Data: 2009-08-25 15:31:17 | |
Autor: -=MAKARENA=- | |
Po czym poznac ze gazniki wymagaja synchronizacji ? | |
jwt ?
-- -- Pozdrawiam : MAKARENA UĆ CZERWONE R-ONE Kobiety, żeby się nie znudzić mężczyznom, zmieniają ubrania. Mężczyźni, żeby się nie znudzić kobietom, zmieniają kobiety. |
|
Data: 2009-08-25 16:56:27 | |
Autor: Norbi | |
Po czym poznac ze gazniki wymagaja synchronizacji ? | |
-=MAKARENA=- pisze:
jwt ? To nie wiesz ze w R1 sie wymienia silniki a nie reguluje gazniki ? Ostatnio taka moda :) A z innej beczki - nierownomierna praca na wolnych slabe odpalanie - slabe schodzenie z obrotow duze spalanie... O czyms jeszcze zapomnialem ? Norbi BLACK XX'03 |
|
Data: 2009-08-25 18:01:47 | |
Autor: de Fresz | |
Po czym poznac ze gazniki wymagaja synchronizacji ? | |
On 2009-08-25 16:56:27 +0200, Norbi <norbisz1@o2.pl> said:
A z innej beczki - nierownomierna praca na wolnych Nierówne wkręcanie się na obroty, dławienie - nie tylko "z" ;-) No i lekarstwem jest nie tylko synchro, ale i ogólnie - czyszczenie, ustawienie prawidłowego poziomu paliwa, ocena zużycia elementów. -- Pozdrawiam Sebastian Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco |
|
Data: 2009-08-25 18:31:42 | |
Autor: Norbi | |
Po czym poznac ze gazniki wymagaja synchronizacji ? | |
de Fresz pisze:
On 2009-08-25 16:56:27 +0200, Norbi <norbisz1@o2.pl> said: To moze tez byc zwiazane z tym ze filtr pow. jest zarabany :) Norbi BLACK XX'03 |
|
Data: 2009-08-25 18:43:46 | |
Autor: de Fresz | |
Po czym poznac ze gazniki wymagaja synchronizacji ? | |
On 2009-08-25 18:31:42 +0200, Norbi <norbisz1@o2.pl> said:
A z innej beczki - nierownomierna praca na wolnych Ależ oczywiście - też ;-) Bardziej chodziło mnie o to, że nie samym "synchro" gaźniki żyją (to się tera takie słowo-klucz zrobiło). -- Pozdrawiam Sebastian Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco |
|
Data: 2009-08-26 09:46:21 | |
Autor: Kizior | |
Po czym poznac ze gazniki wymagaja synchronizacji ? | |
Synchronizacja gaznikow ma najwieksze znaczenie na wolnych i srednich obrotach silnika. Objawy to "bujanie" na wolnych, poszarpywanie silnika na wolnych, glosniejsza praca na wolnych, opozniona reakcja na manetke gazu z niskich - czasami "czkawka", nieco na spalanie.
-- Kizior |