[FOTO] Po górach z sakwami

Data: 2013-03-05 10:38:30
Autor: Alfer_z_pracy
[FOTO] Po górach z sakwami
Jedno foto warte tysiąca słów. Dzisiaj mtb.pl zarzucił taki obrazek, z małą modyfikacją wrzuciłem go dla potomności tu:

http://alfer.pl/Freeride_bracie.jpg

Komentarze do zdjęcia pozostawiam Wam, z pewnością można by parę ciekawych obserwacji wyciągnąć i to na różnych płaszczyznach ;-)

A.

Data: 2013-03-05 03:42:07
Autor: abn140
[FOTO] Po górach z sakwami
http://alfer.pl/Freeride_bracie.jpg

no co, syćkie na najnerach /co najmniej.../

Data: 2013-03-05 14:13:06
Autor: qrt
[FOTO] Po górach z sakwami
Dnia Tue, 5 Mar 2013 03:42:07 -0800 (PST), abn140@googlemail.com
napisał(a):

http://alfer.pl/Freeride_bracie.jpg

no co, syćkie na najnerach /co najmniej.../

jakie najnery, toż to zwykłe przełaje :D

Data: 2013-03-05 09:09:30
Autor: Marek
[FOTO] Po górach z sakwami
To jeszcze coś w ten rzucik: http://tiny.pl/h269q
Zdjęcie o parę lat starsze niż powyższe, przedstawia nie turystów, a formację wojskową. Ale sznyt ten sam. A idea jest słuszna, mimo postępu techniki. Enduro - endurem (przepraszam purystów j. polskiego i angielskiego), ale o kręgosłup trzeba dbać. Przynajmniej na stare lata. Zatem jeszcze coś współczesnego: http://tiny.pl/h269g

Kurde, trafiły mi się prawie identyczne skróty URL :)

--
Marek

Data: 2013-03-05 10:31:52
Autor: rmikke
[OT]Re: [FOTO] Po górach z sakwami
W dniu wtorek, 5 marca 2013 18:09:30 UTC+1 użytkownik Marek napisał:
Kurde, trafiły mi się prawie identyczne skróty URL :)

Bo skracarka daje je po kolei, jakbyś klikał szybciej, dostałbyś
kolejne litery alfabetu na końcu.

Data: 2013-03-05 12:40:10
Autor: Marek
[OT]Re: [FOTO] Po górach z sakwami
OK. Chodziło mi tylko o podobieństwo q i g.

--
Marek

Data: 2013-03-05 09:53:27
Autor: olgierd
[FOTO] Po górach z sakwami
Dnia Tue, 05 Mar 2013 10:38:30 +0100, Alfer_z_pracy napisał(a):

Komentarze do zdjęcia pozostawiam Wam, z pewnością można by parę
ciekawych obserwacji wyciągnąć i to na różnych płaszczyznach ;-)

Tweed :) --
pozdrawiam, Olgierd
http://LegeArtis.org.pl

Data: 2013-03-05 11:00:44
Autor: bans
[FOTO] Po górach z sakwami
W dniu 2013-03-05 10:38, Alfer_z_pracy pisze:

http://alfer.pl/Freeride_bracie.jpg

Komentarze do zdjęcia pozostawiam Wam, z pewnością można by parę
ciekawych obserwacji wyciągnąć i to na różnych płaszczyznach ;-)

Ten z prawej to mi kogoś przypomina :)))

--
bans

Data: 2013-03-05 11:29:31
Autor: qrt
[FOTO] Po górach z sakwami
Dnia Tue, 05 Mar 2013 11:00:44 +0100, bans napisał(a):

[...]

może jakaś rodzina :D

Data: 2013-03-05 12:00:49
Autor: bans
[FOTO] Po górach z sakwami
W dniu 2013-03-05 11:29, qrt pisze:

Ten z prawej to mi kogoś przypomina :)))

może jakaś rodzina :D

Apage satanas!

--
bans

Data: 2013-03-05 11:26:24
Autor: qrt
[FOTO] Po górach z sakwami
Dnia Tue, 5 Mar 2013 10:38:30 +0100, Alfer_z_pracy napisał(a):

[...]

pała z detepu. Połączenie "e" z "r" w słowie freeride woła o pomstę do nieba.

Data: 2013-03-05 10:30:26
Autor: olgierd
[FOTO] Po górach z sakwami
Dnia Tue, 05 Mar 2013 11:26:24 +0100, qrt napisał(a):

[...]

