Po drugiej stronie barykady czyli od dzisiaj tepie strzelanie z wydechow...

Data: 2010-10-26 10:16:35
Autor: doktorski
Po drugiej stronie barykady czyli od dzisiaj tepie strzelanie z wydechow...
6, tu doktorski;

Zarty zartami ale...

O 11:40 uslyszalem jak ktos przeciagnal wscieklego dwusuwa daleko w
czerwone, zupelnie jakby nie zadzialalo odciecie zaplonu. Po plecach
przeszedl mi dreszcz.... Nigdy nie zapomne tego dzwieku....

Potem z sali wyszla fajna babka w zielonym kiltu i powiedziala: 3450g,
53 cm.

Jest zajebiscie :D

pzdr, dr
14/525

Data: 2010-10-26 12:40:15
Autor: doktorski
Po drugiej stronie barykady czyli od dzisiaj tepie strzelanie z wydechow...
On 26 PaĽ, 19:16, doktorski <doktor...@gmail.com> wrote:
6, tu doktorski;

To jeszcze raz ja. Dzieki wszystkim za dobre slowo.

pzdr, dr
14/525

Data: 2010-10-26 17:29:23
Autor: masti
Po drugiej stronie barykady czyli od dzisiaj tepie strzelanie z wydechow...
Dnia pięknego Tue, 26 Oct 2010 10:16:35 -0700 osobnik zwany doktorski
wystukał:

Potem z sali wyszla fajna babka w zielonym kiltu i powiedziala: 3450g,
53 cm.

gratulki, to teraz się wyśpij :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-10-26 20:04:47
Autor: Wojtek Sobociński
W dniu 2010-10-26 19:29, masti pisze:
[...]

DopĂłki ĹĽona z dzieckiem do domu nie wrĂłcÄ… ;)
Gratulacje.
PS. Ja mam dwoje :D

--
Wojtek Sobociński
Full szosa 2 sztywniaki

Data: 2010-10-26 19:18:26
Autor: gildor
doktorski pisze:
[...]

no, to jeszcze raz GRATZ!
ĹĽona wie?
;)

--
gildor
czarny grzechotnik w litrze k5

Data: 2010-10-26 19:20:22
Autor: PawelK vel Pablo
Po drugiej stronie barykady czyli od dzisiaj tepie strzelanie z wydechow...
Dnia 299 roku bieżącego, doktorski zeznał(a) jak następuje:

Potem z sali wyszla fajna babka w zielonym kiltu i powiedziala: 3450g,
53 cm.

no to kocówkę tego i przyszły sezon masz z głowy :-)

gratulacje.

P.S. Jeszcze drzewo i dom.

--
PawelK vel Pablo
e-mail: pablo i klubvolvo org pl

Data: 2010-10-26 19:45:43
Autor: woohoo
Po drugiej stronie barykady czyli od dzisiaj tepie strzelanie z wydechow...
W dniu 2010-10-26 19:20, PawelK vel Pablo pisze:
P.S. Jeszcze drzewo i dom.

Jak wyjebie w drzewo, to domu raczej nie posadzi, więc ja bym życzył (i życzę) po prostu wszelkiej pomyślności. ;)

--
wo_Ohoo!

"Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

Data: 2010-10-26 19:48:08
Autor: Monster
W dniu 2010-10-26 19:16, doktorski pisze:

Potem z sali wyszla fajna babka w zielonym kiltu i powiedziala: 3450g,
53 cm.
Gratulacje:-)
Nie żebym się czepiał, ale o pci zapomniałeś,no chyba że to ikra jak u Qulfona :-P
--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2010-10-26 20:05:46
Autor: Qlfon
W dniu 2010-10-26 19:48, Monster pisze:
[...]

Tomek, żebyś nie zapeszył - u mnie młode są co miesiąc;)
Doktorski - gratulacje i jak inni radzą wyśpij się:)
--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2010-10-26 21:13:08
Autor: Monster
W dniu 2010-10-26 20:05, Qlfon pisze:

Tomek, żebyś nie zapeszył - u mnie młode są co miesiąc;)
Co zapeszać,może się rozpędzi :-)

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2010-10-26 20:28:19
Autor: Alf/red/
Po drugiej stronie barykady czyli od dzisiaj tepie strzelanie z wydechow...
W dniu 2010-10-26 19:16, doktorski pisze:
3450g, 53 cm.

No to żeby wózek - katamaran prowadzał Ci się równie dobrze.

--
Alf/red/

Data: 2010-10-27 00:12:19
Autor: Tomek Wozniakowski
Po drugiej stronie barykady czyli od dzisiaj tepie strzelanie z wydechow...
   Czesc :)

W dniu 2010-10-26 19:16, doktorski pisze:

Zarty zartami ale...

Potem z sali wyszla fajna babka w zielonym kiltu i powiedziala: 3450g,
53 cm.

No to rzeczywiscie nie ma zart ;) GRATULACJE :)

Jest zajebiscie :D

NO! Ktore to Twoje?

--
   Pozdrawiam :)
     Tomek

Data: 2010-10-27 00:44:52
Autor: Kryhu
Po drugiej stronie barykady czyli od dzisiaj tepie strzelanie z wydechow...
W dniu 10/26/10 7:16 PM, doktorski pisze:

Hej

Potem z sali wyszla fajna babka w zielonym kiltu i powiedziala: 3450g,
53 cm.

