Po co pomnik?

Data: 2011-04-07 09:14:15
Autor: boukun
Po co pomnik?
Już kiedyś pisałem, powinno się faktycznie sprowadzić te szczątki samolotu ze Smoleńska do Polski, poskładać je gdzieś powiedzmy na obrzeżach Warszawy, ogrodzić łańcuchami i niech ludziska przyjeżdżają oglądać, do czego doprowadził Lech Kaczyński...

boukun

Data: 2011-04-07 10:24:43
Autor: KMA
Po co pomnik?

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:injong$ghs$1mx1.internetia.pl...
[...]

Uwazaj bekon, los potrafi odplacic za taka nikczemnosc jaka teraz zaprezentowales, portafi szybciej niz myslisz...

Data: 2011-04-07 10:26:29
Autor: boukun
Po co pomnik?

Użytkownik "KMA" <popierdolka75@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:injsce$3n4$1inews.gazeta.pl...

[...]

Nad losem nikt nie zapanuje..., jest jeszcze tylko takie coś jak opatrzność... i zdrowy rozum...

boukun

Data: 2011-04-07 10:37:42
Autor: KMA
Po co pomnik?

[...]

[...]

[...]