[foto] Po drugiej stronie Bugu.

Data: 2015-04-28 23:06:05
Autor: ppontek
[foto] Po drugiej stronie Bugu.
Cze艣膰!

Na weekend zapowiada艂a si臋 dobra pogoda. 呕al by艂o nie skorzysta膰. Po szybkim pakowaniu, p贸藕n膮 noc膮 wyruszyli艣my na wsch贸d. Rankiem, po przeczekaniu jakiej艣 zagubionej ulewy, kt贸rej nie powinno tam by膰, przekroczyli艣my Bug i jak zawsze po tamtej stronie znale藕li艣my si臋 w innym 艣wiecie.

Zapraszam do obejrzenia kr贸tkiej fotorelacji:

https://picasaweb.google.com/klubik.karpacki/PoDrugiejStronieBugu

https://picasaweb.google.com/madziaba2/NadSwitaz

PABLO

Data: 2015-04-29 00:04:03
Autor: oni
[foto] Po drugiej stronie Bugu.
W dniu 28.04.2015 o 23:06, ppontek pisze:
Cze艣膰!

[..]

przekroczyli艣my Bug i jak zawsze po tamtej stronie znale藕li艣my si臋 w
innym 艣wiecie.

Jak zawsze pi臋kne zdj臋cia.
By艂em tam (Bo偶e! to ju偶) 11 lat temu.
Rozpoznaj臋 po kocich 艂bach 偶e wybrali艣cie drog臋 w lewo zaraz za granic膮.
Przedni piach, 艣wietne kocie 艂by :-).
Nie bardzo wtedy wiedzieli艣my jak jecha膰 na skr贸ty przez te wrzosowiska.
Ach, jak dobrze si臋 wtedy bawi艂em :-).

--
TR

Data: 2015-04-29 00:10:28
Autor: oni
[...]

Jeszcze jedno.
Co roku na wakacje gdzie艣 na wysoko艣ci 艢witazi buduje si臋 most
pontonowy, kt贸ry funkcjonuje z tydzie艅.
艁atwiej wtedy si臋 tam dosta膰.
Tu jaki艣 filmik trafi艂em:
https://www.youtube.com/watch?v=qIzs3k5MnF0

--
TR

Data: 2015-04-29 21:07:31
Autor: ppontek
W dniu 2015-04-29 o 00:10, oni pisze:

Co roku na wakacje gdzie艣 na wysoko艣ci 艢witazi buduje si臋 most
pontonowy, kt贸ry funkcjonuje z tydzie艅.
艁atwiej wtedy si臋 tam dosta膰.

W kilku miejscach na granicy PL-UA w ramach tzw. Dni Dobros膮siedztwa otwierane s膮 tymczasowe przej艣cia graniczne. Jako艣 nigdy nie uda艂o mi si臋 tam podjecha膰 - zawsze by艂y jakie艣 ciekawsze wyjazdy.

Niestety spore t艂umy pojawiaj膮 si臋 przy tego typu imprezach, a to bardzo zniech臋ca i utrudnia.

PABLO

Data: 2015-04-29 06:44:10
Autor: bbjk
W dniu 2015-04-28 o 23:06, ppontek pisze:

Zapraszam do obejrzenia kr贸tkiej fotorelacji:

https://picasaweb.google.com/klubik.karpacki/PoDrugiejStronieBugu

https://picasaweb.google.com/madziaba2/NadSwitaz

艢wietne klimaty, 艣wietne dzieci艅stwo tych dzieciak贸w!
--
B.

Data: 2015-04-29 09:24:36
Autor: Andrzej Ozieblo
W dniu 2015-04-29 o 06:44, bbjk pisze:
[...]

Tez mi takie mysli przyszly po glowie. Beda mialy co wspominac. Z drugiej strony podziwiam Pawla za odwage (oczywiscie za wiele innych dokonan tez). Ja bym jej nie mial w takich okolicznosciach. Balbym sie, ze nas gdzies na tych pustkowiach napadna, pobija okradna albo i cos gorszego. Tez jezdzilem z dzieciakami na rowerze w rozne dziwne miejsca (corka miala 4 lata i swoj maly rowerek), ale to byly miejsca malo grozne.

