Po dzisiejszym "Piracie"

Data: 2009-03-05 20:30:25
Autor: topek
Po dzisiejszym "Piracie"
topek pisze:
Na tej grupie generalnie jedzie sie sam program, pt: "uwaga pirat".
cut
topek -> jak zawsze pozdrawiajacych
Dawno takiego hardcoreowego odcinka nie widzialem.
Jakis tepy chuj (nie umiem inaczej) w tirze chcial przyhamowac osobowke na rondzie bo za szybko jechala. Znaczy wyjechal/zajechal jej droge.
Zeby sie tak sonsabicz na jakims drzewie, slupie zatrzymal.
I jeszcze tlumaczenie, ze nie tylko on tak jezdzi.
Jezu... :-/

Agresja bufonow, ktorzy nienawidza policji i nie maja do niej szacunku bo sonsabicz i sonsabiczka wyprzedzaja na pasach i skrzyzowaniu.
Jaki trzeba miec tupet

Noz sie w kieszeni otwiera.
Wykonalem errate tego postu bo miesa bylo znacznie wiecej.

Podobali mi sie jedni policjanci ktorzy nie byli potulnymi barankami tylko do goscia konkretnie: "A co pan sobie mysli"
Wypadalo by mendzie ryja obic.

Jedynie to glupkowate pytanie: "gdzie sie pan tak spieszy" mnie irytuje.

--
topek-> jak zawsze pozdrawiający
<-- -napisane przez Kazika na poczatku lat 90-tych-- ->

Data: 2009-03-05 20:35:36
Autor: Cavallino
Po dzisiejszym "Piracie"
Użytkownik "topek" <topek-s*amerzy-to-mendy-je-PiPi-ne@post.pl> napisał w wiadomości news:49b02858news.home.net.pl...
topek pisze:
Na tej grupie generalnie jedzie sie sam program, pt: "uwaga pirat".

I teraz będziesz nam tu zaśmiecał grupę każdorazowymi emocjami ,po każdym odcinku tego programu?

Data: 2009-03-05 20:49:48
Autor: topek
Po dzisiejszym "Piracie"
I teraz będziesz nam tu zaśmiecał grupę każdorazowymi emocjami ,po każdym odcinku tego programu?
Tak, bede Wam

--
topek-> jak zawsze...

Data: 2009-03-05 23:30:11
Autor: Cavallino
Po dzisiejszym "Piracie"
Użytkownik "topek" <topek-s*amerzy-to-mendy-je-PiPi-ne@post.pl> napisał w wiadomości news:49b02ce1$1news.home.net.pl...
I teraz będziesz nam tu zaśmiecał grupę każdorazowymi emocjami ,po każdym odcinku tego programu?
Tak, bede Wam

A za co nas ten zaszczyt spotyka?
Nie ma lepszych miejsc do tego narzekania?

Data: 2009-03-06 08:32:24
Autor: topek
Po dzisiejszym
A za co nas ten zaszczyt spotyka?
Sam nie wiem
?

Nie ma lepszych miejsc do tego narzekania?
Nie znam lepszego miejsca

topek -> jak zawsze...

Data: 2009-03-06 17:40:57
Autor: DoQ
Po dzisiejszym
topek pisze:

Nie ma lepszych miejsc do tego narzekania?
Nie znam lepszego miejsca

Napisz cos o kapeluszach to sie uaktywni, o tym wolno pisac zawsze i wszedzie ;-)

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2009-03-05 21:04:11
Autor: Artur Maśląg
Po dzisiejszym "Piracie"
topek pisze:
(...)
Dawno takiego hardcoreowego odcinka nie widzialem.

Nie widziałem, ale to chyba nieistotne :)

[...]

Poczytaj sobie pms - tu nawet osobówkami chcą tiry "chamować" (pisownia
zamierzona). Inna sprawa, że nurt "edukacyjny" jest dość popularny :(

Agresja bufonow, ktorzy nienawidza policji i nie maja do niej szacunku bo sonsabicz i sonsabiczka wyprzedzaja na pasach i skrzyzowaniu.
Jaki trzeba miec tupet

Weź się chłopie trochę otrząśnij - edukować trzeba, ale ta forma nie
jest najszczęsliwszą :(

Noz sie w kieszeni otwiera.
Wykonalem errate tego postu bo miesa bylo znacznie wiecej.

Gdybym miał rzucać mięchem, to bym to robił od dawna - jednak nie
uważam tego za stosowne. Polska jest krajem dzikim w zakresie
bezpieczeństwa (pisałem już wcześniej - 3 miejsce od końca w Europie).
Mamy samych mistrzów i "nieposłuszeństwo obywatelskie" (C) Cavallino.
Czas, by ktoś ich utemperował - skutecznie.

Podobali mi sie jedni policjanci ktorzy nie byli potulnymi barankami tylko do goscia konkretnie: "A co pan sobie mysli"

Obejrzę przy okazji.

Wypadalo by mendzie ryja obic.

Obić? Nie - 24h do aresztu i PJ na miesiąc zawieszone. Jakoś we Francji
tak nie pyskują :)

Jedynie to glupkowate pytanie: "gdzie sie pan tak spieszy" mnie irytuje.

Weź pod uwagę, ze to telewizja i trochę pograć trzeba :)

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-03-06 08:51:47
Autor: topek
Po dzisiejszym
Artur Maśląg <futrzak@polbox.com> napisał(a): Ale masz arturze oldskulowy adres mail :)

> Dawno takiego hardcoreowego odcinka nie widzialem. Nie widziałem, ale to chyba nieistotne :)
Dawno takiego hardcoreowego pirata nie bylo.
Warto zobaczyc.

