Po co opony zimowe (dłuższe)

Data: 2009-11-27 19:03:54
Autor: Karol Y
Po co opony zimowe (dłuższe)
Krakowie i utrzymane w jako takim stanie chyba że zima jak zawsze
zaskoczy drogowców.

Takie gadanie to uważam akurat za durne, zima znowu zaskoczyła drogowców... Logiczne że odśnieżarki i solarki wyjeżdżają kiedy *zacznie* padać śnieg, a nie dziś wieczorem, bo w pogodzie powiedzieli, żeby z rana się spodziewać opadów. Myślcie ludzie, bo szkoda strzępienia języka na bzdury, byle gadać za całą resztą.

Czy to ma sens?

Ja tam jeżdżę 100 konikami na 1200kg masy, na całorocznych i prawdę powiedziawszy nie widzę żadnej różnicy w letnich czy zimowych. Tak. Na wszystkich typach jeździłem na oponach do 200zł za sztukę, więc może ktoś tu coś wyśmieje i napiszę że felgi ma droższe. Jeżdżę dynamicznie, ale nie pruje 100km/h co dłuższa prosta. Jak jadę w góry to biorę łańcuchy i tyle. Nie zastanawiam się czy na tych oponach da tam radę czy nie. Nigdy jeszcze nie utknąłem, żeby mieć samodzielnie problem z wyjechaniem. A samochodu używam do jeżdżenia po *drogach*, a nie bagnach czy zaspach. Bo do tego, to bym wsiadł na traktor i też nie zastanawiał się co tam za opony są.

Jedyne co ma jakieś diametralne znacznie, to nie jeździć na *łysych* oponach. I mieć głowę na karku - gada młodzieniaszek starej wydze...

2 lata, 30000km doświadczenia (1/2 miasto, 1/4 trasa zima, 1/4 trasa lato). Pewnie gówno, ale znam 37 letniego faceta, co robi mniej ode mnie w roku, ma 600tys. za sobą i obija swoje auto co roku. Taka jest moja opinia.

--
Mateusz Bogusz

Po co opony zimowe (dłuższe)