[FOTO] Po górach z sakwami

Data: 2013-03-05 11:26:24
Autor: qrt
[FOTO] Po górach z sakwami
Dnia Tue, 5 Mar 2013 10:38:30 +0100, Alfer_z_pracy napisał(a):

Jedno foto warte tysiąca słów. Dzisiaj mtb.pl zarzucił taki obrazek, z małą modyfikacją wrzuciłem go dla potomności tu:

http://alfer.pl/Freeride_bracie.jpg

Komentarze do zdjęcia pozostawiam Wam, z pewnością można by parę ciekawych obserwacji wyciągnąć i to na różnych płaszczyznach ;-)

A.

pała z detepu. Połączenie "e" z "r" w słowie freeride woła o pomstę do nieba.

Data: 2013-03-05 10:30:26
Autor: olgierd
[FOTO] Po górach z sakwami
Dnia Tue, 05 Mar 2013 11:26:24 +0100, qrt napisał(a):

[...]

No to antykwą, antykwą! ;-) --
z powaĹźaniem, Olgierd
http://legeartis.org.pl

Data: 2013-03-05 11:35:50
Autor: Alfer_z_pracy
[FOTO] Po gĂłrach z sakwami
qrt napisał:
pała z detepu.
Połączenie "e" z "r" w słowie freeride woła o pomstę do nieba.

Pfff... słowa swe skieruj tutaj :-)

"The fonts are not perfect, and if you spot any bugs, please let me know so we can update the files. It’s difficult to test fonts thoroughly."
http://jamestedmondson.com/#lavanderia

Pzdr!
A.

Data: 2013-03-05 11:50:13
Autor: qrt
[FOTO] Po górach z sakwami
Dnia Tue, 5 Mar 2013 11:35:50 +0100, Alfer_z_pracy napisał(a):

qrt napisał:
pała z detepu.
Połączenie "e" z "r" w słowie freeride woła o pomstę do nieba.

Pfff... słowa swe skieruj tutaj :-)

nie wykręcaj sie sianem :D
lewy alt + kursory i zmieniasz w locie kerning miedzy znakami. No i nie w mawiaj mi ze o tym nie widziałeś :D

Data: 2013-03-05 12:01:36
Autor: Alfer_z_pracy
[FOTO] Po górach z sakwami
qrt napisał:
lewy alt + kursory i zmieniasz w locie kerning miedzy znakami.

Łojeenyy, a czy ja piszę że nie umiem? Teraz lepiej?!

http://alfer.pl/Freeride_bracie.jpg

Co za gość, miast zachwycać się sednem o kerning się czepia! A jak krytykowałem "dwójkę" i "siódemkę" w Sigmie 1606 to gdzie byłeś, no gdzie?! :-)

A.

Data: 2013-03-05 12:15:28
Autor: qrt
[FOTO] Po górach z sakwami
Dnia Tue, 5 Mar 2013 12:01:36 +0100, Alfer_z_pracy napisał(a):

qrt napisał:
lewy alt + kursory i zmieniasz w locie kerning miedzy znakami.

Łojeenyy, a czy ja piszę że nie umiem?

jestem przekonany ze umiesz, tyle ze ci sie nie chciało, nie zwróciłeś
uwagi :D

Teraz lepiej?!

http://alfer.pl/Freeride_bracie.jpg

zdecydowanie :)

Co za gość, miast zachwycać się sednem o kerning się czepia! A jak krytykowałem "dwójkę" i "siódemkę" w Sigmie 1606 to gdzie byłeś, no gdzie?! :-)

chyba mi umknęło :D

Data: 2013-03-05 12:24:58
Autor: Alfer_z_pracy
[FOTO] Po górach z sakwami
qrt napisał:
Co za gość, miast zachwycać się sednem o kerning się czepia! A jak
krytykowałem "dwójkę" i "siódemkę" w Sigmie 1606 to gdzie byłeś, no gdzie?!
:-)

chyba mi umknęło :D

http://alfer.pl/Sigmydwie.jpg

Że w tej czarnej dwójkę skonstruowali jak siódemkę skutkiem czego nonstop te 2 cyfry się mylą. I jak pędzę do fabryki i okazuje się o 8:52 że jednak jest 8:57 to osiągam prędkość naddźwiękową żeby się nie spóźnić :)

A.

Data: 2013-03-05 12:30:54
Autor: qrt
[FOTO] Po górach z sakwami
Dnia Tue, 5 Mar 2013 12:24:58 +0100, Alfer_z_pracy napisał(a):

qrt napisał:
[...]

fakt bez sensu- tym bardziej iż konstruowanie cyfr z 7 beleczek w takich
wyświetlaczach ma dugą tradycje i jest doskonale rozpoznawalne. Jak tab bardzo chceili zrobić "bardziej nowoczenie" mogli uzyć dot matrix
na całej powierzchni wyświetlacza i dać znaki o naturalnym wyglądzie.

[FOTO] Po górach z sakwami