Po dwa lata od lebka za morderstwo

Data: 2019-10-20 17:06:59
Autor: ąćęłńóśźż
Po dwa lata od lebka za morderstwo
Data: 2019-10-20 17:11:52
Autor: u2
Po dwa lata od lebka za morderstwo
W dniu 20.10.2019 o 17:06, ąćęłńóśźż pisze:
Ciekawe, po ile ten dostanie od łebka:
https://warszawa.onet.pl/warszawa-samochod-potracil-mezczyzne-z-dzieckiem/4lb7pgr

wypadek na ulicy Sokratesa, tego od wiem, że nic nie wiem, często komuszki to wykorzystywały

Data: 2019-10-20 17:21:52
Autor: ąćęłńóśźż
Po dwa lata od lebka za morderstwo
Wiejski tuning nawet nie będzie miał na 25-letnią rentę odszkodowawczą dla dziecka:
www.rmf24.pl/fakty/news-tragiczny-wypadek-w-warszawie-kierowca-wjechal-w-mezczyzne-k,nId,3287369

Data: 2019-10-20 17:50:44
Autor: Shrek
Po dwa lata od lebka za morderstwo
W dniu 20.10.2019 o 17:06, ąćęłńóśźż pisze:
Ciekawe, po ile ten dostanie od łebka:
https://warszawa.onet.pl/warszawa-samochod-potracil-mezczyzne-z-dzieckiem/4lb7pgr
Kurwa mać - koło mnie, o 10 tamtędy jechałem... Mam nadzieję, że nie z "mojego" żłobka. Już wiem czemu matka dzwoniła co robię... Na początku myślałem, że dalej w drugą stonę

https://www.google.com/maps/@52.2846179,20.9284801,3a,60y,40.14h,74.08t/data=!3m6!1e1!3m4!1sIqCYhQfXVio-mkPcRbtqNg!2e0!7i13312!8i6656

Jak coś stoi w tej osiedlówce to nic nie widać. Jak wtedy zwalniam do 20, to nie raz jeden z drugim chujem trąbi i wyprzedza na przejściu.

BMW, zatrzymał się po obrocie 40 metrów dalej na krawężniku, pieszy leży 20m za przejście. No cóż - być może nastąpił niesamowity zbieg okoliczności, ale skutki, marka samochodu IMHO nie pozostawia wątpliwości.
--
Shrek

Data: 2019-10-20 17:52:32
Autor: u2
W dniu 20.10.2019 o 17:50, Srek pisze:
Kurwa mać - koło mnie, o 10 tamtędy jechałem... Mam nadzieję, że nie z "mojego" żłobka. Już wiem czemu matka dzwoniła co robię...

ano, nawet matki srek nie szanuje, ale widać u sreka syndrom mammismo:)

Data: 2019-10-20 19:57:02
Autor: ąćęłńóśźż
Po dwa lata od lebka za morderstwo
Nawet język mamy chroniący morderców: "mężczyzna zmarł', "ojciec zginął", "śmierć pod kołami BMW" (zupełnie jak ofiary niewinnych anonimowych tylko wykonujących rozkazy nazistów) zamiast "kierowca zabił", "mężczyzna za kierownicą zamordował".

Data: 2019-10-20 20:05:02
Autor: u2
W dniu 20.10.2019 o 19:57, ąćęłńóśźż pisze:
[...]

werdykt wydaje nadzwyczajna kasta, aąeęiouy powinien do tego się już dawno przyzwyczaić:)

Data: 2019-10-20 20:09:38
Autor: Shrek
[...]

Już wiadomo to czego spodziewałem się od początku. Omijanie na przejściu. Człowiek co z nim ruszał ze skrzyżowania kilometr wcześniej pisze, że koleś jechał agresywnie, i śledził węża wyprzedzając kolejne samochody. Zanim ktoś napisze, że ojciec głupek, to niech się zastanowi czy jak oni na przejście wchodzili to on na pewno był na lewym pasie, bo w świetle tego slalomu wcale nie jest pewne że nie wyskoczył za tego zatrzymującego się. No cóż - będzie jedno wolne miejsce parkingowe pod blokiem, bo kretyn parkował niedaleko mnie (a to znaczy, że miejsce znał).

