Po co wezwano Nimcow? Przestawiaja znowu wajche?

Data: 2011-11-18 21:44:57
Autor: obserwator
Po co wezwano Nimcow? Przestawiaja znowu wajche?
Warto z uwagą pochylić się na tym pytaniem w kontekście niedawnego ostrzeżenia
min. Anny Fotygi, że „dotychczasowy porządek światowy się sypie”.  Po co więc lewactwo zaprosiło na obchody Święta naszej Niepodległości
niemieckie bojówki?

Gdyby chodziło tylko o zbrojne wsparcie „kolorowych” manifestantów,
wystarczyło sięgnąć do rezerw cywilnych resortów siłowych i poprzebierać ich w
kaptury i kominiarki. Trzeba więc szukać bardziej racjonalnego powodu.

Argument w tej sprawie przedstawia rzecznik ONR Marian Kowalski (link do jego
wypowiedzi) podalem, za niezalezna.pl

Patrząc na problem z perspektywy, jaka niezwykle trafnie zaproponowała min.
Fotyga, należy zapytać komu zależy na pogorszeniu relacji z Niemcami?

Rosja domykając kilka dni temu projekt współczesnego paktu Ribbentrop-
Mołotow, od razu przystąpiła do ofensywy. Najpierw otwarcie ogłosiła cel
nowego rurociągu – szantaż energetyczny Polski. A zaraz potem lewackie
środowiska, tradycyjnie będące ekspozyturą moskiewskich interesów, realizują
hucpę z niemieckimi bojówkami.

Calosc pod linkiem:

http://niezalezna.pl/18933-po-co-wezwano-niemcow

Nad czym radzili Palikot z Michnikiem przed Swietem Niepodleglosci Polski?

*Stawiam tezę, że chodzi o zamieszki podczas zbliżającego się marszu
Niepodległości w Warszawie. Obu panów łączy aktywna postawa w dążeniu do
ośmieszania i czynnego rugowania z przestrzeni publicznej patriotyzmu.
Zwolennicy jednego „wsławili się” w blokowaniu zeszłorocznego Marszu
Niepodległości, a drugiego napadami na patriotów pragnących czcić śmierć
Prezydenta i pozostałych ofiar katastrofy nad Smoleńskiem. 11 listopada z
pewnością wystąpią razem z jakąś prowokacją mającą na celu dalszą
destabilizację sytuacji społecznej i ośmieszanie strony narodowej.

Do akcji propagandowej już zaprzęgnięto zespoły muzyczne, które szczują
młodzież przeciwko „faszystom”. * http://niezalezna.pl/17852-nad-czym-radza-michnik-z-palikotem

Najnowszy news dzisiaj na portalu GazWyb:

Rosja, Białoruś i Kazachstan tworzą Unię Euroazjatycką - rywala UE

To będzie związek odporniejszy na kryzysy niż UE - zapowiadał prezydent Rosji
Dmitrij Miedwiediew po podpisaniu z Białorusią i Kazachstanem umów tworzących
Unię Euroazjatycką. http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,10672222,Rosja__Bialorus_i_Kazachstan_tworza_Unie_Euroazjatycka.html

Data: 2011-11-18 22:59:53
Autor: Grzegorz Z.
obserwator napisał:

Po co więc lewactwo zaprosiło na obchody Święta naszej Niepodległości
niemieckie bojówki?

Ponieważ Polska nie jest tylko "wasza".

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-11-18 22:03:56
Autor: obserwator
Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
obserwator napisał:

> Po co więc lewactwo zaprosiło na obchody Święta naszej Niepodległości
> niemieckie bojówki?

Ponieważ Polska nie jest tylko "wasza".

przeciez ty nie uwazasz sie za Polaka, tylko za Europejczyka.

Teraz bedziesz sie uwazal za Euroazjate?:)

Data: 2011-11-18 23:38:07
Autor: Lorn

obserwator napisał:

Po co więc lewactwo zaprosiło na obchody Święta naszej Niepodległości
niemieckie bojówki?

Ponieważ Polska nie jest tylko "wasza".

przeciez ty nie uwazasz sie za Polaka, tylko za Europejczyka.

Dlaczego Polak ma się nie uważać za europejczyka? Czyżbym żył w Azji? :> Pomijam polaka żyjącego w USA, bo to inna klasa :P Związek na odległość nigdy nie miał sensu... :>

Data: 2011-11-18 22:47:16
Autor: obserwator
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):

Dlaczego Polak ma się nie uważać za europejczyka? Czyżbym żył w Azji? :> Pomijam polaka żyjącego w USA, bo to inna klasa :P Związek na odległość nigdy nie miał sensu... :>

ale on sie nie uwaza za Polaka tylko wlasnie Europejczyka i bardziej Niemca.

W USA zyja Polacy ktorzy nigdy nie twierdza, ze nie sa Polakami lub wypieraja
sie polskich korzeni i uwazaja sie za tylko za jankesow.

Tylko w Polsce zdarza sie taki element, nieznany w zadnym innym panstwie na
swiecie.

