Po jakim czasie prowizja za bankomat Euronetu?

Data: 2011-03-29 22:40:17
Autor: Kamil Jońca
Po jakim czasie prowizja za bankomat Euronetu?
"Zbynek Ltd." <sp2scf.spamstoper@poczta.onet.pl> writes:

Witam

Mam darmowe wypłaty z tej sieci. Korzystałem z bankomatu, który nie
miał wielkiego logo "Euronet" nad nim. Miał za to tylko naklejkę z

A w jakim banku?
KJ

Nie przerywaj mi, kiedy ja przerywam
-- W.Churchill

Data: 2011-03-29 23:02:38
Autor: Zbynek Ltd.
Po jakim czasie prowizja za bankomat Euronetu?
Elo

Kamil Jońca napisał(a) :
[...]

Getin

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Po jakim czasie prowizja za bankomat Euronetu?