Jest zajebiscie :D

Tak Ci siÄ™ tylko wydaje, poczekaj aĹĽ wrĂłcÄ… ze szpitala, koniec spania, moturĂłw itp. ;P
W sumie niby dlaczego masz mieć lepiej niż inni? ;)

--
Pozdro
Kryhu

Data: 2010-10-27 12:41:30
Autor: Eskimos
Po drugiej stronie barykady czyli od dzisiaj tepie strzelanie z wydechow...
On Wed, 27 Oct 2010 00:44:52 +0200, Kryhu <krystian.s@perfekt.pl>
wrote:

Tak Ci się tylko wydaje, poczekaj aż wróc± ze szpitala, koniec spania, moturów itp. ;P

Phi, co wy macie z tym niespaniem? Mam warchlaka w domu od ponad 3
tygodni i ¶pię jak zwykle, a młody zazwyczaj kima cał±, albo prawie
cał± noc.

A z moturami to samo - za chwilę wychodzę do garażu, więc też nie wiem
o co kaman :P

A doktorskim graty oczywi¶cie ;)

--
Darz bór,
Eskimos

Data: 2010-10-27 12:48:45
Autor: Arni
wrote:

[...]

bo jazdy zacznaja sie dopiero po pół roku. Jak zdrowe to pierwsze miesiace nalezy sie wyspac. Z zapasem na rok :)

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2010-10-27 23:45:41
Autor: KLOSZ
wrote:

[...]

Gratulacje dla Doktorskiego, a w kwestii problemu dzieckowo-motocyklowego, to u mnie wystapil dopiero jak mlody dorosl do wieku przedszkolnego, bo skonczylo sie jezdzenie motocyklem na co dzien do pracy. Pewnie za jakis rok zaczne go wozic do przedszkola na motocyklu i swiat znow wroci do normy...

Doktorskiemu raz jeszcze zycze powodzenia na nowej drodze zycia, bo nic juz nie bedzie takie samo :)

Zdrowko
KLOSZ

--
FJR 1300 '01 - dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
"Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ

Data: 2010-10-27 06:53:15
Autor: Don Pedro
Po drugiej stronie barykady czyli od dzisiaj tepie strzelanie z wydechow...
W dniu 2010-10-26 19:16, doktorski pisze:
6, tu doktorski;

Zarty zartami ale...

Gratulacje!!! :)

Ale ĹĽeby dwusĂłw? ;)

pozdr
DP
TL-S

Data: 2010-10-27 10:36:15
Autor: Pryzmat
doktorski wrote:
[...]

Znaczy co? Bedziesz dzieciakowi zabranial na wscieklych dwusuwach jezdzic i z wydechow strzelac czy co?
Przeciez w takiej sytuacji to ewidentnie sa jego przeznaczeniem!

GRATS!
--
Pryzmat (Jacek)
foto i moto

Data: 2010-10-27 11:14:46
Autor: Michał V-R
[...]

Njalepszego i pamietaj teraz spij od sciany, zebys mogl sie w miare wyspac w nocnej porze karmienia :-)

Michal V-R
gg 9409047
ĹĽyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

Data: 2010-10-27 12:54:06
Autor: de Fresz
On 2010-10-26 19:16:35 +0200, doktorski <doktorski@gmail.com> said:

O 11:40 uslyszalem jak ktos przeciagnal wscieklego dwusuwa daleko w
czerwone, zupelnie jakby nie zadzialalo odciecie zaplonu. Po plecach
przeszedl mi dreszcz.... Nigdy nie zapomne tego dzwieku....

Jakby co, to KTM ma w ofercie fajne tłumiki. O, takie:

http://picasaweb.google.com/deFresz/Silencer?authkey=Gv1sRgCNDTweSMlo6tggE&feat=directlink

Potem
z sali wyszla fajna babka w zielonym kiltu i powiedziala: 3450g,
53 cm.

Jest zajebiscie :D

A będzie jeszcze fajniej. Graaaaatsy!
Następny na kinder party u Żulańskich ;-)

de Fresz

Data: 2010-10-27 20:15:08
Autor: Jurgen
On Tue, 26 Oct 2010 10:16:35 -0700 (PDT), doktorski <doktorski@gmail.com> wrote:

Potem z sali wyszla fajna babka w zielonym kiltu i powiedziala: 3450g,
53 cm.

a apgarow ile ? ;)

gratulacje

Jurek
drzs, m72, drifter

Data: 2010-10-28 06:19:20
Autor: Radarro
doktorski <doktorski@gmail.com> napisał(a):
Potem z sali wyszla fajna babka w zielonym kiltu i powiedziala: 3450g,
53 cm. Jest zajebiscie :D

Cze¶ć, Również wielkie gratulacje!!! :)
Ja jestem po Twojej stronie barykady od 4 miesięcy i niestety przebieg VFRki w
tym sezonie spadł dramatycznie :((( Radarro
V4 SGL

Data: 2010-10-28 13:06:15
Autor: de Fresz
On 2010-10-28 08:19:20 +0200, "Radarro" <r.konopinski@NOSPAM.gazeta.pl> said:

Ja jestem po Twojej stronie barykady od 4 miesięcy i niestety przebieg VFRki w
tym sezonie spadł dramatycznie :(((

Znaczy licznik jej się zacz±ł sam cofać? Oponom też bieżnik ro¶nie? ;-)

de Fresz

Data: 2010-10-28 17:13:57
Autor: Radosław Konopiński
de Fresz <defresz@NOSPAMo2.pl> napisał(a):
Znaczy licznik jej się zacz±ł sam cofać? Oponom też bieżnik ro¶nie? ;-)

Wiesz, to taki skrót my¶lowy... z niewyspania :)

R. --

Po drugiej stronie barykady czyli od dzisiaj tepie strzelanie z wydechow...