Po co policji prowokacja?

Data: 2012-11-13 17:34:51
Autor: Przemys³aw M.
Po co policji prowokacja?
Dnia Tue, 13 Nov 2012 12:07:12 +0100, WW napisał(a):

Witam

Pan rzecznik policji „nie może sobie wyobrazić”, po co policji prowokowanie zamieszek.
Może, jeśli ma tak niewielka wyobraźnię, to nie powinien piastować tego stanowiska?

Policja utrzymuje, że tylko ich prewencja powstrzymuje przekształcenie pochodu w zamieszki. Pod tym pretekstem wyciąga kolejne miliardy z budżetu i nabywa coraz większych uprawnień. A co by się stało, gdyby policji nie było a pochód sobie po prostu przeszedł?
To się panom policjantom w pale, ops.. w głowie nie mieści.

Tak wiec zamieszki są konieczne! z punktu widzenia policji, prawda panie rzeczniku?

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Oglądałem tylko co tutaj pokazywali. Obciach ja cholera. Komentarze:
policja była zbyt delikatna dla tych bandytów.

--

Wystąpienie Jarosława Kaczyńskiego dowiodło, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcę zabiegać o to, by stanąć jeszcze raz na czele rządu Rzeczypospolitej - krzyczał donośnie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstając z krzeseł. - Nie dla władzy, ale po to by zrealizować program 2020, zamożna Polska w G20 - zakończył

Po co policji prowokacja?