Po drodze w Bieszczady ...

Data: 2012-05-22 20:23:21
Autor: Dziobak
Po drodze w Bieszczady ...
Witam!

Hmm , chyba "post zawiera lokowanie produktu" ale na bezrybiu kolejowym... - Polski Bus zaczął jeździć do Rzeszowa (domyślnie - z Wawy) .
Może coś się jeszcze zdarzy , bo do Zakopanego tez nie od razu jeździli, niechby przynajmniej do Sanoka.

Od 6 czerwca są bilety i jak sobie przeglądam to rzeczywiście i za 1 zeta mozna wyhaczyć  ;)

Oprócz weekendów, a propos  wekendów - zawsze mnie zastanawiało dlaczego w szczycie wakacji studenci też wyjeżdżają masowo w piątek , jakiś instynk stadny ?
Ten sam pociąg/autobus  w poniedziałek był pustawy.

pozdrawiam

Pieszy

p.s. wiem - i tak wszyscy jeżdża swoimi chrududu :)

Data: 2012-05-22 23:25:21
Autor: Filip
Po drodze w Bieszczady (i nie tylko) ...
Witam!
Rzuciłem okiem na nowy rozkład jazdy PKP, obowiązujący w czasie
wakacji i biorąc pod uwagę analogoczny okres w roku ubiegłym i to samo
miejsce startu co u przedpiścy, to widzę, że nie jest aż tak źle:
- Zwardoń osiągalny o północy przy wyjeździe z W-wy ok. 18 w pt z
przesiadką w Katowicach,
- piątkowy nocny do Zakopanego jest chyba u celu około 5-tej rano,
- powrócił nocny do Krynicy, w Grybowie ok. 6-tej rano
Dalej na wschód to faktycznie tylko bus zostaje, ale w takim wypadku
ja już wolę swoim blachosmrodem.
Pozdrawiam,
Filip

Data: 2012-05-23 06:37:23
Autor: Robert Ostrowski
Po drodze w Bieszczady ...
Dziobak <dziobak@hot.pl> napisał(a):
p.s. wiem - i tak wszyscy jeżdża swoimi chrududu :)

Nie wszyscy, nie wszyscy. Brak autka na wyjeżdzie oznacza większą swobodę w
poruszaniu się bo przecież nie trzeba robić mniejszej lub większej pętelki.

Data: 2012-05-24 20:35:37
Autor: Dziobak
Po drodze w Bieszczady ...
Użytkownik "Robert Ostrowski"  napisał

Nie wszyscy, nie wszyscy. Brak autka na wyjeżdzie oznacza większą swobodę w
poruszaniu się bo przecież nie trzeba robić mniejszej lub większej pętelki.

Ba ! I  browca mozna spokojnie pobrać na zakończenie dnia, oczywiście w celu uzupełnienia róznych tam mikro i makro ;)

pozdrawiam

Pieszy

Data: 2012-05-23 07:07:32
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Po drodze w Bieszczady ...
Dziobak, Tue, 22 May 2012 20:23:21 +0200, pl.rec.gory:
Oprócz weekendów, a propos  wekendów - zawsze mnie zastanawiało dlaczego w szczycie wakacji studenci też wyjeżdżają masowo w piątek , jakiś instynk stadny ?
Ten sam pociąg/autobus  w poniedziałek był pustawy.

1) studenty mogą pracować.
2) studenty mają znajomych, którzy pracują.
;-)

--
Pozdrowienia,

Po drodze w Bieszczady ...