Po ilu dniach nastepuje uprawomocnienie się p ostanowienia o umorzeniu postępowania egzekucyj nego?

Data: 2009-08-12 22:10:07
Autor: Blazej
Po ilu dniach nastepuje uprawomocnienie się p ostanowienia o umorzeniu postępowania egzekucyj nego?
Witam, mam pytanie w zwiazku z moim mieszkaniem, ktore zostalo zajete przez komornika w zwiazku z alimentami. Poniewaz chce je szybko sprzedac, wiec splacilem wszystkie naleznosci u komornika, a on wydal mi postanowienie o umorzeniu postepowania egzekucyjnego z tym, ze nieprawomocne. Poniewaz druk ma byc dostarczony do dwoch osob do mnie i mojej eks zony, ktora mieszka w Kanadzie, wiec tego postanowienia nie odbierze to ile mam czekac na uprawomocnienie sie tego wszystkiego? Minelo juz 15 dni, kupiec czeka, ja nie moge wrocic do pracy za granica, a mieszkania dalej nie moge sprzedac bo postanowienie jest nieprawomocne. Nie ma jakiegos terminu na to wszystko?
Dziekuje za odpowiedz
--
Blazej

Po ilu dniach nastepuje uprawomocnienie się p ostanowienia o umorzeniu postępowania egzekucyj nego?