Data: 2011-11-18 23:48:37
Autor: Grzegorz Z.
obserwator napisał:

[...]

To i Niemiec nie może być Europejczykiem?

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-11-18 23:04:20
Autor: obserwator
obserwator napisał:

> Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a): > >> >> Dlaczego Polak ma się nie uważać za europejczyka? Czyżbym żył w Azji? :> >> Pomijam polaka żyjącego w USA, bo to inna klasa :P Związek na odległość >> nigdy nie miał sensu... :>

To i Niemiec nie może być Europejczykiem?

Moze byc Europejczykiem, ale przede wszystkim jest Niemcem. A te niemieckie
bojowki ktore ci panownie czekisci sprowadzili do Polski, to jest rosyjska
ekspozytura i Niemcy maja ich pod scisla obserwacja. Mowia przeciez o tym dziennikarze podczas programu u Pospieszalskiego.

Ty popierajac te bojowki, nie poparles Niemcow z ktorymi sie utozsamiasz,
tylko ruska lewacka (czytaj: neokomunistyczna) bojowke terrorystyczna.

Te bojowki sa uzywane przez pewnych ideologow neokomuny, do zadym we wszytkich
panstwach demokratycznych (vide Grecja czy W. Brytania).

Data: 2011-11-19 00:07:28
Autor: boukun

obserwator napisał:

> [...]

Te bojowki sa uzywane przez pewnych ideologow neokomuny, do zadym we wszytkich
panstwach demokratycznych (vide Grecja czy W. Brytania).

No nie no, kurwa, Niemcy to są cacy, nie to co tacy Ruscy...

boukun

Data: 2011-11-18 23:23:07
Autor: obserwator
Po co wezwano Nimcow? Przestawiaja znowu wajche?
No nie no, kurwa, Niemcy to są cacy, nie to co tacy Ruscy...

a w ktorym miejsu wyczytales, ze ktos twierdzi iz  oni sa dobrzy? Kot zydowski w twojej glowie zrobil znowu zamieszanie i wypisujesz glupoty?

Data: 2011-11-19 00:39:36
Autor: boukun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ja6pcr$igr$1inews.gazeta.pl...

No nie no, kurwa, Niemcy to są cacy, nie to co tacy Ruscy...

a w ktorym miejsu wyczytales, ze ktos twierdzi iz  oni sa dobrzy?

Kot zydowski w twojej glowie zrobil znowu zamieszanie i wypisujesz glupoty?

Ty jestes obsesyjnie popierdolony, sam nie wiesz, co bazgrasz, a raczej klepiesz...

[...]

Przeczytaj siebie jeszcze raz, zresztą, na ciebie nie ma lekarstwa...

boukun

Data: 2011-11-19 00:13:48
Autor: obserwator
> [...]

tylko ruska lewacka (czytaj: neokomunistyczna) bojowke terrorystyczna."

Przeczytaj siebie jeszcze raz, zresztą, na ciebie nie ma lekarstwa...

ja piernicze, przeciez ty prostych tekstow nawet nie rozumiesz, mentalny analfabeto, ktoremu zydowski kot kreci piruety w slabej glowce.

:)) --

Data: 2011-11-19 03:42:52
Autor: Grzegorz Z.

obserwator napisał:

[...]

Jak na przykład taki Konrad Adenauer?

Inna sprawa że nigdzie nie pisałem, że uważam się za "bardziej Niemca niż
Europejczyka" tylko że czuję się przede wszystkim Europejczykiem a dopiero
później Polakiem.

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-11-18 23:52:04
Autor: boukun

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:5xsxvxweuelo.1n0a8zf1hx59a.dlg40tude.net...
obserwator napisał:

[...]

Otóż żaden Niemiec nie uważa się za Europejczyka, każdy z nich jest dumnym Niemcem... Europekczyk dla nich to jak degradacja do Polaka..

boukun

boukun

Data: 2011-11-19 00:15:33
Autor: Lorn
W dniu 2011-11-18 23:47,  obserwator pisze:
[...]

Patrząc na Polonię w USA mam odmienne zdanie. Żyją i są głęboko zakorzenieni w tamtejszy styl życia, że o swojej przynależności przypominają sobie wyłącznie podczas wyborów... Często bywałem w USA i się nasłuchałem/naoglądałem, poznałem i obcowałem :> ŻAL.

Data: 2011-11-18 22:56:00
Autor: obserwator
Po co wezwano Nimcow? Przestawiaja znowu wajche?

w ogole to jest zadziwiajaca sprawa, przeciez jesli ktos uwaza sie za Niemca,
czy Rosjanina, to niech wyjedzie do Niemiec czy do Rosji, a nie robi jawnie
anypolskiej roboty w Polsce.

Np. Michnik tez teskini za Rosja, wiec po co chce zrobic z Polski Rosje. Duzo
prosciej przeciez tam wyjechac, a nie przylaczac jej do Rosji u szczuc na
siebie Polakow i doprowadzac do brutalnych zamieszek z okazji ich Swieta
Narodowego w rocznice odzyskania przez Polske niepodleglosci.