Za samo omijanie na przejściu należy się maksymalny wyrok, ale jak się okaże że on jeszcze pas zmienił to prokurator powinien postarać się być bardziej kreatywny.

--
Shrek

Data: 2019-10-20 20:11:08
Autor: u2
W dniu 20.10.2019 o 20:09, Srek pisze:

Za samo omijanie na przejściu należy się maksymalny wyrok, ale jak się okaże że on jeszcze pas zmienił to prokurator powinien postarać się być bardziej kreatywny.

lol?

Data: 2019-10-20 20:13:09
Autor: Shrek
W dniu 20.10.2019 o 20:11, u2 pisze:

Za samo omijanie na przejściu należy się maksymalny wyrok, ale jak się okaże że on jeszcze pas zmienił to prokurator powinien postarać się być bardziej kreatywny.

lol?

Co cię bawi?

--
Shrek

Data: 2019-10-20 20:20:05
Autor: u2
W dniu 20.10.2019 o 20:13, Srek pisze:
[...]

bawi ? zastanawiam się czy twoja głupota może wzrosnąć kreatywnie:)

Data: 2019-10-20 23:33:03
Autor: Marcin Debowski
On 2019-10-20, Shrek <1@wp.pl> wrote:
[...]

Uszkodzony, z lekka prawy róg, maska ok, szyba i prawy słupek dostały. Brak znaczka nad grilem. Wózek zwykle prowadzi się z przodu i pewnie centralnie w ten wózek wjechał. Niskie zawieszenie, ściął gościa z nóg i rozsmarował na szybie. Ciekawe ile bydlak popindalał. Jeśli znał teren to tym bardziej niepojęte.

--
Marcin

Data: 2019-10-21 06:06:39
Autor: Shrek
[...]

Niestety w Polsce wcale nie takie niepojęte. Co więcej już objawiły się gnidy go broniące (na sąsiedniej grupie i twierdzące że winny jest koleś co się zatrzymał i piesi co wtargnęli).

--
Shrek

Data: 2019-10-21 07:07:15
Autor: Marcin Debowski
On 2019-10-21, Shrek <1@wp.pl> wrote:

[...]

Zenuś aka kogutek? Czasem ktos sie wydaje rozsądny i dopiero po dłuższej dyskusji widać jak się człowiek bardzo pomylił. Zmarnowany czas, niesmak czy inny kac, nadwyrężona klawiatura. A tu mamy pełen komfort i brak podobnych dylematów. Nalezy docenić.

--
Marcin

Data: 2019-10-21 16:49:43
Autor: Shrek
[...]

Zenuś aka kogutek?

Zgadłeś czy sprawdziłeś? ;)

--
Shrek

Data: 2019-10-21 20:53:32
Autor: Marcin Debowski
On 2019-10-21, Shrek <1@wp.pl> wrote:

[...]

Sprawdziłem. Jest więcej takich. Ale przyznam, że ten jest w zdecydowanej czołówce moich ulubionychy.

--
Marcin

Data: 2019-10-22 06:24:55
Autor: Shrek
Po dwa lata od lebka za morderstwo

Zgadłeś czy sprawdziłeś? ;)

Sprawdziłem.

Ja w ciemno obstawiałem, że on będzie pierwszy.

Jest więcej takich. Ale przyznam, że ten jest w
zdecydowanej czołówce moich ulubionychy.

Co ciekawe długo było pusto, pojawił się drugi mk4. To co te śmiecie wypisują to się ociera o podżeganie do przestępstwa (zwłaszcza chicken zwany kogucikiem).

--
Shrek

Data: 2019-10-21 09:54:55
Autor: ąćęłńóśźż