Po czwarte :

Data: 2010-01-22 14:42:49
Autor: cyc
Po czwarte :
Czy klamczyszka bedaca zarazem "prawniczka" Klempowa wie co znaczy byc upierdliwym ? . To pytanie cisnie sie na usta za kazdym razem , kiedy ta dobra kobieta otwiera swoje "prawnicze " usta .
No i ta nie do opanowania u niej chec prawienia  wokol samych "zlosliwosci ", majaca byc w jej przekonaniu dowodem inteligencji . No tak tyle , ze w jej wykonaniu to dowod tylko na prostactwo w zadnym razie  na inteligencje .

cyc

Data: 2010-01-22 14:50:48
Autor: u2
Po czwarte :
W dniu 2010-01-22 14:42, cyc pisze:
[...]

Nie cycuj, Kempa to bardzo inteligentna dziewczyna.

Data: 2010-01-22 15:13:26
Autor: cyc
Po czwarte :

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hjcakj$af9$3atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Sa ludzie dla ktorych elokwencja jest tozsama z inteligencja . Wyglada mi na to , ze nalezysz do tej grupy .
Otoz informuje Cie , ze jedno z drugim niewiele ma wspolnego .
Mozna byc wyjatkowo elokwentnym ( nie takim jak Walesa , oczywiscie  :) ) ale byc roznoczesnie glupim jak but .
Nie twierdze , ze Klempowa jest glupia ale jej inteligencja jest przez Ciebie istotnie przeceniana .
Znam wielu ludzi , ktorym buzia sie nie zamyka ale dennie glupich , jak rowniez takich , ktorzy mowia niewiele bedac rownoczesnie tuzami intelektu . Do tych drugich nalezal m.in. Einstein , do pierwszych paru naszych politykow z najwyzszej polki .

cyc

Data: 2010-01-22 15:21:01
Autor: u2
Po czwarte :
W dniu 2010-01-22 15:13, cyc pisze:

[...]

Cycu, jesteś elokwentny, ale bynajmniej nie jesteś inteligentny :)

Data: 2010-01-22 15:48:53
Autor: Jadrys
Po czwarte :
[...]

A kogóż to widzisz w sśród naszych polityków jako orłów intelektu? - Zwłaszcza takiego intelektu ukierunkowanego na mądre, sprawiedliwe rządzenie krajem???

Data: 2010-01-22 18:15:22
Autor: cytryna
Po czwarte :

> [...]

Nie twierdze , ze Klempowa jest glupia ale jej inteligencja jest przez Ciebie istotnie przeceniana .

Znam wielu ludzi , ktorym buzia sie nie zamyka ale dennie głupich , jak
..zapewne mowa o Urbaniaku, logiku z Bożej łaski. Dyplom uzyskał na KULu z poręki "profesora" Bartoszewskiego.

Data: 2010-01-22 14:51:26
Autor: Artur Borubar
Po czwarte :

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

Czy klamczyszka bedaca zarazem "prawniczka" Klempowa wie co znaczy byc upierdliwym ? . To pytanie cisnie sie na usta za kazdym razem , kiedy ta dobra kobieta otwiera swoje "prawnicze " usta .

Gdyby nie była, to jasnogórski akwizytor nie przeniósłby jej do komisji, która niebawem pokaże jak umaczane dupska mają pisuarowi ciecie, z uchylającym się od płacenia alimentów na ich czele.

Przemek
--
 Z dokumentu wynika, że w CBA nie było jasnych
kryteriów, według których przyznawano nagrody i premie. Premiowymi

Data: 2010-01-22 17:05:45
Autor: awe
Po czwarte :
Nastepny chory spychicznie czerwoniec. Czy kadry PZPR to wszystko zakute wiejskie buraki czy tez byl tam choc jeden na poziomie baru mlecznego?
awe

Data: 2010-01-22 18:06:18
Autor: Artur Borubar
Po czwarte :
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

Czy kadry PZPR to wszystko zakute
wiejskie buraki ...

Same buraki towarzyszu awe.

Przemek

Data: 2010-01-22 19:10:28
Autor: awe
Po czwarte :

Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hjclue$rm2$1news.onet.pl...
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

Czy kadry PZPR to wszystko zakute
wiejskie buraki ...

Same buraki towarzyszu awe.

Przemek

czlonku pzpr bylem za mlody na takie wyglupy jak wy
awe

Po czwarte :