Data: 2015-04-29 09:38:27
Autor: bbjk
W dniu 2015-04-29 o 09:24, Andrzej Ozieblo pisze:

Ja bym jej nie mial w takich okolicznosciach. Balbym sie,
ze nas gdzies na tych pustkowiach napadna, pobija okradna albo i cos
gorszego.

Oj Andrzeju, nie ba艂by艣 si臋 przecie偶 :)
Mo偶e pami臋tasz, 偶e uwielbiam wschodnie klimaty i wiem, 偶e 偶adne Rumunie, czy Ukrainy nie s膮 gro藕ne, te strachy na Lachy siedz膮 g艂贸wnie, a mo偶e wy艂膮cznie w wyobra藕ni.
Pewnie Pawe艂 napisze, czy spotka艂o ich kiedy艣 co艣 niemi艂ego od miejscowych ludzi. Mnie nie, cho膰 mo偶e nieraz przesadzam z ufno艣ci膮 ;)

--
B. http://bajarkowe.blogspot.com/

Data: 2015-04-29 10:29:59
Autor: Andrzej Ozieblo
W dniu 2015-04-29 o 09:38, bbjk pisze:

Oj Andrzeju, nie ba艂by艣 si臋 przecie偶 :)
Mo偶e pami臋tasz, 偶e uwielbiam wschodnie klimaty i wiem, 偶e 偶adne Rumunie,
czy Ukrainy nie s膮 gro藕ne, te strachy na Lachy siedz膮 g艂贸wnie, a mo偶e
wy艂膮cznie w wyobra藕ni.

Wiem, wiem. Procz Ciebie, znam jeszcze jedna osobe zafascynowana najblizszym Polsce wschodem. Moja siostre. Od lat jezdzi na wycieczki autokarowo-piesze, tzn. dojazd autokarem, a potem duzo chodzenia, po Karpatach Wschodnich, Rumunii, Moldawii. Jasiu Cytawa jezdzil tam na rowerze (?) i na nartach. Te moje obawy i niepokoje sa glownie w mojej glowie. Ale tak juz jest. Choc Sciane Wschodnia przejechalem czesciowo na rowerze. I nikt mnie nigdy tam nie napadl. :) Owszem, raz, ale to bylo w Holandii. :)

Wczoraj gdzies widzialem mape zagrozen bandyckich w Polsce. Najbezpieczniej na wschodzie, najgorzej na zachodzie.

Data: 2015-04-29 21:08:58
Autor: ppontek
[...]

Na pustkowiach jest najbezpieczniej bo nie ma tam ludzi. Najwi臋kszym zagro偶eniem s膮 niestety ... ludzie.

PABLO

Data: 2015-04-29 14:40:09
Autor: Andrzej Ozieblo
[foto] Po drugiej stronie Bugu.
W dniu 2015-04-29 o 06:44, bbjk pisze:

艢wietne klimaty, 艣wietne dzieci艅stwo tych dzieciak贸w!

Aha, i jeszcze cos. Nalezaloby zapytac dzieciakow czy im sie to podoba. Teraz i za jakies 20 a moze i 30 lat. :)

Moj ojciec, amatorski przewodnik gorski, fanatyk gor, zabieral mnie na wakacje chodzone po polskich gorach. Chcial nie chcial, musialem z nim chodzic. Od schroniska do schroniska, od Bieszczad po Sudety. 2-3 tygodnie marszu, w sloncu i deszczu. I tak przez kilka lat. Spalismy w schroniskach, w dosc prymitywnych warunkach typu pietrowe lozka na duzych salach, koce, marne jedzenie. Dzienne przebiegi od 8-10, a nawet 12 godzin marszu z plecakami. Codziennie gdzie indziej. Nie powiem, ze przeklinalem te wedrowki, ale zazdroscilem, ja - 12-14 letni chlopak, moim kolegom, ktorzy spedzali "normalne", stacjonarne wakacje na wsi, nad morzem czy nawet na koloniach. Dopiero po latach docenilem te wedrowki.