No to antykwą, antykwą! ;-) --
z powaĹźaniem, Olgierd
http://legeartis.org.pl

Data: 2013-03-05 11:35:50
Autor: Alfer_z_pracy
[FOTO] Po gĂłrach z sakwami
qrt napisał:
pała z detepu.
Połączenie "e" z "r" w słowie freeride woła o pomstę do nieba.

Pfff... słowa swe skieruj tutaj :-)

"The fonts are not perfect, and if you spot any bugs, please let me know so we can update the files. It’s difficult to test fonts thoroughly."
http://jamestedmondson.com/#lavanderia

Pzdr!
A.

Data: 2013-03-05 11:50:13
Autor: qrt
[FOTO] Po górach z sakwami
Dnia Tue, 5 Mar 2013 11:35:50 +0100, Alfer_z_pracy napisał(a):

qrt napisał:
pała z detepu.
Połączenie "e" z "r" w słowie freeride woła o pomstę do nieba.

Pfff... słowa swe skieruj tutaj :-)

nie wykręcaj sie sianem :D
lewy alt + kursory i zmieniasz w locie kerning miedzy znakami. No i nie w mawiaj mi ze o tym nie widziałeś :D

Data: 2013-03-05 12:01:36
Autor: Alfer_z_pracy
[FOTO] Po górach z sakwami
qrt napisał:
lewy alt + kursory i zmieniasz w locie kerning miedzy znakami.

Łojeenyy, a czy ja piszę że nie umiem? Teraz lepiej?!

http://alfer.pl/Freeride_bracie.jpg

Co za gość, miast zachwycać się sednem o kerning się czepia! A jak krytykowałem "dwójkę" i "siódemkę" w Sigmie 1606 to gdzie byłeś, no gdzie?! :-)

A.

Data: 2013-03-05 12:15:28
Autor: qrt
[FOTO] Po górach z sakwami
Dnia Tue, 5 Mar 2013 12:01:36 +0100, Alfer_z_pracy napisał(a):

qrt napisał:
lewy alt + kursory i zmieniasz w locie kerning miedzy znakami.

Łojeenyy, a czy ja piszę że nie umiem?

jestem przekonany ze umiesz, tyle ze ci sie nie chciało, nie zwróciłeś
uwagi :D

Teraz lepiej?!

http://alfer.pl/Freeride_bracie.jpg

zdecydowanie :)

Co za gość, miast zachwycać się sednem o kerning się czepia! A jak krytykowałem "dwójkę" i "siódemkę" w Sigmie 1606 to gdzie byłeś, no gdzie?! :-)

chyba mi umknęło :D

Data: 2013-03-05 12:24:58
Autor: Alfer_z_pracy
[FOTO] Po górach z sakwami
qrt napisał:
Co za gość, miast zachwycać się sednem o kerning się czepia! A jak
krytykowałem "dwójkę" i "siódemkę" w Sigmie 1606 to gdzie byłeś, no gdzie?!
:-)

chyba mi umknęło :D

http://alfer.pl/Sigmydwie.jpg

Że w tej czarnej dwójkę skonstruowali jak siódemkę skutkiem czego nonstop te 2 cyfry się mylą. I jak pędzę do fabryki i okazuje się o 8:52 że jednak jest 8:57 to osiągam prędkość naddźwiękową żeby się nie spóźnić :)

A.

Data: 2013-03-05 12:30:54
Autor: qrt
[FOTO] Po górach z sakwami
Dnia Tue, 5 Mar 2013 12:24:58 +0100, Alfer_z_pracy napisał(a):

qrt napisał:
[...]

fakt bez sensu- tym bardziej iż konstruowanie cyfr z 7 beleczek w takich
wyświetlaczach ma dugą tradycje i jest doskonale rozpoznawalne. Jak tab bardzo chceili zrobić "bardziej nowoczenie" mogli uzyć dot matrix
na całej powierzchni wyświetlacza i dać znaki o naturalnym wyglądzie.

Data: 2013-03-05 18:32:21
Autor: Marcin Hyła
[FOTO] Po górach z sakwami
On 2013-03-05 10:38, Alfer_z_pracy wrote:
[...]

No rama druga od prawej to miszczostwo świata, że też nikt nie wpadł na pomysł odświeżenia dizajnu. Mam na myśli zwłaszcza ruę podsiodłowę :-)

marcin ha

--
Miasta dla rowerów http://www.miastadlarowerow.pl

Data: 2013-03-06 08:00:33
Autor: bans
[FOTO] Po górach z sakwami
W dniu 2013-03-05 18:32, Marcin Hyła pisze:

No rama druga od prawej to miszczostwo świata, że też nikt nie wpadł na
pomysł odświeżenia dizajnu. Mam na myśli zwłaszcza ruę podsiodłowę :-)

Że wykrzywiona? Przecież to norma przy wielu fullach, potem niektórzy mają problemy z włożeniem sztycy głębiej niz na kilka cm ;)

A jeśli chodzi o takie "druciaki", to hm...

http://www.rapidgrowthmedia.com/galleries/Features/Issue%20245/slingshot_bike_brick.jpg

--
bans

Data: 2013-03-06 14:31:11
Autor: coaster
[FOTO] Po górach z sakwami
On 2013-03-05 10:38, Alfer_z_pracy wrote:
[...]