W kazdym normalnym i suwerennym panstwie, taki element sie laduje do pierdla
i nie pozwala na prowadzenie dzialalnosci politycznej i medialnej.

Data: 2011-11-19 08:30:33
Autor: Leprechaun
Po co wezwano Nimcow? Przestawiaja znowu wajche?

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:ja6npv$elk$1inews.gazeta.pl...

[...]

Właśnie. Taki element jak ty powinien już dawno gnić w pierdlu albo wypasać
renifery na Syberii. http://13k.pl/-/sugestia.php

BomBel

Data: 2011-11-18 23:45:47
Autor: boukun

obserwator napisał:

[...]

A co to za rasa Europejczyk? Pyta się czysty Słowianin...

boukun

Data: 2011-11-18 23:47:58
Autor: Grzegorz Z.

obserwator napisał:

[...]

Prawdę mówiąc to samo pojęcie "rasy" w odniesieniu do ludzi jest mocno
umowne.

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-11-18 23:50:26
Autor: boukun

obserwator napisał:

[...]

I jeszcze jak umowne, weźmy na ten przykład naród dobrany, jak sie umawia i konspiruje zakulisowo, i wszyscy dobrani w parlamencie...

boukun

Data: 2011-11-19 00:11:50
Autor: Lorn

obserwator napisał:

[...]

Ty się wyporku lepiej zamknij... Bo ty ani robotny, ani narodowiec... :>

Data: 2011-11-19 00:42:18
Autor: boukun

obserwator napisał:

[...]

He, he, elana, nie uda cię się ukryć, żeś nie wyporek... Chciałabyś być taka robotna jak ja, pasożydówo...

boukun

Data: 2011-11-19 00:58:45
Autor: Lorn

obserwator napisał:

[...]

W pasożytnictwie nic ciebie pojebańcu nie przebije... Podziwiam... Być narodowym posrańcem i wykorzystywać żonę, to jest wybitnie patriotyczne... Na przyszłość... Nie odpowiadaj na moje posty, nie chcę byś się w szambie taplał z takim gównem jak u2 czy raff...

Data: 2011-11-19 01:06:50
Autor: boukun

obserwator napisał:

[...]

Ty suko pasożytnicza, możesz tylko szczekać, a chuk jeden wie, ilu ludzi przez ciebie i na ciebie musi niewolniczo tyrać...

boukun

Data: 2011-11-19 01:11:43
Autor: Lorn
W dniu 2011-11-19 01:06, boukun pisze:

Ty suko pasożytnicza, możesz tylko szczekać, a chuk jeden wie, ilu ludzi
przez ciebie i na ciebie musi niewolniczo tyrać...

Heh... Zdaj sobie człowieku "narodowcu!" sprawę z tego, że sam sobie szkodzisz... Sobie i swojej idei :> OK... rób za pajaca :> Ależ zabawny jesteś :)

Data: 2011-11-19 01:43:39
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:ja6s83$7aa$1news.onet.pl...
[...]

Jakiej idei, ty to jak ci lewacy, co sie sami kurwami nazywają, najpierw zwymyślasz, prowokujesz, robisz zadymę, a potem krzyczysz, łapać złodzieja...

boukun

Data: 2011-11-19 01:51:04
Autor: Lorn
W dniu 2011-11-19 01:43, boukun pisze:

[...]

Jakiej idei,

Twojej idei...

Data: 2011-11-19 05:50:26
Autor: stevep

obserwator napisał:

[...]

..... z obrzezanym napletkiem.  :D

--
stevep

Data: 2011-11-18 23:13:03
Autor: pluton
Po co wezwano Nimcow? Przestawiaja znowu wajche?
Warto z uwagą pochylić się na tym pytaniem w kontekście niedawnego
ostrzeżenia
min. Anny Fotygi, że &#8222;dotychczasowy porządek światowy się
sypie&#8221;.

To ta pani, która niedawno całe popołudnie analizowała stosunki
międzynarodowe ?
Coś w tym musi być, bo tak samo twierdzi pan Władysław, nasz dozorca, po
trzech piwach.

A przecież on nie analizował stosunków międzynarodowych po południu.

Patrząc na problem z perspektywy, jaka niezwykle trafnie zaproponowała
min.
Fotyga, należy zapytać komu zależy na pogorszeniu relacji z Niemcami?

Jareczkowi.

Nullification

Data: 2011-11-20 07:52:38
Autor: oyster

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ja6jko$382$1inews.gazeta.pl...
[...]

Gdyby chodziło tylko o zbrojne wsparcie &#8222;kolorowych&#8221; manifestantów,
[...]

nowego rurociągu &#8211; szantaż energetyczny Polski. A zaraz potem lewackie
[...]

Zwolennicy jednego &#8222;wsławili się&#8221; w blokowaniu zeszłorocznego Marszu
[...]

młodzież przeciwko &#8222;faszystom&#8221;. *

[...]

Po jaki chuj to kopiujesz? Myślisz półgłówku, że to ktoś czyta?

rAzor

Po co wezwano Nimcow? Przestawiaja znowu wajche?