Data: 2015-04-29 21:14:02
Autor: ppontek
W dniu 2015-04-29 o 14:40, Andrzej Ozieblo pisze:

Aha, i jeszcze cos. Nalezaloby zapytac dzieciakow czy im sie to podoba.
Teraz i za jakies 20 a moze i 30 lat. :)
[...]

przeklinalem te wedrowki, ale zazdroscilem, ja - 12-14 letni chlopak,
moim kolegom, ktorzy spedzali "normalne", stacjonarne wakacje na wsi,
nad morzem czy nawet na koloniach.

Wyobra藕cie sobie podczas wycieczki przejazd z dzie膰mi latem przez nadmorskie "kurorty" - wsz臋dzie lody, s艂odycze, dzieci bawi膮ce si臋 (czytaj nudz膮ce kolejny dzie艅 w tym samym lunaparku) w najdziwniejszych miejscach i na najdziwniejszych zabawkach i ca艂y ten kiczowaty 艣wiat jaki ma tam miejsce latem. Co musz膮 czu膰 mali podr贸偶nicy widz膮c to wszystko ...

Dopiero po latach docenilem te wedrowki.

:-)

PABLO

Data: 2015-04-29 11:38:06
Autor: Jacek Maciejewski
[foto] Po drugiej stronie Bugu.
Dnia Tue, 28 Apr 2015 23:06:05 +0200, ppontek napisa(a):

Zapraszam do obejrzenia kr髏kiej fotorelacji:

Qrna, bez oponek co najmniej 1,75" nie da rady :)
--
Jacek
Dziesi赕 przykaza ma 279 s丑w.

Data: 2015-04-29 21:15:31
Autor: ppontek
[foto] Po drugiej stronie Bugu.
Dnia Tue, 28 Apr 2015 23:06:05 +0200, ppontek napisa(a):

Zapraszam do obejrzenia kr髏kiej fotorelacji:

Qrna, bez oponek co najmniej 1,75" nie da rady :)

A tu:
https://picasaweb.google.com/klubik.karpacki/WoYn2010#5464038155652159058

PABLO

Data: 2015-04-29 23:11:14
Autor: Krycha
W dniu 2015-04-29 o 21:15, ppontek pisze:
[...]

O nie, to ju s tortury ;-).

Krycha.

Data: 2015-04-29 23:06:39
Autor: Krycha
[foto] Po drugiej stronie Bugu.
W dniu 2015-04-28 o 23:06, ppontek pisze:
Cze艣膰!

(...)

Zapraszam do obejrzenia kr贸tkiej fotorelacji:

https://picasaweb.google.com/klubik.karpacki/PoDrugiejStronieBugu

https://picasaweb.google.com/madziaba2/NadSwitaz

PABLO

Jak zwykle ch艂opcy sprawuj膮 si臋 wspaniale. I wszyscy dobrze si臋 bawicie.

Pozdrawiam Krycha.

Data: 2015-04-29 23:25:05
Autor: jg
[foto] Po drugiej stronie Bugu.
Dnia Tue, 28 Apr 2015 23:06:05 +0200, ppontek napisa(a):

Cze舵!

Na weekend zapowiada砤 si dobra pogoda.

taka zimna woda teraz... no poprzeziebiaja sie biedactwa...

--
jg

Data: 2015-05-01 02:07:06
Autor: Marek
[foto] Po drugiej stronie Bugu.
jg napisa:

taka zimna woda teraz... no poprzeziebiaja sie biedactwa...

Zimna woda wyst阷uje w przyrodzie jako cia硂 sta砮. Z t ciek潮 da si 縴 (w odpowiednim ciuchu).
A przezi阞iaj si w takich warunkach g丑wnie pod kloszem chowane "dzieci Domestosa".

--
Marek

Data: 2015-05-04 04:04:34
Autor: Iguan_007
[foto] Po drugiej stronie Bugu.
On Wednesday, April 29, 2015 at 7:06:10 AM UTC+10, ppontek wrote:

To sie nazywa fajne spedzanie czasu z rodzina :)

Pozdrawiam,
Iguan   --
Iguan007   https://picasaweb.google.com/iguan007

[foto] Po drugiej stronie Bugu.