> [...]
zamierzona). Inna sprawa, że nurt "edukacyjny" jest dość popularny :(
Tirman chcial edukowac osobowke, ktora jego zdaniem za szybko jechala (sic!)
i zajechal jej droge.
Kumasz to Arturze?
Dla mnie to himalaje skretynienia i zbydlecenia.
Mojej zonie tez taki tirman wyjechal (ona jechala prosto on z naprzeciwka
jadac, wykonywal lewoskret). Byl pisk opon i o malo co... Zona przez tydzien roztrzesiona.
:-((

Chyba pojade na wakacje do Afganistanu i kupie sobie granatnik ppc.
Bede eliminowal chwasty mentalne ze spoleczenstwa.

> [...]
> Jaki trzeba miec tupet Weź się chłopie trochę otrząśnij - edukować trzeba, ale ta forma nie
Forma nazywania sonsabiczow po imieniu?
Szkoda ze policja nie moze nawtykac debilowi.
Koles wyprzedza na pasach, na skrzyzowaniu, na podwojnie ciaglej i jak go
policja zatrzymuje, to mowi ze Policja w PL jest od tego, zeby obywatela w
polsce gnebic.
TO nie jest tupeciarski sonsabicz?
Policja by mu (a raczej otoczeniu) pomogla gdyby go zastrzelila.
Nie za to wykroczenie (choc tez) ale wlasnie za to za zerowe poczucice winy i
jeszcze atakowanie policji ktora swoje obowiazki wykonuje.
Z tak chorym podejsciem nie ma szans na normalne spoleczenstwo :-/

Gdybym miał rzucać mięchem, to bym to robił od dawna - jednak nie
uważam tego za stosowne.
A ja nie potrafie na ta chwile inaczej skanalizowac swojego oburzenia.
Gdyby to bylo live to bym zwyczajnie fizycznie takiego pacjenta (np tirmana)
uszkodzil (albo on mnie).

[...]
To jest w tym wszystkim najgorsze. Nie sam fakt stwarzania niebezpieczenstwa
na drodze ale calkowicie spieprzony system wartosci, brak pokory i szacunku do
innych ludzi na drodze.
Bo to jest przyczyna tak naprawde. Walenie mandatow to tylko oddzialywanie na
skutek.
Smieszne jest rowniez to, ze taki miszcz mysli, ze reszta jadacych prawidlowo
to cioty, kapeluszniki i jelenie co jezdzic nie potrafia (albo nie maja czym). Otoz sonsabiczu dresiarski, jesli to czytasz, to wiedz, ze ja tez potrafie
jechac 150km/h przez wioske, mam przyzwoite auto i tez moglbym ci metr na
zderzaku wisiec na autostradzie przy 140km/h.
Ale nie robie tego, bo nie jestem bydlakiem.
To takie same myslenie o drugim czlowieku jak, nie przymierzajac, ustapienie
miejsca w autobusie osobie starszej/kobiecie w ciazy, czy nie parkowanie na
miejscach dla niepelnosprawnych.

Powyzszy akapit nie byl do Ciebie Arturze rzecz jasna.

> Podobali mi sie jedni policjanci ktorzy nie byli potulnymi barankami > tylko do goscia konkretnie: "A co pan sobie mysli" Obejrzę przy okazji.
Obejrz, obejrz, zanim sie skonczy :)

> Wypadalo by mendzie ryja obic. Obić? Nie - 24h do aresztu i PJ na miesiąc zawieszone. Jakoś we Francji
tak nie pyskują :)
Dokladnie. Z taki wystep na drodze zabrac prawko na miesiac a w razie recydywy
na pol roku i juz.

> Jedynie to glupkowate pytanie: "gdzie sie pan tak spieszy" mnie irytuje. Weź pod uwagę, ze to telewizja i trochę pograć trzeba :)
:) Niemniej jest to nadal glupkowate.

Data: 2009-03-06 09:59:02
Autor: Cavallino
Po dzisiejszym
Użytkownik "topek " <topek2000@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:

Koles wyprzedza na pasach, na skrzyzowaniu, na podwojnie ciaglej i jak go
policja zatrzymuje, to mowi ze Policja w PL jest od tego, zeby obywatela w
polsce gnebic.

No i generalnie ma rację.
Choć akurat jemu się należało.

[...]

Czas aby utemperować kapeluszników.
A dzikość to trzeba zmieniać od podstaw - na cywilizowanych drogach na dzikie zachowania jest mniej miejsca, a to co Wam jawi się jako mistrzostwo kierownicy, jest na nich normalną jazdą, o jaką wszystkim chodzi.

Data: 2009-03-06 09:03:47
Autor: kamil
Po dzisiejszym

"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message news:goqoko$3q1$1news.onet.pl...
[...]

Cham pozostanie chamem bez wzgledu na to, czy siedzi w oborze czy ktos go na salony przypadkiem wpuscil.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-03-06 14:02:05
Autor: Bartas_M5
Po dzisiejszym
Czas aby utemperować kapeluszników.

Popieram. Nie można w poełni wykorzystać swoich umiejętności i możliwości wozu, bo kapelusze to skutecznie uniemożliwiają, czym wprowadzają zagorzenie na drodze.

Po dzisiejszym "Piracie"