Po czym poznać chama?

Data: 2017-04-23 10:47:31
Autor: Lepudruk
Po czym poznać chama?
Donosy #6089

"Sejm z okazji 90 rocznicy urodzin Tadeusza Mazowieckiego podjal uchwale
upamietniajaca pierwszego premiera III RP. Podczas
odczytywania tekstu uchwaly czesc poslow PiS i Kukiz'15 ostentacyjnie wyszla
z sali."

Pojebani pomnikarze!

--
Lepudruk

Data: 2017-04-23 02:04:50
Autor: V.L. Pinkley
Po czym poznać chama?
Mazowiecki, niech pomyślę? Czy to za jego kadencji zapierdolono
ludziom oszczędności w bankach przez inflację? Po Mazowieckim był Bielecki, czy to za Bieleckiego w ciągu 2 lat 2,5mln luda straciło pracę?

.. Ówczesny wicepremier i minister finansów rządu Ma?zowieckiego, L. Balcerowicz, spowodował osiemnastomiesięczne (!) zamrożenie kursu dolara, przy równoczesnym, sięgającym 90% rocznie (!!), bankowym oprocentowaniu kapitału złotówko?wego, co pozwoliło niebieskim ptakom całego globu przywieźć nad Wisłę wagony dolarów, a kilkanaście miesięcy później wy?wieźć znad Wisły dwa i pół raza tyle (prawie 250%!!!). Za ten wymarzony ,,numer" cwaniacy Wschodu i Zachodu winni soli?darnie wznieść panu Balcerowiczowi pomnik o wysokości Wieży Eiffla, i to ze szczerego złota, którego ciężar byłby lichym ułamkiem ich ,,doli". Historia ekonomii zna niewiele finansowych ,, przekrętów ", które miały skalę porównywalną.. Ten sam gwiaz?dor różowego ,,Salonu" trzęsie do dzisiaj polską gospodarką, co czyni ją permanentnym dłużnikiem, bez końca spłacającym długi boleśniejsze każdego roku. Za to kochają go wszyscy finansowi spekulanci tej Ziemi.

taforma.karuart.w.interiowo.pl/salon/rzeczp.klamcow-salon.doc

To były piękne czasy aj waj:)

Data: 2017-04-23 02:34:07
Autor: V.L. Pinkley
Po czym poznać chama?
użytkownik Pajdak napisał:

Doczytaj sobie o tamtych czasach bo w głowce ci się pitoli i to ostro.

Tylko ludzie blisko władzy jak sami przyznali "skorzystali"
na tych lokatach, skorzystali bo wiedzieli co się szykuje. Prości ludzie zwyczajnie zostali pozbawieni oszczędności,
tak to jest jak żydokomuna dostaje wolną rękę.

Data: 2017-04-23 13:07:38
Autor: boukun
Po czym poznać chama?
Użytkownik "V.L. Pinkley"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Bo na tym polegał przekręt okrągłego stołu, zmienić Polakom system, na jeszcze bardziej drenujący i ich okraść z wszystkiego na nowo....
W końcu to Kiczczak i Jaruzelski nam to zaprogramowali, ojcowie chrzestni dzisiejszego, kurewskiego systemu... :)

boukun

Data: 2017-04-23 11:20:39
Autor: Pajdak
Po czym poznać chama?
Użytkownik "V.L. Pinkley" <franciszek.wenerski1@gmail.com> napisał w
wiadomości news:af2edd34-d242-4507-9644-deb9d0c47184googlegroups.com...

Data: 2017-04-23 10:58:13
Autor: A. Filip
Po czym poznać chama? [Sejmowy precedens zachowania przy podejmowaniu uchwał upamiętniających]
"Lepudruk" <ananim@dwarfs.org> pisze:
[...]

Będzie uchwała upamiętniająca Lecha Kaczyńskiego w Sejmie tej kadencji? Raczej+ tak.
Zagwarantujesz że nikt z totalnej opozycji nie wyjdzie?
Jeśli nikt nie wyjdzie to chyba tylko dlatego że przewidująco nie przyjdzie.
Masz coś przeciw ustanowieniu tak postrzeganego precedensu?

Wymuszany szacunek jest wielkie GÓWNO wart, czy chodzi o
Tadeusza Mazowieckiego czy o Lecha Kaczyńskiego.

Data: 2017-04-23 11:20:23
Autor: Pajdak
Po czym poznać chama?
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości
[...]

Jeszcze jedna uchwała "upamiejętniająca" niczego nie zmienia. Tak jak
kolejne pomniki stawiane byle jak i byle gdzie. Czy "totalna opozycja"
(termin wg PiS) kiedykolwiek tak olała jakiegoś bohatera PiS?  Ile razy już
PiS i oszołomy od Kukiza wychodzili z sali? Masz sklerozę? Pamietasz jak
prezes opuścił salę kiedy zmarł Wajda? Co to jest? Kultura czy chamstwo?
Wyobrażasz sobie TOTALNE WYCIE PiS, a może i pajaców od Kukiza gdyby coś
takiego się zdarzyło w czasie "upamiętniania" śp. Lecha Kaczyńśkiego? Chcesz
dalsze przykłady chamstwa PiS? Żarcie na sali sejmowej, "glisty ludzkie",
"komuniści i złodzieje", "powiesić Tuska",  co to wg ciebie jest? Bronisz
filipku chamów i prostaków. Czas przejrzeć na oczy? Król nie jest nagi! KRÓL
JEST GOŁY!

I nie zmieniaj tematów nie swoich wątków! To tez brak kultury!

--
Lepudruk
"

Data: 2017-04-23 13:01:46
Autor: boukun
Po czym poznać chama?
Użytkownik "Lepudruk"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

[...]

Dziw, ze w ogole taka uchwale podjal sejm, a w sumie nie ma sie co dziwic, bo to i tak knesejm jest, wiec Dickmansa podstawionego do stoczni agenta upamietnili... okraglostolowcy z kontraktu... :)

boukun

Po czym poznać chama?