Po czym poznać idiotę na grupie.

Data: 2011-10-31 15:19:51
Autor: bolek

Data: 2011-10-31 16:12:15
Autor: boukun

Data: 2011-10-31 16:12:38
Autor: Leprechaun

Data: 2011-11-01 01:34:51
Autor: HaMMeR
Po czym poznać idiotę na grupie.
On 31 Paź, 16:12, "Leprechaun" <brudy.polityc...@pralnia.tw> wrote:
Użytkownik "bolek" <bo...@neostrada.pl> napisał w wiadomościnews:4eaeae8a$0$8438$65785112news.neostrada.pl...

> To taki który odpowiada kupie.

Czy kupa to ogół idiotów na grupie? ;)

BomBel

Nie, popluczyno pokomusza.., KUPA, to Tzwa,
kapus i agent wplywu.
Natomiast w ten 'ogol idiotow na grupie' wpisujesz sie
na jednym z pierwszych miejsc, zaraz po Hieniu i doprawdy,
jestes w samym doborowym towarzystwie sprzedawczykow,
kapusi dajacych za darmo i za kase, funkcyjnych z lzemediow
i 'partii postepu' oraz wszelkiej antypolskiej swoloczy pracujacej
z pelnym zaangazowaniem dla niemcow jaki dla ruskich!
Cieszysz sie.., bo kazdy taki jak ty, by sie cieszyl!

Data: 2011-11-01 09:43:41
Autor: Leprechaun

Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał w wiadomości news:78490e5a-cad0-407c-9571-dce775a2b6b1j20g2000vby.googlegroups.com...
> [...]

z pelnym zaangazowaniem dla niemcow jaki dla ruskich!
Cieszysz sie.., bo kazdy taki jak ty, by sie cieszyl!

Wiesz co przygłupie, właśnie takiego idiotę jak ty zaliczam do śmierdzącej kupy na psp. Ciągle piszecie o jakimś Hjeniu, czy ten Hjenio też przerżnął ci żonkę jak rAzorowi? Najwyraźniej tak! Jestes w samym doborowym towarzystwie sprzedawczykow, kapusi dajacych za darmo i za kase, funkcyjnych z lzemediow i 'partii postepu' oraz wszelkiej antypolskiej swoloczy pracujacej z pelnym zaangazowaniem dla niemcow jaki dla ruskich! Cieszysz sie.., bo kazdy taki jak ty, by sie cieszyl! To ciesz się przygłupie. Mam nadzieję, że opuchlizna ci z tego świńskiego ryja po szwedzkim obiciu ci już zeszła. No co kapusiu, może zaprzeczysz, że donosiłeś na Polaków?

BomBel

Data: 2011-11-01 09:58:12
Autor: rAzor
Dnia Tue, 1 Nov 2011 09:43:41 +0100, Leprechaun napisał(a):

[...]

Olej tego durnia. To przysłowiowy jełop i cymbał. --
Kasując ten post z 2011-11-01 09:57:50 kundel rAzor wściekle zębami kłapie.

Data: 2011-11-01 15:41:58
Autor: HaMMeR
On 1 Lis, 09:43, "Leprechaun" <brudy.polityc...@pralnia.tw> wrote:
Użytkownik "HaMMeR" <k...@tranzac.pl> napisał w wiadomościnews:78490e5a-cad0-407c-9571-dce775a2b6b1j20g2000vby.googlegroups.com...
> [...]

nadzieję, że opuchlizna ci z tego świńskiego ryja po szwedzkim obiciu ci już
zeszła. No co kapusiu, może zaprzeczysz, że donosiłeś na Polaków?

Jestes glupszy od samego Hienia jednak! Czy ty matole
sadzisz, ze jak bedziesz mantrowal klamstwem, to cos do mnie
przylgnie?
Jestem zupelnie pewien, ze tobie uwierza jedynie takie szmaty jak ty,
O opinie ludzi uczciwych jestem spokojny, twoja mam w doopie...
W szwecji NIGDY nie bylem i nie donosze nawet na takich szambonurkow
jak ty, a co dopiero na Polakow! Jesli ci pojecie zdrady tak latwo do
lba przychodzi,
to moze jednak jest cos na rzeczy, ale moze to dotyczy wlasnie ciebie
gnido.

Data: 2011-11-02 09:18:53
Autor: Bambaryła

Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał w wiadomości news:0a00148d-f060-4617-8474-3f7c21a237819g2000yqv.googlegroups.com...
> [...]

lba przychodzi,
to moze jednak jest cos na rzeczy, ale moze to dotyczy wlasnie ciebie

Człowieku, dlaczego swoim plugawym językiem obniżasz poziom tego szacownego forum? Ty też leczysz tu swoje fobie i kompleksy?

BBR

Data: 2011-11-01 09:57:34
Autor: rAzor
Dnia Tue, 1 Nov 2011 01:34:51 -0700 (PDT), HaMMeR napisał(a):

[...]

Każdy by się cieszył, Bombel na pewno. Walnął w stół a zerdzewiałe nozyce
się odzewały! Jak widać łatwo was zmanipulować! Z tego co wiem Hjenio bawi
dziś we Wałbrzychu. Poproś rAzora by opowiedział wrażenia ze spotkania! ;)

--
Kasując ten post z 2011-11-01 09:55:50 kundel rAzor wściekle zębami kłapie.

Data: 2011-11-01 18:27:35
Autor: Grzegorz Z.
bolek napisał:

To taki który odpowiada kupie.

A pamiętasz tego który ich zliczał?

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych

Data: 2011-11-02 07:41:40
Autor: jadrys
Po czym poznać idiotę na grupie.
W dniu 2011-10-31 15:19, bolek pisze:
To taki ktĂłry odpowiada kupie.

A to niby dlaczego - idiota? PrzecieĹź Tzva porusza bardzo ciekawe tematy.

Po czym poznać idiotę na grupie.