdy sie jezdzio na jednym komplecie opon
bo zimowek jeszcze nie bylo, w kazdym badz razie nie trabiono o nich glosno

wazne jest to by na letnich nie jezdzic po wyjezdzym sniegu
gdzie w zasadzie jest slizgo (dojazdy do rogatek, znak stop itp)
tylko lapac snieg

jezdzac na letnioch zima czlowiek jest ostrozniejszy
a przy braku sniegu ma lepsza przyczepnosc niz na zimoce
teorie o temp wzloz miedzy ksiazki, kazda letnia bedzie lepiej hamowac
niz zimowka ze wzgledu na uklad i przeznaczenie bieznika

przy okazji nadchodzi czas mistrorz zimowek ktorzy
bede pokazywac jakim to bogiem nie sa i jezdza bardziej brawurowo niz latem
no bo ja mam dobre zimowki lol :)

wiec dlatego jesli masz umniejetnosci nie szarzujesz, nie jezdzisz na pale
to nie ma najmniejszego sensu w warunkach miejskich

Data: 2009-11-28 13:30:13
Autor: J.F.
Po co opony zimowe
On Sat, 28 Nov 2009 13:13:19 +0100,  Marek wrote:
nie ma sensu chyba ze podjezdzasz pod gorki
wowczas mimo posiadanych umiejetnosci praw fizyki nie przeskoczysz

No coz, zdarzalo mi sie letnie zawodzily i na plaskim. Ba - zimowki zawodzily na plaskim, ale to zle zimowki byly].

w garazu mam zimowki i za kazdym razem tez mam ten dylemat

A dojazd do garazu plaski czy pochyly ? :-)

jestem z tej daty gdy sie jezdzio na jednym komplecie opon

To mozesz nie wiedziec co to sa prawdziwie letnie opony
wazne jest to by na letnich nie jezdzic po wyjezdzym sniegu
gdzie w zasadzie jest slizgo (dojazdy do rogatek, znak stop itp)
tylko lapac snieg

Roznie bywa - w miescie ten wyslizgany snieg czesto wyslizgany do
asfaltu. W gorach owszem - najlepiej poza koleinami, ale to dlatego
zeby ich nie powiekszac - za tydzien auto moze juz nie przejechac :-)

przy okazji nadchodzi czas mistrorz zimowek ktorzy
bede pokazywac jakim to bogiem nie sa i jezdza bardziej brawurowo niz latem
no bo ja mam dobre zimowki lol :)

No bo z drugiej strony .. czlowiekowi sie wydaje ze przyczepnosc ma, nawet nie tylko wydaje bo naprawde teraz ma, a ilez mozna jechac 30
:-)

J.

Po co opony zimowe