Ten drugi z prawej to prawie na pewno produkt firmy Surrey Machinist Co.
Tu wersja tego modelu na prawej stronie u dolu:
http://archive.org/stream/bicyclestricycl03shargoog#page/n304/mode/2up
A tu jest Surrey Machinist z polowkowym widelcem ktorego to dizajn 'odswiezyl' Cannondale w swoim Leftym, ;-)
http://www.roadswerenotbuiltforcars.com/the-bicycle-which-led-to-britains-olympic-gold-rush/
Pozostale  bajki z foty Alfera oprocz drugiego z lewej wydaja sie byc tej samej marki.

--
PoZdR
"As a rule," said Holmes, "the more bizarre a thing is

Data: 2013-03-05 18:44:56
Autor: Andrzej W.
[FOTO] Po górach z sakwami
[...]

Już wtedy wiedzieli, że w kamizelkach trzeba jeździć... ;-)

--
Pozdrawiam,
Andrzej

Data: 2013-03-06 14:40:28
Autor: coaster
[FOTO] Po górach z sakwami
W dniu 2013-03-05 18:44, Andrzej W. pisze:
[...]

Jasne. I ze wstydu dokladnie chowano je pod wierzchnim okryciem ;-P

Data: 2013-03-05 18:50:23
Autor: Andrzej W.
[FOTO] Po górach z sakwami
[...]

Czy te rowery mają napęd na stałe spięty, a na widelcach są podnóżki do
zjazdów?

--
Pozdrawiam,
Andrzej

Data: 2013-03-06 14:57:14
Autor: coaster
[FOTO] Po górach z sakwami
W dniu 2013-03-05 18:50, Andrzej W. pisze:
[...]

Pegi na widelcach sluzyly do podparcia stop w napedach ostrokolowych w czasie szybkich zjazdow (wszystkie na focie maja pegi i trzy z nich sa na bank ostre nie mam pewnosci co do tego drugiego z lewej - ma procz lyzkowego hamulca (spoon brake) na przednie kolo jeszcze wajche na tyl i moze byc to (choc nie musi) freewheel. Wszystkie za to maja piekne, _calowe_ lancuchy! ;-)

Data: 2013-03-06 06:33:48
Autor: kamil/Endurorider.pl
[FOTO] Po górach z sakwami
Użytkownik "Alfer_z_pracy" <alferwywalto@mp.pl> napisał w wiadomości news:5135bd19$0$1219$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Byle do Górskiej Wiosny!

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2013-03-06 16:56:29
Autor: Jacek Maciejewski
[FOTO] Po górach z sakwami
Dnia Tue, 5 Mar 2013 10:38:30 +0100, Alfer_z_pracy napisał(a):

Komentarze do zdjęcia pozostawiam Wam,

Czyżby to były czasy przed wynalezieniem tylnego bagażnika? Wszyscy wloką
manele na kierownicy :)
--
Jacek

Data: 2013-03-06 20:01:24
Autor: CichyBartko
[FOTO] Po górach z sakwami
Dnia Tue, 5 Mar 2013 10:38:30 +0100, Alfer_z_pracy napisał(a):

Komentarze do zdjęcia pozostawiam Wam,

Czyżby to były czasy przed wynalezieniem tylnego bagażnika? Wszyscy wloką
manele na kierownicy :)

Miało to pewnie swoje plusy. Na pewno znacznie łatwiej było stosować zasadę Mackenziego. Oto jego list do kuzyna ;).
"Po dojrzały namyśle sporządziłem trzy wykazy, na trzech osobnych arkuszach papieru. Pierwszy wykaz obejmuje wszystko, co jest niezbędne, drugi wszystko, co absolutnie konieczne, podczas gdy na trzecim arkuszu spisałem wyłącznie to, co wydawało mi się nieodzowne, żeby móc przeżyć. Potem strąciłem ze stołu dwa pierwsze wykazy, a na trzecim napisałem: zredukować o połowę".

--
Pozdrawiam,
Bartosz.

[FOTO] Po górach z sakwami